![]() |
hoe vaak doen jullie ut?
Hoe vaak doen jullie het in de week wat vinden jullie normaal, 3 x op een dag of eigelijk maar 1 keer in de week. :D
Wij doet het minimaal 4 keer in de week. :rolleyes: mijn vriend zou het wel elke dag willen nog wel vaker zelfs. :o |
TUHHHH vaak...omfg :rolleyes:
|
Wat,
Masturberen? Whahaha |
ik denk dat ze eten bedoelt... Doen jullie het maar 4 x in de week? Anorexia-gevalletje dus :D
|
M'n tanden poets ik toch meestal wel twee keer per dag. Soms sla ik een keertje over.
|
neeh joh gekkie, ze bedoelt de liefde bedrijven :o
|
Ik snap jouw manier van smileys gebruiken niet.. Wat is er (n) aan dit topic?
Wat is er grappig aan jouw eerste zin, en waarom staat die rolleyes daar? :confused: |
En ontopic:
Zo vaak mogelijk :D |
Citaat:
|
Ik zie hem ongeveer 3x per week en we doen het minstens 2x per week.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaarne weer ontopic.
|
Citaat:
Geen dank. :D |
k Zie mijn vriendje alleen maar in het weekend dussuhm... 2x per week :D
|
Citaat:
|
Gemiddeld 3x per week :)
|
"Hoe vaak doen jullie UT?"
Ik doe elke dag wel een potje UT 2k3 |
uhmmz, ik zie mn vriend 1x in de 2 weken een weekendje..
mjah dan uhh 3, 4, 5 keer per weekend ofzo.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
en verder lijd ik een beetje aan een lichtelijke sexverslaving...ik wil dus practisch altijd, dat gaat alleen niet zo heel erg goed omdat mijn vriend altijd eerst even bij moet komen ;) dus dan moet ik of geduld hebben, of maar alleen aan de slag...het wordt meestal het laatste :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- 3310 - Trilfunctie |
1 à 2 keer per week
|
zo'n 4 keer per week en soms wel vaker... *konijntje* :)
(behalve als ik ongesteld ben, dan toch wel heel wat minder) |
Citaat:
geen problemen mee hoor! :D |
afgelopen weekend voor ut eerst, 1x in de 16 jaar dus eigenlijk :D
|
Citaat:
Ik zie hem dus alleen in het weekend, omdat hij te ver weg woont, dus Geografische mogelijkheid :) Buitenstaanderlijke mogelijkheden ga ik niet op in :p Geestelijk kan het altijd ;) En lichamelijk is ook niet echt het probleem.. |
Euh daar kan ik geen getal opplakke zenne da hangt af van periode tot periode :)
|
dat valt allemaal best wel mee, ik denk 1x in de week ofzo. Wat ik eerder las is idd zo: hoelanger je wat met elkaar heb, hoe minder je het gaat doen... het wordt simpelweg minder belangrijk
|
Ongeveer 128734918741279864024 keer in een week. Kzou graag mijn naam willen zien int Guinnes Book of Records.
|
Ik denk 5 keer per week. Hangt er ook vanaf hoe vaak ik bij hem slaap door de week.
|
Citaat:
|
ik zie haar alleen in het weekend, dus meestal 'halen we dat in' :D en dan is het wel zo'n 5 keer per weekend dat we elkaar zien ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mja. kdeed het elke dag wel :> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik bij em ben gemiddeld 4-5 keer per dag
|
Soms om de dag, soms 1x per week
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 keer per week, verschilt nogal
|
hangt er van af. minstens twee keer in de week, meestal drie à vier, als ik ginder een nachtje blijf slapen is dat meer.
telkens als we elkaar (thuis) zien, voor het slapengaan en als we wakker worden. zoiets. aan vluggertjes doen wij niet (of zelden. is in anderhalf jaar nog maar een keer of drie, vier gebeurd.) xxx (je hebt er ook die zeggen drie keer per dag, mag ik aan die mensen een vraagje stellen? hoe lang duurt dat dan? [kwantiteit is lang niet zo belangrijk als kwaliteit :p ]) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |