![]() |
school voor magie in Oostenrijk
Hmm..zag het vanmorgen op het rtl-nieuws, t viel me op dat er nog geen topic over was, bij deze...
Er is dus een school geopend in Oostenrijk die les geeft in o.a. tarotkaarten leggen, astrologie, witte magie etc... zie hier: http://www.8ung.at/foundation/hs/hexenschule-e.html Vraag me af wat jullie ervan denken...zouden jullie zelf naar zo'n school toegaan als dat in nederland was, of vinden jullie dat je zelf alles moet ontdekken zodat je een eigen stijl ontwikkeld.. |
Ehhh.... vaag. Vrees dat ze het thuis niet zo goed vinden als ik naar een "school voor magie" ga :D . Het spreekt me ook totaal niet aan, zou er dus zelf nooit heen gaan. Vind inderdaad dat je je eigen stijl moet ontwikkelen.
|
Die mensen hebben zeker teveel Harry Potter gekeken.
Nee, ik vind het niks. En je hebt er voor later ook niet echt veel aan ofzo. |
Waaaaa, Zweinstein! Ga je dr dan ook naartoe met een speciale trein waarvoor je eerst door de muur heen moet lopen zodat je op het perron komt?
Nee ff serieus: Wie geeft daar dan les, een stelletje kwakzalvers? Ik geloof niet dat een echte magier (hoe je t ook noemt) zn beroep of zn gaven op zon school probeert over te brengen, dan issie toch wel heel erg onder zn niveau bezig. |
Citaat:
Hmmm... |
Citaat:
Hoe wou je het anders leren, uit een boek? Een begeleider, leraar, of iets soortgelijks is veel verstandiger. |
het is geen echte school want die heksenschool is allen in het week-end en ik denk ook dat ze teveel naar HArry Potter hebben gekenen
|
lijkt me wel vet als het echt werkt :)
|
Citaat:
|
het lijkt me zeker wel interessant en ik zou er echt wel een keertje willen gaan kijken en misschien zelfs een paar lessen volgen, maar ik ben niet iemand die snel dingen van andere mensen aanneemt. ik zoek liever zelf iets uit, en doe dingen liever alleen... ook niemand die je uitlacht als het foutgaat. soms iets samen doen is wel grappig en leerzaam... maar voor meestal: lonely
|
Citaat:
|
d'r is nix mis met harry potter! :mad:
(alleen zo'n school is natuurlijk nix... :( ) *BB* |
Hey, ik ben het er helemaal mee eens! Zo'n school is echt geweldig! Hehe, niet dat iemand dat heeft gezegd, maar goed. Ik moest toch van je reageren he, Lone? Gna gna= planktonlach ;)
Kuss |
Citaat:
|
Ik zou het wel eens willen zien, ben wle benieuwd hoe ze daar te werk gaan. (kan me d'r echt niets bij voorstellen)
|
(y) Toch zalig? ;)
In Leuven (geloof ik! ) heb je toch ook zoiets? Sibylle's toverschool.... wou ik naartoe maar me mam was niet akkoord.... Waren maar een paar lessen (pijlers noemen ze die.) Echt graaf! x-x-x |
Belachelijk, goochelen kun je thuis toch ook nog leren :D
|
mmm.....daar zou ik wel heen wille om te kijken hoe het daar is,alleen denk dat als ik dat vraag an me oudersdat ze dan gek worre....
|
ikkez......wil naar die school!!!
|
Ik zou er best naartoe willen als er zoiets in Nederland was...niet om alles stap voor stap te leren, maar meer om een basis te leggen en deze later zelf verder ontwikkelen.
|
Citaat:
n hier laat iedereen elkaar tenminste uitpraten :) |
Harry Potter is real. :cool:
Lijkt me lachen om zo'n school te doen. Heel leerzaam. Alleen ik maak eerst wel even een normale studie af. |
Leerzaam...???
Laat me niet lachen, wat moet je daar nou leren, Gochelen kan iedereen thuis ook dus waarom zo'n school |
Het is geen goochelen, als je even de moeite had genomen om de site te lezen, wat opzich wel handig is als je hierop wil reageren :rolleyes: dan had je dat wel gezien. Je krijgt lessen in tarotkaarten leggen, natuurlijke wetenschappen, astrology, rituelen etc...das toch echt heel iets anders dan dat van Hans Kazan... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |