![]() |
Eerste wat je dronk?
Leeftijd: 16.
Drank: Wodka-sinas. Aantal: 2. Dronken?: Nee. ---- De gemiddelde jongere begint misschien met bier, ik met wodka-sinas. :rolleyes: :D :p :o |
leeftijd: 0
drank: melk uit mijn mama's tiet aantal: 1 dronken: uh nee? |
sorry, kon het niet laten ;)
|
14 was ik dronk weleens passoa maar op vakantie had ik toen een cocktail had ik iets te vlug te veel door een rietje gezopen dus ging meteen daarna swemmen had ik tog wel ff mooite mee heheheh :D
|
Leeftijd: 11.
Drank: bier. Waar: basisschool-musical. Aantal: 1. Dronken: nee. |
leeftijd: 6 ongeveer
drank: bier hoeveel: 1 slokje uit me ooms glas dronken: nee serieus: leeftijd: 12 ongeveer drank: bier hoeveel: 1 of 2 ofzow dronken: nee |
Leeftijd: 12 of 13 :confused:
Drank: Heineken Aantal: 2 Dronken?: Nee. |
leeftijd: 13
drank: baco aantal: kzou het niet meer weten dronken?: ja gigantisch :D |
Leeftijd 16
Drank: pul brand bier aantal 3 dronken: ik wist niet helemaal wat er met me gebeurde, maar had et erg naar me zin :) |
Leeftijd 14
Drank: breezer aantal 2 dronken: van 2 breezers haha!! nee joh! :D |
leeftijd: 11
drank: bacardi rum hoeveel: een glaasje dronken: nee, wel een btje vaag gevoel :o |
Leeftijd: 1
Drank: Advocaat door de pap in me flesje omdat ik anders niet kon slapen en maar door bleef brullen. Aantal: Euh, 1 eetlepel ofzo? Dronken: Nou ze zullen niet voor nix iets met alcohol door die pap mixen. :) Maar het zal toch wel meevallen. |
bier, een verjaardag ofzo, ehm.. 10 jaar denk ik
dronken, nee ik denk van niet, beetje moeilijk met zo weinig alcohol in je bloed :p i guess.. :confused: |
rode franse wijn, 10 jaar, 1 glas , nniet dronken
|
Ik was 11 teon ik op een schoolfeest passoa dronk. Wel gemixt met jus d'orange omdat ik bang was dat ik dronken zou worden --> niet dus
|
Leeftijd: 14.
Drank: bier Waar: Albert Heijn na werktijd Aantal: 2 Dronken: nee wat denk jij nou. |
Leeftijd: 13
Drank: sangria Waar: thuis Aantal: 9 Dronken: JA. |
alcohol neem ik aan?
bier 5 jaar ofsu |
Citaat:
Drank: Bier. Aantal: paar slokjes van mn pa, vond het smerig Dronken?: Nee. |
Leeftijd: jaar of 6/7
Wat: Berenburg, flinke slok uit een glaasje van me moeder Waar: Kerstvakantie in een of ander huisje erges (geen flauw idee meer waar :o) Dronken: nee |
Ik zou het echt niet meer weten ...
|
Leeftijd: 6
Drank: de inhoud van kersenbonbons Aantal: 2 zakken (die ik bij mn oma in de kast vond) Dronken: geen idee :D |
eerste keer echt drinken....
leeftijd: 13 aantal bier: laten we zeggen 4 kanon, te vergelijken met een biertje of 10... dronken: as a skunk! |
ehmzz 11 en toen bier
en nee niet dronken.. |
Citaat:
|
Citaat:
Nóg meer. :D |
melk :rolleyes:
|
Drank: Passoa jus Aantal: 1 Dronken?: Nee. |
Weet ik echt niet meer, ik zal vast wel af en toe bier hebben geproefd toen ik 9 jaar was ofzow, maar dat ik me echt bewust was:
Leeftijd: week echt nie meer (11, 12 of 13 jaar weet ut echt niet meer) Drank: Passoa jus Aantal: 1 of 2 Dronken?: Nee denk het niet |
Leeftijd: 11.
Drank: bier. Waar: feest Aantal: 2. Dronken: nee. |
leeftijd: 6
drank: champagne ofzo waar: oud & nieuw dronken : ja, iedereen was buiten (vuurwerk kijken), en ik dronk alle glazen op de tafel leeg. :o |
Drank: bier. Waar: mijn eigen feest Aantal: uuhm.... ze zeiden iets van 10 ofzo :confused: Dronken: jep, iets te om nog van het feest te kunnen genieten |
Leeftijd: 12 of 13
Drank: geen idee van alles uit een vriend z'n pa's drank kast :) Dronken: uh beetje was de 1e keer echt drinken ik weet nog dat ik met die vriend op een schommel zat en ineens pleurde ik er vanaf toen d8 ik aha dus dit is nou aangeschoten :D kewl Toen ik nog wat jonger was (brugklas ofzo) ging ik ook vaak met vrienden een blikje pissang jus halen dat was ook altijd wel lekker :D Me allereerste keer drank was btw bier (slokje van me pa ofzow) |
Citaat:
M'n eerst drank: biertje (Heineken?) kocht ik op leeftijd: 15-jarige leeftijd in Spanje, en ik werd niet dronken, al heb ik daarvoor al eens een Amstel malt gekregen :mad: :o onder het toeziend oog van mijn familie... Vanaf mijn 16de mocht ik kopen en gewoon thuis drinken. REIE |
Citaat:
|
geen idee
|
1e keer serieus (maar triest)
Leeftijd: 12 Wat? BRAND BIERRRRRR!!! Aantal? 12... Dronken? JA, en behoorlijk knock out in bed gegaan naderhand... Bier stond in de kelder, had pestbui, en k wist dat mn familie er zo vrolijk van werd :s.. k dacht, laat ik ook eens proberen... Mjah, en dan vragen mn ouders zich dan af waarom ik zo nu en dan verkeerd schiet met mn alcohol gebruik...(n) |
Volgens mij was ik 11 toen ik voor het eerst alcohol dronk dat zal dan 1 of 2 slokjes champagne bij ouwejaarsavond geweest zijn :)
Maar 1e keer serieus was toen we gingen uit eten op mn 12e denk ik. Een coco loco bij zo'n Mexicaans restaurant (met Piña Colada en ananassap). Ik was daarna gewoon een beetje melig niet oppervrolijk of weetikwat... |
Bier op me... 5de of 6de, half glaasje ofzo..
(me vader had 3 cafés) Voor de rest Champagne vanaf me 8ste ofzo... met feesten en O/N |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |