![]() |
Rukken.
Yoow, ik ruk elke dag wel maar ik heb nu een scheve penis. weet iemand hoe da komt en hoe ie weer kan zijn hoe die was?? t klinkt n beetje komisch maar ik wel kut.
|
gewoon doorgaan TREKT ie vanzelf weer bij http://www.dpgrecordz.com/gangstavil...ile_lachuh.gif http://www.dpgrecordz.com/gangstavil...ile_lachuh.gif http://www.dpgrecordz.com/gangstavil...ile_lachuh.gif
|
Zoiets heet normaal. Er zijn bijna geen mannen die GEEN scheve penis hebben.
|
voortaan andere kant op rukken
|
Lijkt me dat dit niet van het rukken komt, maar eerder door de 'standaard positie' waarin die banaan ligt. Zo zal die ook groeien [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]
|
Ik heb geen scheve penis.
|
Citaat:
|
Kijk, daar hebbe we nou wat aan, thnx.
|
Dat komt niej door het rukken ;) 1x dat je er goed naar keek warschijnlijk :p
Loop dus nooit je lul achterna want dan loop je rondjes :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijnes staat naar links.
maar HOEver is die ziekte van peronie dan :p tekening? (geen plaatje plz :p) |
een hoek van 90 graden L < zo dus.
|
Ik zal even vertellen waardoor dat komt:
Doordat de twee ballen van de man niet even zwaar zijn, trekt de penis iets naar de kant van de zwaarste kant toe. Ik de meeste gevallen is vanuit de man gezien de linkerbal zwaarder en is de penis dus naar linksafbuigend... |
Ja, een lul gaat ook echt scheef staan van het rukken.:rolleyes:
Zoals je misschien wel eens gehoord hebt, zijn er idd veel mannen met een scheve piemel. (Waaah, dat klinkt stom!:D) Je kunt niet alles hebben natuurlijk. Maar dat is gewoon op 'natuurlijke basis' zo gekomen, niet door te rukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oejooooooo!!! Hahahahahaha (y) |
Citaat:
nah, maar hij wijkt echt niet zichtbaar naar 1 kant hoor! :P |
en nu ff chill
|
wij groeien gewoon richting de zon :)
|
Citaat:
|
Zo kan je vriendin nog naar de tv kijken als ze je pijpt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prive... hahahahaha
|
Zielig manneke zoekt u een lief dude elke dag rukke omg :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
@SOAD_Metal: het scheef zijn van je penis heeft niets met het masturberen te maken. Het is, zoals hier al is opgemerkt, een normaal verschijnsel. Ik heb het zelf ook en ik verzeker je dat alles gewoon functioneert zoals het hoort te functioneren, dus er is absoluut niets om je zorgen over te maken. |
Citaat:
|
SOAD is geen metal
Je piemel gaat niet krom zitten van rukken , je doet alleen preuts omdat je rukken pas ontdenkt heb en er verslaafd aan ben :) |
wat ik wel heb gemerkt is dat mijn trekhaak zich naar mijn rechterhandpalm is gaan vormen; het voelt doffer en 'minder' dan wanner ik het met mijn linker doe....
Of ik knijp te hard en moet het zachter aan doen of ik moet een stresspop kopen in plaats van oneerlijke laterale krachten op mijn trekhaak te manifesteren |
Citaat:
|
hehhehhhee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet er eens niet zoveel gewichten aan hangen
|
Citaat:
|
Mijn Piemel is net een zonnebloem. als de zon rechts staat staat ie rechts. en als de zon links staat staat ie links :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel handig opzich voor anderen als ze willen weten of het 12:00 's middags is, dan staat de zon op z'n hoogste punt en jouw broek op spannen (y) |
ok ff maar
de rechtheid van je lul heeft niets te maken met rukken of hoe je het ook wil noemen zoals al meerdere keren gezecht is het normaal en heeft zo goed als iedere jongen wel deels een afwijking bij de ene al extremer als bij de andere |
ik ruk zo'n 5 keer per week, zeer ontspannend
ik wissel weleens van hand etc of doe het op mijn zij met gewoon 3 vingers (duim, wijs en middel) omdat dat makkelijker naar de tv kijkt :D wat ik zelf erg lekker vind is trouwens om eerst zeg maar een beetje te spelen tot er voorvocht komt en dan pas echt door te gaan tot de climax, de climax is daardoor zeker 2 tot 3 keer zo intens en er komt volgens mij ook meer sperma vrij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |