![]() |
wat was dit?
ik ben de afgelopen paar weken misselijk geweest en heel snel moe, at bijna niks omdat ik t bijna niet kon binnen houden.
dit was totdat ik van de week na 1 dag overtijd, ineens een flinke prop slijm van iets van 5 cm verloor, met veel buikpijn, daarna ben ik ongesteld geworden maar de krampen blijven en ze zijn erger dan dat ik gewoon ongesteld moet worden. heeft iemand een idee wat dit was? over een kwartier kan ik de dokter pas bellen, maar ik wil graag weten of iemand een idee erover heeft |
sorry kweet ut nie...
keb oowk wel eens een slijmprop ma nie gepaard met misselijk ofzow iedergeval suc6 |
Ik denk dat die misselijk en moeheid ook voor een deel kwam, doordat je haast niks binnen kon houden..
Van die prop weet ik niet.. suc6 bij de dokter :) |
jah, suc6!
|
t klinkt als een miskraam ofzo :confused:
Ja ik zeg dit een beetje bot, maar das t enige wat in me opkomt dus sorry... :o |
ik verlies ook wel 's een "propje", hoor... zou ik me niet echt druk om maken. Of denk jij dat het misschien een miskraam is geweest?
|
Citaat:
Ik denk ook als eerste aan een miskraam... Spacegirl, kan het zijn dat je zwanger was? Als dat zo is, zal het een miskraam zijn geweest. Is het dat niet, dan moet ik nog eens verder zoeken... |
Citaat:
en of t een miskraam is? t zou goed kunnen, bij mijn menstruatie kun je de klok op gelijk zetten,maar ik ben aan de pil en ik dacht dat t daar niet doorheen kon, op mijn werk zei een meisje dat t zo ook gegaan was met der zusje, dus ik twijfel heel erg. |
ik kan btw morgen pas naar de dokter (n) maar iklaat t jullie wel weten.
ik dacht ook in 1e instantie aan een miskraam, maar op internet staan zoveel dingen erover wat elkaar soms zo tegenspreken, nou ja ik zie t morgen wel, bedankt voor t medenken allemaal |
Citaat:
|
Diabetes Type II
|
Citaat:
Reageer serieus of reageer niet! |
zucht, vindt dit een beetje ver gezocht allemaal...
mischien buikgriepje..kan ook.. het heerst.. |
Citaat:
|
Citaat:
je weet zelf het beste wat er is,.. |
Citaat:
|
laat ff weten wat de dokter heeft gezegt :) want ik ben nu wel benieuwd.. suc6
|
de dokter dacht ook aan een miskraam :(
|
Citaat:
Kunnen ze daar geen zekerheid over geven? Of meot het nog verder onderzocht worden? |
Citaat:
|
Citaat:
*succes* Laat je het dan nog even weten? |
Citaat:
Een (recent afgebroken) zwangerschap is niet zo moeilijk te verifiëren: eenvoudig bloedonderzoek, urineonderzoek. Enzymen vooral testen. In vijf minuutjes klaar. (Het nemen van een monster dan hé... duurt een dag of 3 voor je de uitslag krijgt.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |