![]() |
RollerCoaster Tycoon 2
Ik kon geen andere topic vinden (keb niet heel goed gezocht :P) dus open ik een nieuwe want ik wilde vragen waneer de release in nederland nou was?
|
rollercoaster tycoon 2 zal rond oktober in de winkels te vinden zijn.
|
ik d8 18 okt
|
Leuk spel, ik heb hem al..... wil je hem? add clan30@hotmail.com
|
Citaat:
op me msn |
Citaat:
|
Citaat:
Hey... Ik heb em ook al... Alleen ik kom der niej in... Is iets verkeerd ofzow... Ask em heb geinstalleerd... Dan de crack derover heen... Dan dubbel klik op exe bestand... En dan load ie een heel klein stukje... En opent een klein window linksbove... Met D: Heel vaag:S Weet jij hoek da kan oplosse? Of moek wachte op nieuwe cracked version? Bedankt alvast... Dark Greetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
als ik die screenshots zo bekijk lijkt het heel veel op het oude..
|
Oke, ik heb em net binnen en ben ff aan et kloten gegaan, maar wat me niet lukt is om zeg maar een afdakkie boven bijv een pad te maken... de muren gaan, alleen dan krijg ik het dak er niet op... DE grond omhoog halen en daar het dak op dat kan, maar is niet mijn bedoeling en als ik kijk naar de voorbeeld parken zie ik toch echt de manier die ik wil gebruikt, dus weet iemand hoe je dit moet doen? grtz martijn
|
Ja ik heb het gespeeld en er is bijna niks veranderd. Meer een upgrade dan een nieuw spel :(
|
Maar heeft iedereen hem illegaal of iemand orgineel? want ik wilde hem orgineel kopen..
|
Komt pas 15 okt in de winkel, dus illegaal natuurlijk...
|
wtf maakt et tegewoordig nog uit of iets legaal of illegaal is?
wie em heeft plz voeg me toe bij msn; slayerboypatrick@hotmail.com I WANT RCT2 |
't Lijkt wel heeeeeel veel op deel 1. :)
Citaat:
Vervangen door de plaats waar CD zit. Dus bijvoorbeeld: E: F: Ofzo En dan op dat linker ding duwen. |
lijkt wel veel op deel 1 natuurlijk, kan ook niet ineens heel anders zijn..
maar nu zitten er bestaande internationale six flags achtbanen bij, en six flags parken die je zelf kan beheren. veel meer eet/drink kraampjes, thrill rides...scenery.. ik vind hem wel leuk. |
Volgens mij is het niet de bedoeling dat er in een topic om warez gevraagd wordt
*gemeld op feedback* |
Citaat:
|
Klopt, ben er na 2 dagen klote einelijk achter :)
grtz martijn |
http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=129677
volgens free record shop 25-10-2002 pas :mad: :confused: |
Citaat:
|
Dit gaat een beetje heel erg op een warez topic lijken.
Vandaar het slotje. PS: -Octavius-, niets tegen jou hoor. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |