![]() |
Oostenrijk - Nederland
ik zeg 0-2 Nederland is te sterk voor oostenrijk.
|
Naar de statistieken kijkend: van de 6 ontmoetingen in oostenrijk won oosterijk 5x!
Ook de Nederlandse clubs hebben het er niet goed vanaf gebracht in Oostenrijk de laatste jaren, hoewel het Nederlandse elftal gevormd wordt uit niet-in-Nederland-voetballende voetballers, maar dat niet veel uit, maar het geeft aan dat we de kracht van Oostenrijk op eigen bodem niet moeten onderschatten, ook omdat sterke teams daar zijn onderuitgegaan. Uitslag: 1-1 |
0-1
|
maarre FF een vraag, ik zie helemaal geen plaatjes bij mensen als ik op scholieren ben ingelogd, die avatar ofzo dat onder je leeftijd staat.
Hoe kan dat |
ik doe een gok op 2-3 voor nederland !
|
heb je misschien avatars uit gezet??
En ik gok 0-3. Oostenrijk verloor niet zo lang geleden nog met 9-0 van Spanje. Goals: Makaay 2x en Kluivert |
0-1...
|
2-0 voor oostenrijk :o
|
0-2 :)
|
Citaat:
|
Oostenrijk - Nederland 1-2, Oostenrijk komt met 1-0 voor via Herzog, maar Kluivert en Cocu maken de doelpunten voor Nederland en zo winnen we :) (y)
|
0-2...
|
0-4
Het word tijd dat NL weer ns met grote cijfers wint ;) Oostenrijk is een lastige stugge ploeg... Maar ik denk als je eenmaal heb gescoord dat het dan vrij makkelijk gaat :) Als echter hun eerst scoren word het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lastig want dan gaat het zaaki op slot :( Maar dat boeit eigenlijk niet want ze gaan helemaal niet score :P 0-1 Kluivert 0-2 Davids 0-3 kluivert 0-4 Seedorf |
pi-air komt er in 81 minuut in en in blessure tijd maakt hij 0-1
|
laten we hopen op winst ;) Hoeveel boeit totaal niet! Maar euh 1-3 ofzo?
|
Citaat:
Hoe penalty of vrije trap? :p Toch al een belangrijke wedstrijd in deze poule. Oostenrijk - Nederland 0-1 89ste minuut Seedorf is de grote held na een wereld actie :D |
Citaat:
waarna ie weer 8 maanden niet wordt opgeroepen omdat ie te slecht speelt bij z'n club:D |
Citaat:
|
Oostenrijk 0 - 5 Nederland
0-1 --> van Nistelrooy 0-2 --> Zenden 0-3 --> Kluivert 0-4 --> Kluivert 0-5 --> Hasselbaink (weer nadat hij is ingevallen) |
Citaat:
Kruis van Nistelrooy maar door... Want hij doet op zeker niet mee hoor ik net :( |
Oostenrijk - Nederland
0 - 4 |
Ik gok op 0-3 ;) En dan van Seedorf (15de minuut), Cocu (20ste minuut) en Makaay (29ste minuut)
:p |
Citaat:
|
0-3 :cool:
|
vet buitenspel man die makaay. Snap niet dat hij dat niet heeft kunnen zien, maar ach mogen wij ook eens profiteren :D :o :)
|
Na het veelbelovend eerste half uur, toch een teleurstellend vervolg. Nederland had wel wat meer mogen aanvallen
|
3-0 voor Nederland :D
|
Citaat:
|
Citaat:
de enige die het goed had :eek: |
Kut!
Ik was te laat en heb nu de verplichte combi gemist! Was het een mooie wedstrijd? |
redelijk........
|
Jammer zeg!
Waren er ook trommels, toeters en oranje vlaggetjes? M'n vriendin had nog wel een oranje gieter als kostuum gemaakt! Die bewaar ik dan wel voor Moldavië uit |
moet je doen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |