![]() |
duizelig
Ik ben de laatste tijd vaak duizelig, gewoon een beetje, niet zo erg..
Maar nu ben ik al iets van 5 dagen verkouden en slap enzow...en vandaag ben ik steeds heeel erg duizelig, steeds als ik beweeg lijkt het net alsof alles ook beweegt...ik voel me ook steeds licht in men hoofd enzow..en als ik buk gaat alles draaien...echt heel vervelend want ik ga vanaaf naar een concert... Kan dat door de verkoudheid komen ofzow? :confused: |
Ik denk van wel, als je verkouden en slap bent,
zal je minder snel kunnen doen wat je normaal doet.. Ik bedoel, t lijkt me niet raar oid, als ik ziekjes ben voel ik me vaak ook duizelig/misselijk.. |
ik weet het niet, maar ik heb het ook wel eens
misschien moet je zorgen dat je wel genoeg en gezond eet enzo en als het niet over gaat, dat misschien naar de dokter gaan |
Citaat:
|
ik heb dat ook...
ze zegge da et aan de leeftijd ligt... maar ook wel aan je verkoudenheid.. want dan isst bij mij altijd erger.. |
okeej, het is al weer over :) , kwam waarsch dan door verkoudheid jah, was wel erg irritant (n)
|
dat heb ik dus altijd :rolleyes: was naar de huisarts gegaan, bleek dat ik ijzer tekort had en bloedarmoede had :rolleyes:
|
Citaat:
Ontopic: duizeligheid kan wel 100 oorzaken hebben.. als je lange tijd duizelig bent is het verstandig om te beginnen met voedingssupplementen (vitaminepillen) en even langs te gaan bij de dokter de je kan testen op algemeen bloedbeeld etc. |
haaj,
Toevallig ben ik ongeveer 2 weken hiervoor naar de dokter geweest, deze vroeg of ik ook verkouden was. Ja, dat was ik... ze zei dat doordat ik verkouden was een bepaald virus op je evenwichtsorgaan achter in je hoofd kan slaan. Klinkt heel wijs... maar het was niks ernstigs. Je evenwicht word gewoon even in de war geschopt. Het zou met ongeveer een weekje over moeten zijn. Dit is bij mij niet zo, maar ik ben ook nog steeds verkouden, dus ik heb zoiets van... laat maar zitten. Het kan ook zijn dat doordat je verkouden bent je voorhoofdsholte ontsteking hebt, want je zegt dat als je voorover hangt/bukt dat je dan duizelig word, kortom: waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar het moet wel weer overgaan. ps. je kunt proberen te stomen, hierdoor komt alles wat los in je hoofd, misschien gaat het daar een beetje van over. xxxmij. |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, doordat je verkouden bent is alles wat meer opgezet, waardoor je buis van eustachius (in je oor) in de knel kan raken. dit heeft op de een of andere manier weer verbinding/invloed op je evenwichtsorgaan, waardoor je duizelig kan worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |