![]() |
op en top stylo
tegenwoordig (de laatste jaren) zie ik steeds meer van die op en top gestyleerde jongens, die net zo goed in een etalage kunnen staan.
Alles zit goed is perfect op elkaar afgestemd en zonder kreukels. wat vind je hiervan? overdreven of juist onwijs leuk? |
kvind ut niet echt mooi.... tis veels te overdreven..
en kvind het ook een btje homo-8tig... tsjaw das mijn mening hoowr |
Ehm. Moeten ze zelf weten?
|
Je bent terug :eek: (y)
Ik ben er niet zo'n fan van, van die onwijs gestylede jongens. Wel super als een jongen gevoel voor mode heeft en laat zien dat ie er aandacht aan besteed. Beetje ijdel en belangstelling voor mode is dus wel prima, maar zoals je dat de laatste tijd idd veel ziet, vind ik echt minder. Je kunt het ook overdrijven denk ik dan.. |
Moeten ze zelf weten. Dingen die 'perfect' zitten zijn irritant, dan kunnen ze namelijk gedurende de dag alleen maar minder goed gaan zitten. :D
|
Tof om dit te lezen, ik hou het in de gaten :cool:
Trouwens, vet dat je weer terug bent (onder deze nick :p). (y) |
Breezer jongetjes.
Kots ! |
Citaat:
|
Citaat:
(zat jij vandaag in de trein bij zutphen ergens..vanochtend ? :| ) |
Citaat:
|
Ik vind het wel grappig om te zien, ook leuk dat jongens in ieder geval moeite doen om zichzelf te stylen en dat ook kunnen. Maar zoals er al gezegd werd; ze moeten het niet overdrijven. :)
|
je ziet ze ook altijd alleen maar stilstaan of lopen..
heej daar is de trein, hij rijdt bijna weg.. ik ga niet rennen hor, dan maar de volgende trein over een half uur |
Citaat:
Zo'n jongen moet wel een bijpassende houding hebben, zodra hij iets klunzigs doet ofzo is 't beeld verpest. ;) |
Citaat:
Grappig, maar waar... *voelt zich niet aangesproken* |
Citaat:
|
Citaat:
"hè, blijf van mijn haar af" |
Citaat:
|
Ja, je hebt ze ook van het vrouwelijk geslacht ;) Zo'n meisje hier uit het dorp, dr make-up zo gedaan alsof het plastic is, de kleren helemaal netjes, alles schoon, haar strak en goed.
Bah.. ik vind dat echt een 'don't touch me' uitstraling hebben en daar kan ik niet tegen :) |
Citaat:
|
hehe naja ik vind et wel cool als een jongen er een beetje mooi en verzorgd uitziet...
maar je kan ook overdreven. Zo'n jongen die in alarmfase 1 schiet als er een pukkel op zn perfecte voorhoofd te zien is... niks voor mij :) En ja die jongens die elke morge er een half uur over doen om kleren aan te trekken... sja die behoren tot dezelfte groep :) |
Citaat:
|
Algemeen bericht.
Wegens geblaat aan de ISDN-lijn, kom ik de komende 2 weken niet meer op het forum, althans niet meer als een actief lid. Mijn excuses daarvoor ;). |
Is niks mis mee als het allemaal maar een beetje vanzelf gaat. Als iemand er constant de hele dag mee bezig is wordt het toch al snel vermoeiend.
Tuurlijk is mag je een beetje ijdel zijn, maar wees er niet de hele dag mee bezig. |
Citaat:
|
volgens mij vind ik het hip :confused:
op en top stylo ik dacht dat dat types als bertbart en aaaart waren en dat vind ik hip en dan mogen ze best heel stylo naar de trein lopen ipv rennen ;) |
Zolang het maar niet stijfjes wordt, of te erge comformiteit...
Ik draag ook geregeld pakken/nette kleding, maar dan het liefst wel met mijn eigen twist er aan. (net pak met felrode gympen eronder bijv) Een beetje Dandy houdt het leuk, apart en van jezelf. Achter anderen aan wandelen kunnen we allemaal, en is een stuk saaier... |
ik kan me niet herinneren dat ik er ooit al zo iemand heb bij zien lopen :confused: :o
|
Citaat:
|
ask zoiemand zie denk altijd dat ut homo's zijn,
normale mensen lopen zo toch nie rond?? |
ik vind het geweldig, helemaal als ze met zo'n arrogante houding rondlopen, maar toch ook weer niet zeg maar. En mooi gestyleerd is niet lelijk.. :)
Alleen jammer dat er weinig van dat soort jochjes zijn :S |
Ik vind het zelf niet mooi, ik hou niet van die kleding, maar ik vind het zelf wel prachtig hoe ze zo nonchalant hip willen zijn :)
|
Nee hoe bv. BertBart eruitziet noem ik niet op en top stylo, dan denk ik meer aan bv. S (no offence hoor ;) ) met dat soort kleding. BertBart heeft gewoon een compleet eigen stijltje, is er ook wel mee bezig, maar anders.. hmmz kan het niet uitleggen :/
|
ik vind het geen gezicht. Echt net of ze geen inhoud hebben!
|
Zéér natuurlijke look :confused:
Kuzzje IK ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin. Normale mensen lopen juíst zo erbij, alleen maar omdat ze weten dat de maatschappij draait om uiterlijk. En dan kun je een eigen stijl pakken, maar ook zo erbij gaan lopen. Als ik alto's en skaters zie lopen denk ik altijd dat ze dom zijn... :rolleyes: |
dat is zo ruig :D echt (y) puik mieters doop en heerschend enzo, *word later ook zown "zelfs mijn onderbroek is desiner" jongen*
|
Ik heb ook wel een aparte style kleren, en krijg ook vaak complimentjes, maar als ik een trein zie, en ook al zijn mijn kleren nog zo netjes, dan ga je toch rennen.
Dan zeggen sommige meisjes, dan klopt het beeld niet meer, SO WHAT :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze ge-wel-dig om te zien! echt leuk om naar dat soort mensen te kijken (y) hoe ze doen en hoe ze er uit zien. verder weet ik niet wat ik van ze vind wat ik ken ze niet.
|
ik vind het vreselijk, helemaal met dat loopje erbij, , zo'n -ik- ben net- aan -mijn -rechterknie -geopereerd -en- loop -dus -mank,of waren dat die gangsters die dat deden? nee wacht die stylo's doen dat ook maar dan veel sneller, dat ziet er dus nog debieler uit... :D
|
hee dames, plaats dan is een foto wat jullie stylo vinden.
|
Het kan heel erg mooi zijn, maar vaak is het iets te overdreven...
|
[QUOTE]Syphon schreef:
hee dames, plaats dan is een foto wat jullie stylo vinden. [/QUOTE (y) |
Mwa ik vind het leuker als het iets meer nonchi is. Het haar mag best lekker door de war zitten enzo.
|
Ik ga niet zeggen dat ik het lelijk vind want dat is niet zo
maar zoals al eerder gezegd sommige zijn gewoon TE |
Citaat:
|
Ik vind het maar matig; veel leuker als er iets (denk:haren/schoenen/overhemd half uit de broek) nonchalant zit of is. Bertbart ziet er volgens mij wel weer heel gaaf uit altijd, maar dat is ook niet het type jongen dat de topicstarter beschreef.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |