![]() |
nieuw verschijnsel
het valt mij op dat er tegenwoordig steeds meer jongeren op snorfietsen rondrijden!! ik vind er het persoonlijk best wel onnozel uitzien omdat je het met een beetje trappen nog wel kan bijhoden ook ,
maar is dit jullie ook opgevallen>? en wat vinden jullie hiervan? |
Nog nooit gezien :confused:
|
ik heb mijn snorfiets opgevoerd. nu gaat hij maar liefst 5km/h harder. dus 15km/h
heb ook de oma fiets frame gemod. extra vleugels tegen drag en aerodynamische koplamp en stuur en lichtgewicht pedalen en bagagedrager is eraf gehaald. |
Nog nooit gezien.
|
Nog niet gezien en ik vind het ook enorm lompe dingen, zeker voor jongeren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is mij nog niet opgevallen.
|
En het valt mij op dat je 15 bent, als je 15 bent mág je alleen op een snorfiets rijden, en niet op een brommer.
|
Citaat:
|
Is dat net zoiets als die wandelstokken-trend? Want die zie je ook echt overal, toch?
Neh, nog nergens gezien... |
Lekker kansloos
|
nee man das über l33t. zie je mij crosse door centrum rotterdam met fucking speedy 15km/h. echt ziek ben ik
|
Citaat:
|
ja gevaarlijk eh? ik kreeglaatst bijna mot met de coppa's ik zo in een bushie doike en me hide. damn was echt ill san!
|
Citaat:
|
nog noooit gezien, dus ik weet niet waar jij woont?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou wel van snorren, niet zo van brommen.
Ok, zinloze reactie, volgende poging: Nee, dat heb ik nog niet gezien, het valt mij dus ook niet op, wel vreemd.. hmmm, misschien is dit een zinloos topic waarbij je alleen maar zinloze reacties kan posten.. |
Het kan maybe wel even hard gaan, maar van fietsen word je moe, en je houd het minder lang vol dan een litertje benzine :D
|
Citaat:
|
Jochjes op snorfietsen zijn way cooler dan jochjes op scooters.
't Zijn tenminste niet zulke posers, blegh. |
Jij was toch ook diegene die begon over die wandelstokkenhype. Volgens mij ben je niet helemaal goed in je hoofd.
|
*nuttige post*
Weet van niets |
Citaat:
|
Citaat:
subtiel :D |
Citaat:
|
Mja, niet superveel gezien,
vind ze wel onwijs lomp :confused: |
ow
|
Nog nooit gezien? :confused:
Waar wonen jullie in Friesland ofzo? Ik zie er wel veel. Ik vind 't wel een mooi iets voor de lamme mens :). Ik heb er alleen geen geld voor over want ik fiets harder. En ja, je kan 'm ook opvoeren maar dan kun je net zo goed een brommer nemen. Maar op een brommer moet je een helm op! Ja, dat is geen probleem. |
Misschien hebben ze geen zin om te fietsen, boeit het niet hoe ze eruit zien met een snorfiets en hebben ze geen zin om fucking veel geld voor een scooter neer te tellen. Zou kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wacht maar.... :p
|
Citaat:
|
ok nog steeds neit?
|
Citaat:
|
beetje vreemd, het is me overigens nog nooit opgevallen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |