![]() |
Dimmu Borgir
ik heb van CKY ( voor jackass) een achtergrond muziek gedownload en t was van dimmu borgir met puritania
ik hou meer van trance maar dit is echt een lekker rock of metal nummer weet nie wat het is :p wie vind dat nummer ook lekker klinken? |
Puritanical Euphoric Misanthropia is gewoon een ijzersterke CD.
For your information; het is blackmetal met her en der een snufje industrial -- met name Puritania. |
leuk nummer ,leuke maatsoort.
|
ik zou zeggen, download wat fear factory.
|
Citaat:
|
uhm, nee.
zover ik weet kan Raymond Herrera best een aardig partijtje drummen. Ze gebruiken wel vaak triggers, maar daar heb je nogsteeds een echte drummer voor nodig. |
Is een kut cd van dimmu burger (zoals al hun cd's)
En mysticum heeft ook een drum pc, en die heerschen!! |
Citaat:
|
Die shaggrath is echt een homo met zijn leren rok! hahaha!
Echt een slecht voorbeeld (daarom lopen er ook zoveel poser tienertjes rond) |
Citaat:
|
en ontopic: Dimmu is vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bm fans mogen niet dislekties (;)) zijn dat is ZWAK en de zwakken zullen ...(vul maar in) |
Citaat:
|
Dimmu: Ja wel oke, vrijwel de enige BM die ik kan uitstaan.
|
Dat nummer vind ik idd ook zeeeer mooi :)
Maar... is Dimmu BM? :| Nee toch? |
Citaat:
|
oki blackmetal dus
ik ken maar 1 nr van ze maar deze vink erg :cool: |
Ik vind alleen het drumwerk van die bolle-frikandellenvreter intereSSant aan dimmu.
|
Citaat:
lolZZ |
Citaat:
|
Ik vind het eerder thrash...
|
Of us death/grind...
|
Citaat:
|
govvik?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:mad: er is nix serieuzers dan black metal black metal is de essentie van het hele levensverhaal het antwoord op de vraag des levens! |
Citaat:
Is de aarde plat of rond?...... |
Citaat:
moet nu heel erg z'n best doen om niet in z'n broek te zeiken van het lachen -vermaakt zich er goed door de leuke opmerkingen van a new noise - dankjewel (y) |
de laatste dimmu borgir is gewoon het vetst, lui als carn hebben geen verstand van muziek, en lui als xeboth zijn gewoon jaloers omdat die lui van dimmu in een maadn meer chicks hebben dan doodslag in hun hele leven.
|
Citaat:
edit: Ken niet erg veel -weinig dus- van Dimmu Borgir..alleen em.....ach hoe heet dat nummer.....morning palace geloof ik....die bevalt wel aardig :) |
sinds wanneer weet ik weinig van muziek? kzeg niet dat ik veel weet......maar goed.
|
Citaat:
|
je zit hier een beetje appels met peren te vergelijken mannetje, daar houden xeboth en ik niet van...en als ik je nog een keer betrap, schop ik je zo hard voor je hol dat je een week lang schoenzool schijt.
|
puik plan (y)
maar goed, ik vind puritania nog steeds op een gemiddeld FF nummer lijken |
dimmu heeft een betere drummer
|
klopt. dus?
|
dus is dimmu beter.
|
Op Lowlands wel lam. Beetje naar Dimmu kijken met 2 vingertjes in de lucht ohh-ohhhh.. wat ben ik gaaf zeg! Als dat nou 'feesten' is... dat vind ik geen sfeer wekken :) dus mijn live ervaring is wat minder..
Maar verder: PEM vind ik ook de lekkerste cd. Maar ook oudere zijn het checken waard. Fear factory vind ik trouwens ook gaaf. |
dan is elke band met een technisch beter onderlegde drummer dan nicholas barker dus ook beter?
grapjas :) |
Citaat:
|
Dimmu vink wel leuk
de beste plaat vind ik toch wel Enthroned Darkness Thriumphant ik zou echt neit weten hoe je het schrijft, mheb geen zin om op te zoeken.... ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe cd hopen dat ze weer een leuke cover erop zetten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |