![]() |
Nieuw Undeclinable album
Undeclinable is aan het werk aan een nieuw album. Persoonlijk vind ik dat echt superkoel :). Heeft iemand een idee hoe lang dat nog kan gaan duren? En hoe hopen jullie dat het album gaat klinken, minder poppy, of net zo poppy, of poppier dan Sound City Burning?
|
Dat kan een kleine 2 of 3 maanden zijn als ze het snel. Houdt met een Epitaph bandje in ieder geval rekening met een jaartje voordat de cd in de winkel ligt.
Ik zelf kijk er ook behoorlijk naar uit, SCB is en blijft gewoon een geniaal goede cd! Of het meer of minder poppy zal worden maakt me niet echt uit, zolang het Undeclinable geluid er maar is :) |
Citaat:
Dus nog een jaartje voor het album uit is en ze dus weer gaan optreden in Nl.. dat is niet zo plezant. |
Citaat:
|
ik had laatst gevraagd aan de gitarist hoe lang t nog zou duren voor t nieuwe album zou uitkomen, maar wist ie niet, was bij nofx, maar toen waren ze nog nie bezig geloof ik..goh hier heb je echt wat aan hè? :S
|
zou wel gaaf zijn....kwil ze wel weer es live zien....die paar nummers op lowlands dit jaar was ook veel te weinig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat Amazing Discoveries (emo-core project van Jasper) ook wat materiaal gaat uitbrengen. Duurt al 3 jaar hehe.
Maarja hopen dat Jasper minder aandacht schenkt aan Undeclinable en wat meer aan Amazing |
nou eigelijk niet :p
kzal maandag aan bas (beef) vragen of hij aan jasper (undeclinable) kan vragen of ie al iets weet... ofzo van mij mag het wel wat sneller dan een jaar... vette band (y) |
nou ik heb skanne gesproken op de decontruction tour op weg terug naar de trein
hij zei dat ze al nummers aan het schrijven waren, en dat ze eind dit jaar de studio's in zouden gaan om op te gaan nemen en dan lagen half 03 de cd's in de winkels ofzo over de stijl zei hij dat ze weer een stukje verder gingen (muzikaal qua nummers opbouw enzo.) dan SCB, maar dat ze toch wel weer meer die oude sound van ze erin wilden krijgen dus ben benieuwd |
ik ben zeer benieuwd :)
|
Koel, het zal me benieuwen..
Hoop opzich dat het meer richting OFTM klinkt...geweldige cd.... Sound City Burning vind ik weer net iets minder klinken eigenlijk... |
mij boeit het eigenlijk niet zo of het naar oftm of scb klinkt.... ua [tegenwoordig u] is altijd vet
afkortingen zijn f.l.e.x.e.d.i.d.e.x.i.e. :D |
Citaat:
|
das toch i against i?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hey, A friend of mine told me the contract of you at epitaph is expired and that epitaph decided to not go on with you guys. This would be fucking weak, but ehm... is it true? antwoord door jorg: Your friend was all right, Niels! But we're working on new material and there will be a new album someday, anyway!! We'll keep you guys informed... Cheers, Jorg. dus... |
Citaat:
|
kut... dan komen ze nooit meer op een punkorama cd te staan :(
achja, mij maakt het niet zoveel uit, als er maar een nieuwe cd komt |
och punkorama's zijn toch nie zo vet meestal, kben ook anti verzamel maakt mij nie uit of het epitaph is of wat anders... als de cd maar koel is, maar dat zal wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmz.. ik vin da ze maar op moete schiete met da album :p
|
snap ik
|
undeclinable kennende gaat dat nog ff duren
|
als ze er maar niet zo lang over doen als korn