![]() |
Lady dana live @ 5611 eindhoven!
Lady Dana Live @ beatzstream
2nd of November 5611 Stratumseind |
Ik ben dr dan zeker:D
|
|
b.t.w. dit weekend is er marcel woods in de YES wordt ook een knaller (vrijdag 25 10 2002)
|
Marcel valt nog wel mee, maar Dana is ab-so-luut kut. Is draaitechnisch belabberd en haar platenkeuze is om te huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En omdat ze onder de deken van ID&T & Q-Dance schuilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar plaatkeuze is ook kut, kijk maar naar haar cd en haar sets. Lady dana valt vies tegen vind ik zelf, en de 5611 al helemaal!
|
Wat is voor jou dan een van de betere hardstyle DJ's, moet ik me namen voorstellen zoals Pavo?
|
Citaat:
Heb wel redelijk veel vrienden die wél van Hardstyle houden. En die vinden namen zoals Super Marco May, Zenith, Technoboy, Luca Antolini, Haze & Abyss, DJ Scot Project, Derb etc. helemaal het einde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) hardcore remix van--> the riddle
:cool: because the night :D t.a.t.u-->all the things she said -->remix Eigelijk alles zolang het maar hardcore/trancer/hardtrance is met een vette beat erin en nog het liefst een remix dan is die PERFECTO!! |
Citaat:
Maar dankzij Dana begin ik nu idd ook mijn twijfels te krijgen over 5611. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve Zenith... ;) |
ja maar technoboy is ook flink overschat.. hij ramt wel leuk maar zn platen lopen er zoooovaak naast! mixen kan hij echt niet. hij kan beter produceren.
haze&abyss zijn pas echt goed!! |
lady dana is uitverkocht, helaas voor degene die nog wilde komen. wil je op de hoogte worden gehouden van nieuwe beatzstream feesten (met o.a. pavo luna mental theo) mail dan naar Daan@beatzstream.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |