![]() |
Liefde is ...
...maatjes zijn - levenslang
wie kent er nog?:D |
Slopend.
|
Liefde is... een langzame dood
|
ik had iets positievere reacties verwacht :D
maar ok,ook goed ;) |
Citaat:
|
een steen, koud en hard.
-Desecrator |
Neukdrang.
|
Citaat:
|
Liefde is als een strop die steeds nauwer om je nek komt te zitten, tot je uiteindelijk stikt en doodgaat.
Ripper |
Wow allemaal bad experiences gehad ofzow? ik wel iig ... :(
maar toch vind ik liefde mooi, maar het is wel een soort van illusie waar je in leeft natuurlijk, maar en dan, zolang die mooi is... |
liefde is... samen alleen zijn..
(kheb zo'n tegeltje van liede is... staat dat op.. ) mjah denk dat liefde ook nog een hoop meer is.. Het is niet alleen dat *vlinders-in-je-buik-gevoel* het is veel meer dan dat.. iets veel groters.. Liefde overkomt je, wanneer het je overkomt, dan weet je ook dat het liefde is.. tja gewoon niet te omschrijven.. Maar ik denk dat het ook voor ieder anders kan zijn, ieder kan liefde op een andere manier ervaren denk ik.. |
Liefde is... elkaar toch weer vinden...
|
Liefde is ... een genot
|
Liefde is: houden van en van gehouden worden.
|
Thoughts of tenderness, tried in temptation, strengthened by distress, unmoved by absence, and yet more than all, untired by time.
:) |
hoi :) (y)
|
Aloha.
*stalk* ;) |
liefde is eh... ehm.. euh... wat?
|
Liefde is als regen tijdens zonneschijn
|
Liefde is geweldig, maar soms ook verschrikkelijk...
|
liefde is
10.000 vlinders en geen net om ze te vangen liefde is onvoorwaardelijk |
liefde is .... eeuwig, alleen de partner wisselt :D :p
|
liefde is... niet eenzaam kunnen zijn...
|
liefde is... haar spullen dragen! :D
|
Liefde is ... pijnlijk, omdat we niet zonder willen.
|
- feeling to protect, oh baby
- hugs and kisses all night long - something you can know.... Nou, wie weet 'm? :D |
liefde is....... elkaar volledig kunnen vertrouwen
-Mijn girl woont in Rome en ze is net weer teruggegaan en ik mis haar zooooooooo ontzettend, echt waar, niet gewoon, ik KAN niet zonder haar, maar ik heb geen keus (sorry, wilde hier geen aparte topic voor openen)- |
liefde is ... leven!
|
liefde is.... in je vriends kleren rondlopen!
|
Liefde is..
..jezelf minder belangrijk vinden dan degene van wie je houdt Liefde is.. ..pijn voelen wanneer je de pijn van de ander niet kunt verzachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even een klein voorbeeldje: Mijn vriend en ik willen wat drinken dus gaan naar de AH om een blikje drinken te kopen, en we hebben maar genoeg voor 1 blikje. En hij wil SevenUp en ik wil Sinas. Dan mag hij van mij de SevenUp halen omdat ik dat ook wel lust, en ga ik niet doorzeuren om die Sinas, ookal lust hij ook wel Sinas.. Dan neem ik liever de SevenUp omdat hij dat lekkerder vindt, dan de Sinas omdat ik dat toevallig lekkerder vind. Als je me een beetje snapt.. Uitleggen is niet m'n sterkste vak. |
Citaat:
2) Dan is er helaas toch geen sprake van echte liefde. 3) Het voorbeeld getuigt van een soort opofferingsgezindheid die haaks staat op ware liefde. |
Liefde is niets anders dan onszelf te ontdekken in de ander, en de vreugde van de herkenning
Liefde is niet wat de wereld draaiende houdt. Maar liefde is wat de rit de moeite waard maakt Liefde is hem in een restaurant jouw tanden lenen als hij de zijne weer vergeten is mijn favoriet: Liefde is: wanneer het verlangen dat de ander naar je verlangt, je zozeer aangrijp dat je denkt eraan te sterven Allemaal niet zelf bedacht natuurlijk :) |
Liefde is!
|
Citaat:
ik denk dat echte liefde van persoon tot persoon verschilt.. |
Liefde is als de maan:
Mooi en onbereikbaar -Desecrator |
Citaat:
|
tja, mijn ervaringen zijn nogal pijnlijk :( .
maar voor anderen niet voor ieder is het anders... that's it |
Liefde is een grote harige leugen om de neukdrang te verbergen
|
liefde is ... wanneer jouw ogen sluiten als ik droom
xxx |
1 bonk zenuwen! :(
|
Citaat:
|
Love is like playin' a piano, first you learn to play by the rules, than you must forget the rules and play by the heart...
L ief zijn voor elkaar I nbreken in elkaars hart E euwig trouw zijn F outen vergeven D ag en nacht samen kunnen zijn E lkaar accepteren zoals je bent Kuzzje IK ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde geldt bij vriendschap. Een ander kan zich pas op jou verlaten als jij dat ook kunt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |