![]() |
exeem
Ja ik weet niet hoe je t schrijft maar jullie begrijpen het woord wel. Ik heb dat nu op m'n achterhoofd onder m'n haar =/ Dus je ziet het niet maar het jeukt als een gek en ik kan er niks opsmeren ofzo. Dus wat nu
|
lastig zeg :S zorg er iig voor dat er geen druk/wrijving op komt (alhoewel dat moeilijk is juist op je achterhoofd..).
misschien ben je overgevoelig voor de shampoo die je gebruikt, probeer eens een andere. of tja.. misschien als je juist een vette hoofdhuid hebt ofzo dat het een beetje te vergelijken met roos is en een goede anti-roos shampoo gebruiken.. en niet teveel stressen ;) succes ermee! |
Als het echt heel erg word,
kan je huisarts je doorsturen naar de dermatoloog.. Ik heb over m'n hele hoofdhuid eczeem, en ik heb een lotion voor om de wondjes heen, speciale shampoo, en spul wat ik op de wondjes moet smeren.. Is vrij veel werk, en bij mij helpt t maar matig, maar misn helpt t bij jou wel.. Ow, tegen de jeuk kan je ook cetrizine krijgen, dat helpt wel vrij goed.. |
Citaat:
|
Bedankt voor de reacties. Ik gebruik geen gell waar 't zit dus dat zal het niet zijn. Maar ik ga deze week wel ff langs de dokter ofzow
|
ik had ook zoiets op m'n hoofd, maar toen heb ik een speciale shampoo gebruikt (helaas in duitsland gekocht en ik weet het merk niet meer). dat was eentje met theeboomolie (threetheeoil) en daarna eentje met zeezout erin. die werkten allebij erg goed en nou heb ik er geen last meer van, en mocht het nog weer terug komen (grote kans) koop ik gewoon weer zo'n shampoo
Heb je overigens meer last van eczeem ?? of alleen daar, en ben je een allergies persoon (okay dat heet niet zo, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel) ?? Sterkte ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |