![]() |
Wie kent OPETH ??
haaaai
Ik ben nieuw op dit forum :) maaruh , WIE KENT OPETH (totaal onbekende band ergens uit noorwege ofzow) Okey spreek je.... |
Totaal onbekend? :D:D
Dr zijn dr vrij veel hier die Opeth kennen hoor ;) Ik heb zelf alleen blackwater Park, schitterend album dat! Ik meot er alleen nog meer hebben. Welke kun je me aanraden? En welke nummers vind je het best? |
Volgens mij kent iedereen hier Opeth wel.. :p
Ik ken het wel.. opzich zijn ze goed, maar om een of andere reden trekt het me niet zo.. |
Zijn wel ok ,niet super maar dat is persoonlijk
En verder is elke band die je zo bij large kunt bestellen echt niet totaal onbekend. |
ze zijn totaal NIET onbekend, en kvind ze wel gaaf, ik heb ze ook live gezien op dynamo, was leuk
|
zorry wist nie dat zoveel mense ze kende, maar alle mensen die IK ken kenne ze niet :) beetje vage vriende...
|
Citaat:
En op zich valt dat wel mee hoor, large verkoopt ook redelijk wat "underground" spul, en voor de doorsnee Nederlander is Opeth vrij onbekend dacht ik. Je hebt overigens wel gelijk dat Opeth niet onbekend is. Het is in "metalkringen" zelfs erg bekend :) |
keb ook nie zoveel Metal vrienden ... helaaz
|
Ze kunnen hele mooie liedjes maken, maar ze hebben de neiging om de boel te verpesten met teveel distortion en grunts en gebler.
eXo recommends: Benighted |
Citaat:
Harvest is ook wel geinig |
ik ken het nummer Blackwater Park, en dat klinkt wel aardig, van brutaal naar vaag en vice versa.
|
I.m.o. is Orchid beter dan Blackwater Park. Sterker nog, My Arms Your Hearse vind ik ook beter dan Blackwater Park.
|
nieuwe cd opeth.
server : #efnet kanaal : #mro |
Citaat:
opeth is godverdomme de meest heerschende band die er bestaat vind ik. Nog een maandje tot de nieuwe cd :) |
mooi
Ik ken Bleak, Blackwater Park, Harvest en nog een paar. mooi |
Citaat:
|
Citaat:
Welkom in het metalwereldje :p Ik raad de mensjes aan die Opeth te gek vinden om Agalloch es te checken, denk wel dat ze die ook wel kunnen waarderen |
Opeth = cool
wat een sfeer! wat een techniek! keb My Arms Your Hearse Still Life Blackwater Park en binnenkort ook de nieuwste:D geweldige band tips: -The Night and the Silent Water -April Ethereal -Demon Of The Fall -The Amen Corner -Karma -The Moor -Serenity Painted Death -The Funeral Portrait -Blackwater Park -Patterns in the Ivy en idd, My Arms Your Hearse is beter dan Blackwater Park :cool: hoewel Blackwater Park ook hoog scoort in mijn LP top 100 allertijden :D kben nog hard op zoek naar Orchid |
Citaat:
ik ken er verder niks van, ik ga er van uit dat ik er niet van hou |
zweden btw:)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zegt heel wat :D |
Opeth, is dat zo'n Zweedse band die death-metal met 70's prog combineerd? Dan heb ik er nooit van gehoord...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ken ik ze ook niet. |
|
niet mijn smaak :(
|
mag ik jullie er ff op attenderen dat de nieuwe Opeth op internet staat, dat ik die nu aan het downen ben en ik heel benieuwd ben wat mij dat zal brengen? fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MIRC, Dalnet, #mp3depot kun je hem vinden
|
ja, 1 van m'n favoriete bands :) kheb ze gezien op Dynamo en daar was het geluid niet al te best helaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opeth...
hebk net een nieuwe cd van binnen :) wel leuke band ja :) |
mjah die zijn wel lief jah :):)
ben toevallig ook dat cdtje aant halen nou :) |
Staan er op die nieuwe CD weer enkele gruntloze nummers? Zo ja, welke?
|
Citaat:
|
Opeth en onbekend??? Opeth heerst!!!
|
Ik vind ze best goed maar niet om vaak naar te luisteren...Iedereen in mijn klas van vorig jaar kende opeth, de jongens toch, en via via
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm das waar ook,.. ben benieuwd hoe die rustige cd is dan |
geef mij brutality reigns supreme maar!
|
Citaat:
|
En ik heb echt geen serverruimte over momenteel
|
ik heb alle albums op me oude pc staan. gweldige band!! (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
"de zanger van Opeth zingt grunt-style....dat is een rauwe manier van zingen" Hilarisch :D |
Mikael Akerfeldt is de beste zanger die ik ken. Echt zeer superzwaar heerschende grunts en een mooi clean geluid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |