Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nieuw Undeclinable album (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=244854)

Gwen. 11-10-2002 09:19

Nieuw Undeclinable album

Undeclinable is aan het werk aan een nieuw album. Persoonlijk vind ik dat echt superkoel :). Heeft iemand een idee hoe lang dat nog kan gaan duren? En hoe hopen jullie dat het album gaat klinken, minder poppy, of net zo poppy, of poppier dan Sound City Burning?

STP 11-10-2002 09:25

Dat kan een kleine 2 of 3 maanden zijn als ze het snel. Houdt met een Epitaph bandje in ieder geval rekening met een jaartje voordat de cd in de winkel ligt.

Ik zelf kijk er ook behoorlijk naar uit, SCB is en blijft gewoon een geniaal goede cd! Of het meer of minder poppy zal worden maakt me niet echt uit, zolang het Undeclinable geluid er maar is :)

Gwen. 11-10-2002 09:27

Citaat:

STP schreef:

Ik zelf kijk er ook behoorlijk naar uit, SCB is en blijft gewoon een geniaal goede cd! Of het meer of minder poppy zal worden maakt me niet echt uit, zolang het Undeclinable geluid er maar is :)

Jij snapt het :).

Dus nog een jaartje voor het album uit is en ze dus weer gaan optreden in Nl.. dat is niet zo plezant.

STP 11-10-2002 09:28

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Jij snapt het :).

Dus nog een jaartje voor het album uit is en ze dus weer gaan optreden in Nl.. dat is niet zo plezant.

Het zal inderdaad nog wel een tijdje gaan duren, maargoed, misschien is het het wachten waard ;)

Wim Wok 11-10-2002 09:49

ik had laatst gevraagd aan de gitarist hoe lang t nog zou duren voor t nieuwe album zou uitkomen, maar wist ie niet, was bij nofx, maar toen waren ze nog nie bezig geloof ik..goh hier heb je echt wat aan hè? :S

Pharmacon 11-10-2002 09:53

zou wel gaaf zijn....kwil ze wel weer es live zien....die paar nummers op lowlands dit jaar was ook veel te weinig :D

Gwen. 11-10-2002 09:55

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik had laatst gevraagd aan de gitarist hoe lang t nog zou duren voor t nieuwe album zou uitkomen, maar wist ie niet, was bij nofx, maar toen waren ze nog nie bezig geloof ik..goh hier heb je echt wat aan hè? :S
Nou ja, dat wil dus wel zeggen dat ze nog maar nét bezig zijn.

Gwen. 11-10-2002 09:58

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
zou wel gaaf zijn....kwil ze wel weer es live zien....die paar nummers op lowlands dit jaar was ook veel te weinig :D
Ja en wat ik daarvan zeg op tv sloeg echt nergens op. Dat was Undeclinable niet, dat was Jasper aan het zingen. Hoe kan je dat nou doen, een zanger op laten treden zonder band? Echt zwaar belachelijk. Ik geloof dat ik Dennis (en de overige bandleden) ook nog met een microfoon zag staan maar het was echt een anticlimax voor me. Ik bedoel, je kijkt toevallig even Lowlands, je hoort dat Undeclinable komt en je denkt "goh was er toch nog iets boeiends" en vervolgens zie je dat :|.

IEMOW-KOR 11-10-2002 15:33

Ik hoorde dat Amazing Discoveries (emo-core project van Jasper) ook wat materiaal gaat uitbrengen. Duurt al 3 jaar hehe.

Maarja hopen dat Jasper minder aandacht schenkt aan Undeclinable en wat meer aan Amazing

Ufke 11-10-2002 15:45

nou eigelijk niet :p

kzal maandag aan bas (beef) vragen of hij aan jasper (undeclinable) kan vragen of ie al iets weet...

ofzo

van mij mag het wel wat sneller dan een jaar... vette band (y)

harrie84 11-10-2002 16:09

nou ik heb skanne gesproken op de decontruction tour op weg terug naar de trein

hij zei dat ze al nummers aan het schrijven waren, en dat ze eind dit jaar de studio's in zouden gaan om op te gaan nemen en dan lagen half 03 de cd's in de winkels ofzo

over de stijl zei hij dat ze weer een stukje verder gingen (muzikaal qua nummers opbouw enzo.) dan SCB, maar dat ze toch wel weer meer die oude sound van ze erin wilden krijgen

dus ben benieuwd

Ufke 11-10-2002 16:49

ik ben zeer benieuwd :)

G-Lo 11-10-2002 19:42

Koel, het zal me benieuwen..

Hoop opzich dat het meer richting OFTM klinkt...geweldige cd.... Sound City Burning vind ik weer net iets minder klinken eigenlijk...

Ufke 11-10-2002 20:04

mij boeit het eigenlijk niet zo of het naar oftm of scb klinkt.... ua [tegenwoordig u] is altijd vet

afkortingen zijn f.l.e.x.e.d.i.d.e.x.i.e. :D

ook harrie 12-10-2002 06:52

Citaat:

STP schreef:
Dat kan een kleine 2 of 3 maanden zijn als ze het snel. Houdt met een Epitaph bandje in ieder geval rekening met een jaartje voordat de cd in de winkel ligt.

ze brengen hun volgende cd toch niet meer op epitaph uit?

Ufke 12-10-2002 13:07

das toch i against i?

STP 12-10-2002 13:15

Citaat:

Ufke schreef:
das toch i against i?
klopt

ook harrie 12-10-2002 13:33

Citaat:

STP schreef:
klopt
dit staat anders op het undeclinable forum

Hey,
A friend of mine told me the contract of you at epitaph is expired and that epitaph decided to not go on with you guys. This would be fucking weak, but ehm... is it true?

antwoord door jorg:

Your friend was all right, Niels! But we're working on new material and there will be a new album someday, anyway!! We'll keep you guys informed...
Cheers,
Jorg.

dus...

G-Lo 12-10-2002 13:40

Citaat:

ook harrie schreef:

Hey,
A friend of mine told me the contract of you at epitaph is expired and that epitaph decided to not go on with you guys. This would be fucking weak, but ehm... is it true?

antwoord door jorg:

Your friend was all right, Niels! But we're working on new material and there will be a new album someday, anyway!! We'll keep you guys informed...
Cheers,
Jorg.

dus...

Hmm... Handig :|

Ufke 12-10-2002 14:02

kut... dan komen ze nooit meer op een punkorama cd te staan :(
achja, mij maakt het niet zoveel uit, als er maar een nieuwe cd komt

Roxy 12-10-2002 17:46

och punkorama's zijn toch nie zo vet meestal, kben ook anti verzamel maakt mij nie uit of het epitaph is of wat anders... als de cd maar koel is, maar dat zal wel :)

STP 12-10-2002 17:50

Citaat:

ook harrie schreef:
Oh, ik wist niet dat het ook voor Undeclinable op ging...

Ufke 12-10-2002 18:08

Citaat:

Roxy schreef:
och punkorama's zijn toch nie zo vet meestal, kben ook anti verzamel maakt mij nie uit of het epitaph is of wat anders...
zeur nie :D

SE 13-10-2002 08:42

hmmz.. ik vin da ze maar op moete schiete met da album :p

Ufke 13-10-2002 12:14

snap ik

ook harrie 13-10-2002 12:17

undeclinable kennende gaat dat nog ff duren

Ufke 13-10-2002 12:22

als ze er maar niet zo lang over doen als korn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.