![]() |
gta vice city (ps2) wat verwachten jullie dur van?
gta vice city komt rond de 22 oktober uit
maar wat verwachten jullie er nou van ik heb gelezen in de gamequest dat het 3 keer groter is dan gta3 dat je weer meer kan en dat het niet ff snel op de markt is gepleurt om alleen meer geld te krijgen maar er echt moeite voor gedaan is voor de pc komt het pas later want de makers gaan eerst een "lange vakantie" houden en op de plaatjes stond: de man met wie je speelt in een helicopter:d dus ik denk dat je die ken besturen en hij zat bukkend te schieten dus mij lijkt het wel een vet spel :D |
k heb dr eerlijk gezegd hoge verwachtingen van :p
als ie nou ook nog ff snel op de pc uitkomt ben k allang blij |
Citaat:
Citaat:
*maar ik ga hem voor de ps2 kopen :D :D * |
Ik verwacht dr ook erg veel van...na beelden gezien te hebben van motors, helicopters en katana's kan ik niet w88..
|
Citaat:
|
ja
ik heb hem al gereserveerd :D :D |
Iedereen die verdwaalde in Grand Theft Auto 3 zal in Vice City zeker een map of een gids nodig hebben. De stad is namelijk ruim twee keer zo groot als Liberty City, wat neerkomt op zo'n 4,25 miljoen vierkante meters. De stad zal echter nog groter lijken, want Rockstar heeft veel meer details in de stad gestopt. Zo zijn er meer daken, kleine straatjes, gebouwen en zelfs supermarkten waar je naar binnen kunt gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is wel ERG groot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |