![]() |
[msn] Geen bestanden kunnen verzenden
Ej ik heb een probleem idere keer als ik iets wil verzenden via msn krijg ik de melding Dit bestand kan niet worden verzonden omdat de verbinding is geblokkeerd. Neem contact op met de systeembeheerder of Internet-provider, omdat zij bestandsoverdracht kunnen inschakelen.
ik heb win XP |
Heel simpel ga naar eigenschappen va nje internet provider ( waar je dus verbinding maakt, vervolgens ga je naar "Geavanceerd" en dan zie je: Firewall voor Internet-verbinedingen, en "mijn computer en netwerk beveiligen door toegang vanaf het internet te beperken of te blokkeren"
die moet je dus uitvinken ! |
Citaat:
bedoel je internet eigenschappen? tcp/ip eigenschappen wat bedoel je? :S |
Citaat:
staat er bij mij niet bij :confused: |
Conf. Scherm, netwerk verbinding, eigenschappen (van verbinding), geavanceerd, daar staat een firewall... Uitzetten, klaar.
|
Citaat:
http://www.localwebring.co.uk/images/n00b.jpg deze moet je dus uitzetten. http://www.localwebring.co.uk/images/n00b.jpg Succes! |
ik heb dat niet
ik heb gewoon netwerk ingetypt met cvomputer naam ensow |
ik heb net hetzelfde probleem maar mijn firewall staat allang uitgevinkt, maar nog kan ik niks verzenden :confused:
|
ja bij mij doet hij het nu voort gellukig wel :D
|
Citaat:
(ik zit trouwens in een netwerk -->in ben client!) heeft dat er ook mee te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh bij mij kan dat ook niet, volges mij kan dat komen doordat je achter een router zit (zoals bij mij) want voorheen deed ie het wel. Ontvangen kan ik overigens meestal wel.
|
Citaat:
|
ik heb hetzelfde probleem
het komt door windows xp , die zet de standaar windows firewall automatisch aan. Als jee thuisnetwerkje heb (zoals ik) en je ben client dan is die firewall verplich en kun je die niet uitschakelen weet iemand trouwens of dit wel kan op één of andere manier?? thnx |
Ik zit achter een router, en heb et gekunt, mar na mn format niet meer...et moet dus een instelling zijn in XP ofsow...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |