![]() |
Waarom wordt iedereen toch in hokjes gedrukt?en drukt iedereen iedereen erin?
Ik erger me eraan, dat ik als ik kak draag, ik nogal wat vooroordelen over mijn nek krijg
bijv dat ik vast arro ben, en een hekel heb aan skaties en gothics ed, daar wordt ik echt niet goed van, want de dag daarvoor is het heel goed mogelijk dat ik zelf mijn skate broek weer eens uit de kast had gehaald, mijn skate shoes =>zwarte/brede adidas, en een lekker slobber swethertje van dickies! en alle winkeliers mij zown beetje de winkel uitkijken als ik bij the sting/gimbrere of tatio e.a binneloop. Want ik ben dan natuurljk wel voor 1 dag aan de drugs he! en doe geen flikker voor school en steek vuilnisbakken in brand, jaah, want anders begrijpen die kakkers/basics e.a hte niet meer! maar als ik dan op vrijdag mijn kak shit meer eens aantrek, vragen alto's om 4 uur, of ik niet in de stad moet zitten voor de happy hour............ zucht waar zijn we nou helemaal meeeeeee bezig???? waarom doen we dit?, kus, Niki |
omdat we niets te doen hebben
|
het leven is hard, jij bent zielig pleeg zelfmoord of zeik niet
|
Ik hoop wel dat je beseft dat jij jezelf in je post ook al in 2 hokjes hebt gestopt ?
slechte grap dit topic. |
Life is vain, get over it :D
|
Als je geen commentaar wilt, draag dan de meest basic kleren.
Zeikmiep. overigens krijg je tegenwoordig ook al op de meest gewone kleren kritiek :D |
Citaat:
Je weet toch. |
ja zeker swa
|
boeiend :)
|
Citaat:
Life's a bitch and then you die. :) |
Ik vind het cool om mensen in hokjes te stoppen en om ze ook lekker zonder dat ik ze ken te bevooroordelen. Can't help it. En het interesseert me ook bar weinig als ze hetzelfde bij mij doen.
:o |
omdattt... de meerderheid van de mensen nou eenmaal zo denkt
klaar.. ontkomt er niet aan; hoeft ook niet... life with it |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hokjes zijn handig. Hoor.
"Ik ben gothic geworden omdat zwart afkleedt en ik dan ook korsetten mag dragen enzo" aldus meisje-uit-mijn-klas.. Geweldig, geweldig :D |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak je toch niet zo druk... ;)
|
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
Jongens, even serieus: stiekem vinden jullie het ongelovelijk koel dat 'men' je alternatief vindt.
|
Omdat het makkelijk is,er is geen ontkomen aan.
|
Citaat:
|
JERry!! jerry!! jerrrYY! jerrry!!!
|
Die vooroordelen druk je toch zo de kop in?
Ik zit naast Britt in de klas, ze kleedt zich als een elfje. Ikzelf kleed me netjes/sportief. Ziet er niet uit, zo'n elfje dat naast een kakker loopt. Maar een tijdje terug zat ik met d'r in de trein, en zij kwam wat (alto-)vrienden tegen. Die vrienden zag je heel even kijken "ehm, wie is dat?" Maar ik begroette ze gewoon vriendelijk. Daarna niets meer gemerkt van de stijl-verschillen. Het is maar net hoe je jezelf opstelt tegen mensen met een andere stijl. |
Citaat:
|
Citaat:
*lalalalalala* |
littleprincess: zoals jij het schetst is het wel extreem, helaas wordt het zo wel gehanteerd.
Maar hokjes? Vooroordelen. Niet meteen hokjes. Hokjes is meer "hij draagt skatebroeken, dus is een skater/alto" En waarom? Om een punt duidelijk te maken, een groep te creeëren, want mensen zijn kuddedieren, al zijn ze niet helemaal hetzelfde, soort zoekt wel soort. En de makkelijkste manier om dan een 'soort' aan te duiden, is een hokje te verzinnen, een naam te geven, en alle mensen die aan bepaalde criteria voldoen in dat hokje te stoppen. Het is gemaakt voor het gemak. En helaas veel te overdreven... |
dit is een EINDELOZE discussie... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wannabe Maluku
:rolleyes: :mad: :D |
wat lullig voor je.
|
Citaat:
Dus niet de meerderheid, maar alle mensen denken in hokjes. |
Citaat:
Leer quoten ;). |
Citaat:
maargoed, dan kan je ervoor kiezen narrowminded je door vooroordelen te laten tegenhouden of ervoor te kiezen verder te kijken dan de buitenkant/iemands kleding (fijn he spelling :| ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach. Je kunt je natuurlijk ook weer heel druk gaan maken om het feit dat iemand zich druk maakt dat hij/zij in hokjes gedrukt word...
Ieder zo z'n eigen hobbys.. ofzo (y) (oh: serieus antwoord? Bla wen dr maar aan, that's life) |
Denk aan het basis 'schoonheid zit van binnen' verhaal.
HOKJES BOEIEN NIET! :o |
Ik heb ontdekt dat als je er niet meer over praat en denkt dat je je er dan ook niet meer aan ergert.
|
littleprincess, vind jij jezelf niet een beetje hypocriet? zoals AtHell al opmerkte heb je jezelf in jouw stukje al in twee hokjes gedrukt. wie zegt dat jouw 'kak'kleding 'kak' is? (ja, de hokjes...) dus niet zeuren, je niks van hokjesdenkers aantrekken en gewoon doen wat je leuk vindt. is niet zo moeilijk hoor :)
en voor mijn eigen mening: ik denk graag (met een flinke dosis sarcasme) in hokjes en het kan me geen zier schelen als mensen dat ook bij mij doen. ik zal van dat hokjesdenken trouwens nooit mijn echte mening over mensen laten afhangen... mijn hokjesdenken dient dus ook niet als serieus opgevat te worden. |
hokjes zijn fijn :)
mensen beoordelen op hun hokje niet :( dus: hokjes mogen best, zolang je maar zo min mogelijk vooroordelen hebt :) |
Citaat:
|
hm zo erg is t toch niet? iedereen denkt in hokjes, jij zelf dus ook, zeker als het om iemands 1e indruk gaat...wat mij beteft kun je ook gewoon in hokjes denken, zolang je iemand maar niet compleet gaat beoordelen met vooroordelen...want innerlijk is uiteindelijk altijd belangrijker dan uiterlijk...:)
blaaaaat |
volgens mij is alles wat er over 'hokjes' gezegd kan worden al gezegd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |