![]() |
hiddink weer bedreigd
dit is gewoon te kansloos:( voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen.
welke m*ng*l*n verzieken het voetbal nou op zo'n manier. dit is echt te triest voor woorden :mad: |
Citaat:
|
tja het is triest,
ik lees het op teletekst 647 |
eeeeuh nou ik zag het op teletekst staan en hoorde het vandaag ook op de radio
|
ik las het ook op teletekst, zeer kansloos ja...
|
Het komt allemaal door die Pim Fortuyn gast. Als die kerel niet door zijn kop was geschoten, dan zou die "kogelbrief rage" nooit gekomen zijn..... :mad:
|
[QUOTE]freggelfreak schreef:
[B]dit is gewoon te kansloos:( voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen. Het is al een tijdje bekent dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar PSV te gaan. Hij heeft twee keer geluk gehad op het WK en nu denkt hij dat hij god is. Het is voor Hiddink dus de perfecte manier om er nu mee te stoppen bij PSV. Hiddink moet weer eens met beiden beentjes op de grond gaan staan en in zien dat hij niet zo'n goede couch is dan hij zelf denkt. |
Citaat:
Johan Derksen spreekt ;) |
Citaat:
|
Gewoon triest :(
|
johan derksen pff, wat een sukkel. Hij is bekend geworden om zijn domme opmerkingen
|
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B] Citaat:
|
voor de spelers is het moelijk om een bepaald verwachtings patroon van de trainer te krijgen
iedere trainer is anders met het doen en laten guus hiddink coachte sterk bij zuid-korea das een feit kan zijn dat zijn eigen tactiek die zuidkoreanen ligt maar wil nie zeggen dat het bij PSV 1,2,3 net zo gaat zijn wel andere spelers en andere situaties. moet je nie vergeten ff ontopic: ja rondweg belachelijk weer een dreiging maar ik vind dat ie gewoon door moet coachen |
psv staat dan wel op 1...maar het gaat absoluut niet geweldig..
ik vind dat hiddink gewoon kansloze clubjes groot moet gaan maken zoals zuid korea...en het nederlands elftal van een tijd terug...daar slaagt ie tenminste in.. Psv loopt iets te veel op m voor heb ik het idee, niet dat die bedreigingen daardoor terecht zijn hoor :p |
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B] Citaat:
|
mjah das kut, maar laat het niet door dit soort gasten verzieken!
|
Citaat:
Hij heeft tegen een vertrouwings persoon verteld dat hij aan deze klus liever niet was begonnen. Hij verwachte dat de spelers beter waren en hij vond dat ze geen instelling hadden. Wat voor club is dan wel goed voor hem. Manchester United, Real Mardrid, AC Milan? Als jij dit een verzonnen reactie vind moet je je beter laten voorlichten. Dus dit is een domme reactie van jou en niet van mij en volg eerst het voetbal eens voordat je andere van stomme reacties beschuldigt. |
Citaat:
|
Tis toch absurd voor woorden? Stelletje gekken leven er hier in dit land, wat kogelbrieven opsturen :mad: en daarvoor wil een goede trainer misschien stoppen? Alleen maar door die rot-lui! :mad: :rolleyes:
|
Rotjongens zijn het!
Stommerds en misschien zelfs wel stommelingen, maar laat ik maar ophouden voordat mijn favoriete club een boete krijgt vanwege kwetsende spreekkoren. Maar wie zijn eigenlijk rotlui? Je kunt geen duidelijke dader aanwijzen, waarschijnlijk komt de dader niet eens uit het voetbalcircuit maar is het gewoon een grappemaker die zich 's avonds aftrekt zodra hij zijn kogel op teletekst en in de kranten ziet verschijnen. Persoonlijk zou ik het slap vinden als Hiddink met het trainen zou stoppen vanwege zulke smaakloze geintjes. En wat voor een gekken er hier in dit land leven? Tja, in Nederland kogelbrieven in Ierland bombrieven, in Israël bompassagiers, in Irak bommewerpers en in Amerika kernbommen. Zo erg is het hier toch nog niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |