![]() |
Dillinger Escape Plan
Is dat leuk?
Wat is dat eigenlijk? |
Het schijnt onder een of andere vorm van hardcore te vallen, welke het precies is kan me niet boeien.
Weinig melodie, chaotische song-opbouw, maffe maatsoorten, veel jazz invloeden (ook dankzij de conservatorium afgestudeerde drummer), lomp, bruut, niet subtiel tips: van de nieuwe EP: When good dogs do bad (met mike patton op zang) Rock Paper Scissor Come to Daddy (aphex twin cover) algemeen 43% Burnt The Mullet Burden Weekend Sex Change -edit: volgens mij viel de post van 86dagreed niet in de smaak- |
welke mongool heeft mijn antwoord weggehaald.
Nog een keer: sterf. |
Citaat:
|
Citaat:
Sterf aan bedorven hamburgers |
Citaat:
Ik houd niet van hamburgers :p |
Citaat:
DEP MORGEN KOPEN Anders hak ikje vingerkootjes ervanaf 8 euro ofzo is die ep |
er waren toch foto's waar bij een concert van DEP een half gebouw instorttte ofzoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik als mietje de zang ook mooi?
|
Citaat:
Verder hoor je nog wat drums en wat vage gitaar riffjes. Maar is niet echt het soort muziek waar ik van houd :) |
technisch staat het als een huis, maar mooie zanglijnen of melodiën zijn HEEEEEEEEEL VER te zoeken :)
|
Oke, niet aan mij besteed dus :).
|
tis nie mooi, tis gewoon cool
al kan ik er niet langer dan 10 minuten naar luisteren voordat ik gek word |
het is kut .
|
Citaat:
Wat een onzin, je hebt je niet verdiept denk ik in de muziek van DEP, want het is ontzettend technisch. En Dat 'geschreeuw' past er nu eenmaal beste bij en moet je even doorheenkomen maar daar kun je zelfs wel van gaan houden. Niet op 1 luisterbeurtje van 10 seconden afgaan. |
Geweldige muziek, zit gigantisch moeilijk en goed in elkaar.
En is opgebouwd volgens het principe van Pythagoras, die zei dat er in alles wiskunde zit, dus ook in muziek. De muziek van DEP is dan ook een hoop wiskundige formules door elkaar heen, alsof ze grafieken afspelen :) Mooi gedaan. Mijn favoriet is Cafeine... |
T is heerlijke muziek, zowel de "herriedingen" als de sfeerstukken!
Lekkere muziek voor als je gefrustreerd bent :p Vooral nummers als 43% burnt, Sugar Coated Sour, Calculating infinity en Weekend Sex Change zijn :cool: |
het is gewoon prachtig.
|
een van de meest vernieuwende en grensverleggende bands van de laatste jaren. En ze zijn nog geweldig ook :p
|
hele goeie band ja, maar al het goeie is er al over gezegd: gewoon kopen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |