![]() |
Nog ECHTE hip hop fans???
zijn er nog echte hip hop fans hiero!! K Heb me pas laatst aangemeld en ik zie heel weinig HipHop. Dus stuur hier alle shit die je kwijt wil over HIP HOP
http://www.lenta.ru:9000/world/2000/...em/picture.jpg |
Dus..
|
Inderdaad nutteloze Topic. Er zijn hier genoeg HipHop liefhebbers aanwezig, die er een HELEBOEL vanaf weten!!
|
Citaat:
|
He is cleaning out his CLAUSet... Oei, erg hard!!
|
ik ben wel fan van hop ja
|
wat versta jij onder ECHTE hip hop?
|
Citaat:
|
Ik weet nie zo heel veel van hiphop, maar wel dat ik Eminem helemaal klote vind.
naja.. Forget About Dre is wel aardig denk ik |
Citaat:
:mad: |
Citaat:
sla me asjeblieft niet dood met je breezerflesje? |
:D
Ja pas maar op hoor..! :p |
Als Eminem serieus rapt, dan issie wel okee. Maar hij heeft veel van die blije nummers met zo'n blije beat. Vooral jammer dat hij D12 aansteekt met z'n blije dingen...
|
Eminem roeleert extreem.
|
Citaat:
|
Citaat:
no offence hoor meisje, laat ons short-minded people ook ff lol hebben ... en wederom en hiphop topic verneuken.. :( maar begin dan ook neit over Eminem ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
and once again...the mainstream sucks ;)
|
Komt er hier ook nog wat informatie te staan?
Anders wordt het "topic" maar gesloten. |
Citaat:
|
Slijmerd
|
Eminem..........het vondelingetje van Dr Dre....haha....hij kan wel goed rappen...maarja het schijnt dat rappers verplicht arrogant moeten zijn...dus eigenlijk is een gewoon een Ass....die goed kan rappen....zoals Einstein een nurd was die goed kon denken...boeiend...jammergenoeg is een van de grootste..dood....maarja...
Greets |
Wie is de grootste?
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHHAHA, JIJ BENT DE SHIT, SERIEUS :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
Emocore: uh sja, kijk es naar de openingstopic, da's nou niet echt eentje die uitlokt tot discussies of waardevolle posts.. |
Citaat:
|
Citaat:
JA hoor waar slaat dat nou weer op :confused: Je mag toch wel je menng geven! Shit he en als je niks nuttigs te melden hebt dan post je toch niks! |
Citaat:
Desalniettemin wil ik je m'n exuses aanbieden, ik weet heus wel dat je vriendje geen auto heeft. :D |
jesus wat een stelletje kinderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat Eminem toch echt wel goede nummers heeft bijv. op de 8 mile soundtrack zoals bijv. lose yourself en run rabbit. maar aan de andere kant zijn singles als without me,purple pills,the real slim shady weer behoorlijk kut ook zijn 2de album slimshady lp blijft wel speciaal vind ik (y) maagoed ik vind het altijd jammer dat er zogenaamde "fans" zijn die echt op de pik zitten van een artiest en aallllles goed vinden wat diegene uitbrengt... en zulke "fans" zijn er veel van 2pac en eminem .. (n) |
Citaat:
|
Hey R laat Sublime85 nou maar zeggen en denken wat íe wil voordat we weer de 2pac discussie krijgen...
|
eminem echte hip-hop ???
hahaha |
Citaat:
wat doet dat plaatje hier dan? Eminem is geen hip-hop, das fop-hop Zijn lyrics zijn vrij droevig, slechts in enkele nrs. zijn ze wel goed, maar meestal rijmt hij maar wat klankjes en verzint dingen die niet met elkaar te hebben. Zijn muziek is wel grappig, maar alles lijkt op elkaar, volgens mij gebruikt hij voor alles of dezelfde melodie of dezelfde samples. Ik moet zeggen dat ik 'Cleaning Out My Closet' wel een aardig nr. vind, maar ook daar hoor ik dingen uit andere nrs. in terugkomen. Vrij simpel in elkaar gedraaid. Maar goed, als hij er geld mee verdient. Verder; zijn imago is maar een imago. Eigenlijk is hij heel zachtaardig. Bovendien is hij tegen homo's en vrouwen, of doet hij alsof hij dat is, en ik weet niet welke van de twee erger is. Geef mij maar Tupac/Snoop Dogg/Coolio ofzo |
Citaat:
maar aan de andere kant vind ik coolio en snoop niet veel anders, 2pac sommige nummers wel oke, maar ook nie meer zo phat... geef mij maar: slum village loop troop arsonists people under the stairs black moon citizen kane das efx mos def talib kweli onyx big l dilated peoples swollen members mood lords of the underground jurassic 5 jedi mind tricks last emperor gangstarr guru najah, zo kan ik nog wel ff doorgaan... |
George Bush zou een rap group moeten stichten, WWA.
Whites With Attitude. (y) Vind dit soort topics aardig nutteloos jongens (en meiden). WAT IS ECHT?! Ieder zn mening, zou kun je je jaaaren gaan discussieren. |
Citaat:
Als idioten replies konden posten dan was forum.scholieren een forum :D |
Citaat:
|
don't fuck with 2pac!
you fuck with 2Pac you fuck with me! :mad: en ik ben heel eng, gemeen en heeeel groot :D LOL |
Citaat:
Rat |
Citaat:
|
Wu-Tang Worldwide!!!
|
Citaat:
Morgen zal ik er weer flink van gaan genieten :D. |
Citaat:
bron: Stan |
Citaat:
Waaaaaaaw!!! Dit is echt een stukje waarvan ik tranen in me ogen krijg! In 1 zin maakt Rat duidelijk waar het om gaat, namelijk vrije expressie... Als meer mensen dit zouden kunnen en willen begrijpen dan ontstaan er minder wellus - nietus discussies... Mzzl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |