![]() |
Wat is jouw dagelijkse ritueel?
Wat is jouw dagelijkse ritueel van het opstaan tot het gaan slapen?
|
opstaan
toilet lenzen in ontbijten aankleden haar doen opmaken en s avonds douchen pyama aan gezicht cleanen tanden poetsen lenzen uit toilet slapen boeiend :rolleyes: edit: wat ik er tussen door doe verschilt per dag lijkt me vrij logisch (y) |
kheb geen vast ritueel..
maar over het algemeen ziethet er zo uit: -opstaan -klaarmaken eten enz -schoowl -thuis chillen of iets met vrienden doen -avondeten -btje huiswerkmaken en computeren -skatepark chillen met vrienden -computeren of tv kijke -slapen |
Ach ja, is zoveel mogelijk op volgorde;
- opstaam - douchen/gezicht reinigen/tanden poetsen - aankleden - vervelen/weg met vrienden/forummen/dag invullen dus - avondeten - gezelligheidsuurtje - slapen en dat de hele week door, voilà |
right, euhm.
Wakker worden Verder slapen Weer wakker worden wc, douche eten, nieuws kijken naar school thuis komen werken/niks doen ( met vrienden ) tv kijken slapen. ... |
[list=1][*]Opstaan[*]Omkleden[*]Haar wassen / douchen[*]Haar doen, tanden poetsen, scheren[*]Computeren[*]Lenzen indoen[*]Tas inpakken[*]Naar school[*]Werken in supermarkt[*]Internet - forummen[*]Huiswerk[*]Internet - webdesigm[*]Internet - forummen[*]Lenzen uitdoen[*]Slapen[/list=1]
|
opstaan:
toilet gezicht cleanen aankleden make up ontbijten haar doen tanden poetsen snel alles in een tas proppen en schoenen aan doen 's avonds: douchen pyama toilet tandenpoetsen gezicht cleanen haar kammen |
wakker worden eten etc aankleden schoon worden blabla
School forum eten forum en foto's maken/ bekijken huiswerk slapen :) BLa |
Hm ik zie net dat ik bij s ochtends vergeten ben tanden poetsen erbij te zetten, doe ik wel hoor :o
|
-naar mun moeder roepe dak heus mun bed wel uit kom
-egt opstaan om mun wekker uit te zette - weer terug ligge -probere nie in slaap te valle -er tog maaruit gaan -lenzen in doen -medicijnen inneme -aankleeje -tas inpakke -make-up, haren etc -eten -naar school -op school zijn -naar huis -chille -eten -doesje -gtst kijke -compjoetere -beetje kutte met mun telefoon -slapen |
Ik had vroeger een enorm ritueel, vroeger toen ik nog heel erg paranoide was,
maar dat heb ik nu wat ingekort omdat ik er niet zo'n zin meer in had ;-) |
Opstaan
Douchen Aankleden Eten. |
Ik heb geen dagelijks ritueel :|
Wel een dagverloop. - opstaan - half slapend en onderweg van de trapvallend sloffen naar de badkamer om m'n tanden poetsen - de trap weer op klimmen - omkleden - haar kammen - tas pakken - nog steeds half slapend naar beneden lopen - koffiekoffiekoffie - min of meer wakker m'n ouders gedag zeggen, even de kat aaien en naar het busstation huppelen - op de bus wachten - er achter komen dat m'n abonnement nog thuis ligt, naar huis hollen, abonnement pakken, terugrennen naar het station - hijgend en omvallend van vermoeiheid (sorry, ik heb een conditie die in de negatieve getallen loopt.) de bus in klimmen - gedurende de busrit, op chronologische volgorde: discman aanzetten, make-up doen, nagellak bijwerken, twintig minuten lang de andere mensen bekijken en/of naar buiten staren - op school aankomen - school - van school weggaan - busrit naar huis, lees het vorige stukje maar achterstevoren - thuis: DBZ kijken :o - forum/computerspelletjes/lezen/tekenen of schrijven/mensen telefonisch lastig vallen/e.d. - eten - er achter komen dat ik morgen een proefwerk of een huiswerkcontrole heb - krampachtig beginnen met leren dus - bij een toevallige blik op de klok zien dat het een uur of twee is en ik dus al lang had moeten slapen - douchen - slapen/een uur tot twee uur wakker liggen en naar het plafond staren terwijl ik nadenk over.. dingen. - zeven uur - wekker gaat - zie boven. In het weekend en in de vakanties is het iets anders: - uur of drie - opstaan - douchen - op m'n gemak ontbijten - iemand bellen om de stad in te gaan of een film te huren/internet/spelletjesdingen op de comp/tv kijken/tekenen/nouja, zie boven - uur of zeven/acht - eten - forum/msn tot een uur of drie/vier s'nachts (:o) - slapen - uur of drie - opstaan - zie boven Het is best gemeen, m'n ouders hebben m'n bioritme helemaal verstoord door me doordeweeks te verbieden op internet te gaan. :( Wie boeit dit nou? |
- Alarm uitzetten
- Alarm opnieuw instellen - Terug naar bed kruipen - Chagerijnig uit bed rollen, met wekker-uit-raam-gooi-neigingen - Naar badkamer rollen - Plasje doen - Douchen - Tandjes poetsen - Gezicht reinigen - Aankleden - Haar doen - Koffie zuipen - Smacks/cruesli kanen - Snel alles in tas proppen - Richting bushokje rennen - Terug rennen omdat ik weer wat ben vergeten - Bus missen - Volgende bus pakken - Te laat komen - Corvee briefje meekrijgen - 8-9 uur hersenspoelend school - Met de bus naar huis - MSN opstarten - Met Lianne cybersexen - Eten - Verder met Lianne cybersexen - Tv kijken - Dromen (over Lianne ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik iets gemist?? (van dat cybersexen dan??:confused: ) |
nee hoor.
|
Hmmz.
- wakker worden door zus/vader - verder slapen - écht wakker worden - uit bed klimmen - wc - gezichtje wassen - haartjes natmaken (anders wil het niet in model :o) - aankleden - haar doen - tas inpakken - wc (uhu, 2x :o) - vlug boterham/drinken naar binnen werken - tandjes poetsen - op fietsje stappen Tralalala. - wc - uitgebreid in bad gaan :) (bijna elke avond) - pyjama aandoen - pilletje - tandjes poetsen - Dwaynetje bellen :o - in bed gaan liggen - lezen - slapen Zo ongeveer dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doordeweeks:
-wakker worden -verder slapen -weer wakker worden -met veel moeite uit bed -wassen, lenzen in -aankleden -ontbijten -haar+make-up doen -op de fiets naar school (35 min.) -schoowl -terug naar huis fietsen -computeren/huiswerk maken (-soms rond een uur of 5 werken, anders: ) -eten -afwassen -dan iets van computeren, gitaarspelen, tv kijken -slapen Weekend: -uitslapen -lenzen in -ontbijten -computeren -aankleden -mam helpen met boodschappen naar boven brengen (op za.) -wat huishoudelijke zooi mam meehelpen -eten -uitgaan (alleen za.) -slapen |
-Wekker horen
-Uit bed springen -Checken of ik geen monster geworden ben in de nacht -Uitkleden -Scheren -Douchen -Aankleden -TV Kijken (tijdens dit alles) -Tas inpakken -Eten -Koffie -Koffie -Spullen checken -Naar station huppelen -Wachten op trein -Trein nemen -Anderhalf uur naar buiten kijken c.q. flirten -Naar school lopen ...Bla... -Teruglopen van school naar station -Op trein wachten -Anderhalf uur naar buiten staren c.q. flirten -Thuis komen (half 7 meestal) -Eten -The Pretender kijken -Half uur mediteren/chatten/slapen -GTST kijken/door slapen -Iets van huiswerk doen -Tanden poetsen -Plassen -Slapen |
- opstaan
- cdspeler aan - ontbijt - wassen - aankleden - cdspeler uit (al mag ik dit weleens overslaan...) - als een idioot naar school, ik woon er 5 minuten vandaan en toch kan ik niet op tijd aanwezig zijn... - NAAR HUIS! eindelijk naar huis... of naar de stad - mijn drumstel beroeren - huiswerk - avondeten - msn - mensen bellen like that.. |
|
opstaan
douchen aankleden enz. eten koffie school ff wat eten tv-kijken avondeten huiswerk computer slapen en dan is de rest opgevuld met dingen als tekenen, muziek enz. |
ongeveer soiets;
~wakker worden ~opstaan ~eten ~tanden poetsen/opmaken ~naar school ~eten ~trug naar huis ~eten ~huiswerk maken (jajaja, goed hE? :p :rolleyes: ) ~vrije tijds dingen doen bijv. muziek, tv ect. ~20:00 Gt/St kijken! ~verder vrijetijd... ~make-up eraf halen ~naar bed gaan ~slapen ~dromen |
*opstaan
*naar de wc gaan *ontbijten *wassen *kleren aandoen *haren doen *tas klaarmaken *jas aandoen/schoenen aandoen *op de fiets springen *naar school rijden |
's ochtends:
opstaan w.c snoet wassen :D tandenpoetsen aankleden haar doen make-up ontbijt 's avonds: douchen pyjama aan tandenpoetsen cremetjes etc. w.c slapen |
Satan aanbidden :rolleyes:
|
schooldag:
- heel erg moeizaam wakker worden - de trap van mn bed af struikelen en naar de badkamer sloffen - mezelf wakker maken met water/douchen. tandenpoetsen, deo-en, naar de wc, gezicht schoonmaken enz. - terug naar mn kamer sloffen - kleren uitzoeken en aantrekken, make-up opdoen, haar doen, sieraden omdoen - naar beneden gaan -brood maken en evt. ontbijten -naar school fietsen - een schooldag overleven - toneel/ naar huis gaan - huiswerk maken/forummen/msnen/naar vrienden gaan/vrienden uitnodigen/vriendje - eten - huiswerk maken/forummen/msnen/hockeyen - tas inpakken - douchen/pyama aantrekken - in bed leren of lezen, en dan slapen zaterdag - uitgerust wakker worden - eten, aankleden, rondhuppelen - hockeyen - dood thuiskomen, douchen/badderen - beetje internetten - eten - crime scene investigation en wolff kijken :o -slapen andere vrije dagen - om 1 uur uit bed rollen/om 10 uur uit bed rollen en ontbijten - niks doen/toneel (- om 3 uur ontbijten met koffie) - niks doen/ vrienden/vriendje/toneel nogsteeds - avondeten - niks doen, en soms huiswerk maken - slapen wat heb ik een verdomd saai leven |
Elke dag is voor mij anders, soms ga ik gewoon niet naar school, boeit me allemaal geen fuck die domme ICT onzin.
Op school zit ik mijn kennis te vergroten op erowid.org deoxy.org en nog meer van zulke drugs/filosofie sites. Ben meestal rond uur of 12 smiddags thuis (college ownt ookal is het saai) dan ga ik veel computeren, COUNTERSTRIKE :P Dan naar mn werk tot uurtje of 6/7. Savonds buiten chillen met me vrienden. |
Citaat:
mensen offeren rituelen uitvoeren bloed drinken satan aanbidden |
-Een par keer wekker uitslaan
-Douchen -Aankleden -Eten klaarmaken -Tas inpakken -Make-uppen -Lenzen indoen |
* opstaan, aankleden
* ontbijt, koffie, computeren * school * computeren * huiswerk * avondvoer * computeren * koffie&computeren * slapen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |