Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Scootertiepjes... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=244404)

meissie-->yeah 10-10-2002 18:58

Scootertiepjes...

Wat vinden jullie van scooters en vooral van scootertiepjes. Zijn ze nou allemaal zo arrogant of kom ik gewoon de verkeerde tegen? Meestal zie ik van die groepjes verschrikkelijk stoer doen met hun o zo gave scooter... Beetje jammer.

gentleman 10-10-2002 19:01

Je moet gewoon onderscheid maken tussen twee bepaalde soort mensen.
Jongens die zo'n ding kopen om ermee te patsen of jongens die zo'n ding kopen omdat ze anders een k*teind naar school moeten fietsen.
Meestal merk je duidelijk het verschil tussen deze twee.

Bliksem 10-10-2002 19:01

:rolleyes:

meissie-->yeah 10-10-2002 19:03

das waar, ik ken ook wel gave scootertiepjes maar vaak zijn het toch wel patsers hoor...

Li 10-10-2002 19:03

Citaat:

gentleman schreef:
Jongens die zo'n ding kopen om ermee te patsen of jongens die zo'n ding kopen omdat ze anders een k*teind naar school moeten fietsen.

Ja, daar zit wel wat in;)

- Cadaveria - 10-10-2002 19:04

Generaliseren oleej..

maantje tuurt 10-10-2002 19:06

motor's zijn leuker :)

strafcorner 10-10-2002 19:16

scooter typjes zijn irri

Mindfields 10-10-2002 19:17

geef mij me fiets maar...

Aaaaaart.. 10-10-2002 19:21

Citaat:

Parallel schreef:
geef mij me fiets maar...
*geeft parallel dr fiets* :p

Rrr. 10-10-2002 19:24

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
ik wil ook wel een nieuwe fiets :|

Aaaaaart.. 10-10-2002 19:27

Citaat:

YuckFou schreef:
ik wil ook wel een nieuwe fiets :|
Ben sinterklaas niet hoor! Maar vooruit, we zijn tenslotte getrouwd.. :D

*geeft Lin een nieuwe fiets met een vlaggetje achterop*

Rrr. 10-10-2002 19:30

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
Ben sinterklaas niet hoor! Maar vooruit, we zijn tenslotte getrouwd.. :D

*geeft Lin een nieuwe fiets met een vlaggetje achterop*

'

nu kan ik gelukkig sterven :)

jawel, ik ga vanaf nu mijn off-topic gedrag onderdrukken..

angel_girl 10-10-2002 19:37

Ja das vet irri!
We hebben ook allemaal van die scooters hier!

Faery 10-10-2002 19:38

Tha Wheeliemaster :D

Mindfields 10-10-2002 19:39

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
plak je dan ook mijn band ff? :D
die is deze week al 3x lek geweest

Kismo 10-10-2002 19:43

Ik HAAT scooters :p

LeRatLuciano 10-10-2002 19:46

waar slaat dit op? het is een vervoermiddel net als een fiets...heb je dan ook fietstiepjes of autotiepjes?

ik heb ook scooters gehad...is er nu wat mis met me?

Rat

Roos 10-10-2002 19:47

Achter ons huis zijn grote weilanden, met fietspaden en park-bankjes erdoorheen. In de zomer staan daar altijd grote groepen mensen met scooters tot diep in de nacht. Zeer irri.

Ik heb overwogen om met m'n zusje een draad op kniehoogte te spannen over de weg heen, zodat ze over de kop zouden vliegen :o ;)

Kismo 10-10-2002 19:50

haha :D

Nuck 10-10-2002 19:54

Citaat:

rosi schreef:

Ik heb overwogen om met m'n zusje een draad op kniehoogte te spannen over de weg heen, zodat ze over de kop zouden vliegen :o ;)

:D.

Ik heb echt een grondige hekel aan scooters, maakt mij niet uit om welke reden iemand zo'n ding heeft. Een hekel hebben aan personen die erop zitten, da's een ander verhaal ;).

Vice 10-10-2002 19:55

bij mij op m'n werk heb je ook van zulke types, zijn best aardig

LeRatLuciano 10-10-2002 19:58

Mensen altijd zeuren over vooroordelen omdat ze er ''anders'' uitzien en dan komen ze met zo een topic

sorry dan ben je echt verkeerd bezig

Rat

Aaaaaart.. 10-10-2002 20:05

Citaat:

rosi schreef:
:D :D

Ik heb ook een hekel aan die dingen.. Bij ons rijden ze met 90 km per uur, zonder helm over de provinciale weg.. :rolleyes:
Ik hoop altijd dat ze een keer gruwelijk onderuit gaan, die mensen zijn echt een gevaar voor zichzelf en voor anderen..

AtHell 10-10-2002 20:10

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
waar slaat dit op? het is een vervoermiddel net als een fiets...heb je dan ook fietstiepjes of autotiepjes?

ik heb ook scooters gehad...is er nu wat mis met me?

Rat

nu ben je voor het leven geschaad.. daar kom je dus niet meer boven op..

Roy

Esmée 10-10-2002 20:13

Citaat:

gentleman schreef:

Jajaja je eigen scooter-gedrag even goedpraten he ;)

DutchTerror 10-10-2002 20:17

naja ik geef wel toe...
ik ben bijna 16 maar voor vervoer heb ik hem (nu) echt niet nodig

maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo....

en tja ut heeft wel wat (y)

scooter rijde rulled gwn

fietse zuigt (n)

gentleman 10-10-2002 20:17

Citaat:

Esmée schreef:
Jajaja je eigen scooter-gedrag even goedpraten he ;)
Valt het zó op dan? :o :p

Esmée 10-10-2002 20:21

Citaat:

gentleman schreef:
Valt het zó op dan? :o :p
Neuuuuh :p

miss_sunshinegirl 10-10-2002 20:23

Citaat:

gentleman schreef:

Waarom alleen jongens?? Ik ben meisje en rijd ook scooter. Vanwege laatste reden die je noemt (17 km.) Ok, ben wel trots op m'n scooter (Vivacity Sportline, voor de kenners ;)) maar loop echt niet te patsen. Het is gewoon mijn vervoersmiddel en ben heel blij dat ik niet meer hoef te fietsen want is echt een rot eind!

Sjied No Clue 10-10-2002 20:54

Scootertiepjes...

Jij bent zeker zo'n ik-wil-even-iets-zeggen-waar-iedereen-het-wel-mee-eens-moet-zijn-want-dan-vinden-ze-me-misschien-wel-erbij-horen-tiepje.

NOU, van mij mag je.

Bliksem 10-10-2002 20:54

Citaat:

DutchTerror schreef:
naja ik geef wel toe...
ik ben bijna 16 maar voor vervoer heb ik hem (nu) echt niet nodig

maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo....

en tja ut heeft wel wat (y)

scooter rijde rulled gwn

fietse zuigt (n)

Mm het ging om scootertypjes.. daar gaan we

1. Je email is trance86@msn.com.

2. Je komt uit Surhuisterveen.

3. Je bent "over zo,n 1 jaar Timmerman :D"

4. Je hobby's zijn "Uitgaan Feeeeeeesten rondhangen met vrienden en sporten :)"

5. Op de vraag waarom je graag een scooter wilt berijden antwoord je:"maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo...."

6. Heb je zelf nog iets toe te voegen? "en tja ut heeft wel wat (y) scooter rijde rulled gwn, fietse zuigt (n)"

--

MM.. ok.. Dit is dus een voorbeeld van een scootertypje (y)

strafcorner 10-10-2002 20:56

Citaat:

Bliksem schreef:
Mm het ging om scootertypjes.. daar gaan we

1. Je email is trance86@msn.com.

2. Je komt uit Surhuisterveen.

3. Je bent "over zo,n 1 jaar Timmerman :D"

4. Je hobby's zijn "Uitgaan Feeeeeeesten rondhangen met vrienden en sporten :)"

5. Op de vraag waarom je graag een scooter wilt berijden antwoord je:"maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo...."

6. Heb je zelf nog iets toe te voegen? "en tja ut heeft wel wat (y) scooter rijde rulled gwn, fietse zuigt (n)"

--

MM.. ok.. Dit is dus een voorbeeld van een scootertypje (y)

conclusie: euthanasie

Sjied No Clue 10-10-2002 20:57

Citaat:

Bliksem schreef:
BLAAAAAAAT
Jij bent zeker zo'n ik-zal-even-iets-stoers-en-bijna-beledigends-zeggen-en-hopelijk-shockerends-zeggen-want-misschien-heb-ik-wel-succes-met-zo'n-doordachte-opmerking-tiepje..

Bliksem 10-10-2002 20:57

Citaat:

strafcorner schreef:
gevolg: een veiligere samenleving, en lichte stijging van het loon van timmermannen door een conjuctureel tekort.

Sjied No Clue 10-10-2002 20:59

Citaat:

strafcorner schreef:
Jij bent zeker zo'n ik-zal-ook-even-iets-stoms-zeggen-aangezien-iedereen-dat-doet-tiepje

ga je gang..

Bliksem 10-10-2002 20:59

Citaat:

She-Devil schreef:
Jij bent zeker zo'n ik-zal-even-iets-stoers-en-bijna-beledigends-zeggen-en-hopelijk-shockerends-zeggen-want-misschien-heb-ik-wel-succes-met-zo'n-doordachte-opmerking-tiepje..
Nee hoor, meer een breien-punniken-boomklimmen-tuinieren-Hoelahoepen-vliegen-teenworstelen-reizen-feesten-dansen-typ

Infantiel wijf

strafcorner 10-10-2002 21:00

Citaat:

She-Devil schreef:
jij-bent-zeker -zo-een-meiuisje -dat-zich-verveeld-en het-leuk-vindt-om-streepjes-ipv-spaties-te-gebruiken-

strafcorner 10-10-2002 21:01

Citaat:

She-Devil schreef:
Jij bent zeker zo'n ik-zal-ook-even-iets-stoms-zeggen-aangezien-iedereen-dat-doet-tiepje

ga je gang..

ben je gefrustreerd omdat paps je gehandicapte zusje vandaag wel heeft genomen en jouw niet>?

S 10-10-2002 21:02

Citaat:

Bliksem schreef:
Nee hoor, meer een breien-punniken-boomklimmen-tuinieren-Hoelahoepen-vliegen-teenworstelen-reizen-feesten-dansen-typ

Infantiel wijf

C-KaH GeIeN BiAtEZzZzh... ;)

Bliksem 10-10-2002 21:03

Citaat:

strafcorner schreef:
ben je gefrustreerd omdat paps je gehandicapte zusje vandaag wel heeft genomen en jouw niet>?

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A :p :eek: :eek: OMG DAT IS ÉCCCCHT TE HARD JESUS CRUST!

Ohhh das háááárd.. dit word bááánnen gek :cool:

Sjied No Clue 10-10-2002 21:03

Citaat:

Bliksem schreef:
onzin
Wat ik dus wel even wil zeggen: :mad:

Er is niks mis met timmermannen, metselaars, bouwvakkers en vuilnismannen. Deze mensen zijn gewoon nodig, we mogen blij met ze zijn en als zij graag willen timmeren en jij liever koeieogen onderzoekt dan So What! Daarbij is Timmerman gewoon een heel mooi beroep, dingen met je handen maken, misschien dat de titel kunstenaar jou meer aanspreekt maar er zit bijna geen verschil tussen.

En scooter rijden heeft niks met timmeren te maken!

zo.

Sjied No Clue 10-10-2002 21:04

Citaat:

Bliksem schreef:

Infantiel wijf

Jij bent zeker zo'n aanvallend tiepje

Bliksem 10-10-2002 21:06

Citaat:

She-Devil schreef:

Er is niks mis met timmermannen, metselaars, bouwvakkers en vuilnismannen. Deze mensen zijn gewoon nodig, we mogen blij met ze zijn en als zij graag willen timmeren en jij liever koeieogen onderzoekt dan So What! Daarbij is Timmerman gewoon een heel mooi beroep, dingen met je handen maken, misschien dat de titel kunstenaar jou meer aanspreekt maar er zit bijna geen verschil tussen.

zo.

schat, we hadden het over scootertypes, en hij demonstreert precies wat de topicstarter in mijn ogen met een scootertyp bedoelt, zo'n jongen uit de onderklasse die een scooter als status symbool ziet, er mee pronkt en vervolgens niet met meisjes kan omgaan omdat zijn hoofd gebruiken niet zijn sterkste kant is.

En ik ben blij dat je toch volwassen genoeg bent inhoudelijk te reageren, want dan krijg je ook een serieus antwoord terug, moppie :p

Sjied No Clue 10-10-2002 21:06

Citaat:

strafcorner schreef:
Jij bent zeker zo'n tiepje die het stoer vind om woorden als gehandicapt en euthanasie te gebruiken.

Bliksem 10-10-2002 21:07

Citaat:

She-Devil schreef:
Jij bent zeker zo'n aanvallend tiepje
nee ben meer een verdediger, eigenlijk :cool:

strafcorner 10-10-2002 21:09

Citaat:

She-Devil schreef:

Er is niks mis met timmermannen, metselaars, bouwvakkers en vuilnismannen.

---> waar zie je hem dat zeggen dan? ,.... juist dacht ik ook

Deze mensen zijn gewoon nodig, we mogen blij met ze zijn en als zij graag willen timmeren en jij liever koeieogen onderzoekt dan So What!

---> waar zie je hem posten dat hij het nut van die beroepsgroep niet inziet? en houd je koeienogenonderzoeken vooroordeel voor je..

Daarbij is Timmerman gewoon een heel mooi beroep, dingen met je handen maken, misschien dat de titel kunstenaar jou meer aanspreekt maar er zit bijna geen verschil tussen.

---> dat pappa dat nou aan jouw verteld omdat ie zich schaamt wil nog niet zeggen dat het de werkenlijkheid is

--> nee maar een scootertypje zijn vaak wel...

en nogmaals er is niets mis zijn met timmerman of weet ik het wat zijn.. alleen er is wel wat mis met scootahinfantieltje spelen... en feit is nou eenmaal dat scootahinfantieltjes niet al te slim zijn en zich dus genoodzaakt zien iets met de handen te doen.

zo.

Sjied No Clue 10-10-2002 21:10

Citaat:

Bliksem schreef:
zo'n jongen uit de onderklasse die een scooter als status symbool ziet, er mee pronkt en vervolgens niet met meisjes kan omgaan omdat zijn hoofd gebruiken niet zijn sterkste kant is.

Zo te zien kijk jij er ook zo tegen aan.

My point was:
Zo kan je voor iedereen wel een naam of tiepje bedenken.

En schat en moppie vind ik toch iets te denigrerend over komen, knul.

strafcorner 10-10-2002 21:10

Citaat:

She-Devil schreef:
Jij bent zeker zo'n tiepje die het stoer vind om woorden als gehandicapt en euthanasie te gebruiken.
ja neuken?

*stoer he van mij ik zeg neuken euthasie en gehandicapt*

Bliksem 10-10-2002 21:12

Citaat:

She-Devil schreef:
Zo te zien kijk jij er ook zo tegen aan.

My point was:
Zo kan je voor iedereen wel een naam of tiepje bedenken.

En schat en moppie vind ik toch iets te denigrerend over komen, knul.

Inderdaad, zo kijk ik er ook tegen aan..

En ja, zo kun je ook andere stereotypen verzinnen, dit topic ging toevallig over een specifiek stereotype.

En knul mag je alleen gebruiken als je een liefdesrelatie hebt met een twinttig jaar jongere man :p

Ach noem het denigrerend, je kunt het ook complimenteus opvatten toch? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.