Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   dronken ouders (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=245810)

MiniLion 12-10-2002 09:59

dronken ouders

wien zijn ouders komen 's avonds wel s dronken thuis???

Vice 12-10-2002 11:41

mijn ouders drinken geen alcohol :D

poecilotheria 12-10-2002 12:04

hmmmm maar zelden dat dat gebeurt....

als het gebeurt is het wel altijd lachuh! :D

Xellent 12-10-2002 13:09

Vies lache as me pa zat is :D .
Vooral de dag erna, kan ik em peste hehe :D .
Meestal wordt ie lastig ma dan is nog zo lam as een ezel dus hij doet meestal nie veel trug :) (y)

Uncle_Sam 12-10-2002 13:38

Ja, m'n vader is alcoholist.

Quiana 12-10-2002 14:38

Citaat:

Uncle_Sam schreef:
Same, hoewel ik het nu niet kan checken,
aangezien ik hem 3/4 jaar niet heb gezien.

MiniLion 12-10-2002 15:02

mijn moeder is alcoholiste....
niet altijd zo grappig hoor

BendeBen 12-10-2002 15:28

Citaat:

MiniLion schreef:
mijn moeder is alcoholiste....
niet altijd zo grappig hoor

jouw sig klopt niet

dan had het "fietsen ZIJN gezond" moeten zijn

:p

Wes 12-10-2002 15:34

Meestal een keer als ze op vakantie gaan. Maar wie ben ik ze om te veroordelen. Kan bij mij net zo goed door de week al een keer raak wezen.

Griller 12-10-2002 17:33

ja... meestal ben ik dan ookm dronken dus ...

Bikinie-meisje 12-10-2002 17:40

Citaat:

Uncle_Sam schreef:

]{ing 12-10-2002 20:09

nee valt heel erg mee, jammer genoeg, ze zijn beter te pruimen als ze zat zijn :D

angel_girl 18-10-2002 15:58

nevah.. ze zijn idd veel aardiger als ze wat gedronken hebben! :D

vrolijkevlinder 24-10-2002 15:47

M'n pa was vorig jaar alcoholist, nu nog steeds maar hij drinkt nog maar een liter wijn (zelfgebrouwen +/- 17%) per dag. Vorig jaar was hij soms ladderzat. Ik ben naar hem toegegaan toen hij nuchter was en zei dat ik hem een klootzak vond omdat ie mijn moeder pijn deed als ie zat was. (hij sloeg niet, maar kwetste en schold wel) Toen heeft ie m'n moeke erbij gehaald en hebben ze het samen aardig opgelost. Hij zuipt nu nog steeds wel, maar zijn dikke bierbuik (wijnbuik) heeft zoveel resistentie dat hij echt nooit meer zat is.

Ik heb hem er wel om gehaat. Vuile kl.

eztah 24-10-2002 19:18

Ik heb nog nooit gezien dat mijn ouders dronken zijn.

$tarlight 25-10-2002 16:26

mn ouders zijn wel es dronken. M'n vader is dan grappig en m'n moeder wordt me dan toch irri
noemt ze me een "arrogante en achterbakse trut" ach, naja, ik trek me er nix van aan :D

*Fallen_Tear* 26-10-2002 12:52

Mijn vader is echt heel grappig als ie dronken is :D
En mijn moeder.....weet ik niet echt eigenlijk :p

Blenderhead 26-10-2002 16:03

de laate keer dat hun zat waren was ik er te erg aan toe om hun zatheid nog te herkennen

apekop123 28-10-2002 13:54

Citaat:

poecilotheria schreef:
hmmmm maar zelden dat dat gebeurt....

als het gebeurt is het wel altijd lachuh! :D

idd me ma is echt (bijna) nooit dronken me pa heel soms en dan kan je wel met 'm lache :D

AtHell 28-10-2002 14:05

och ik heb ze wel een aangeschoten gezien dan zijn het echt gezellige lui maarja nog nooit dronken :D (hoewel ik niet echt denk dat t tof zou zijn bij mn pa *denkt snel even aan dingen die ik niet op het forum ga gooien :D*)

REIE 28-10-2002 19:47

Citaat:

Drexz schreef:
me pa heel soms en dan kan je wel met 'm lache :D
Bij mij ook, echt grappig, dan denkt-ie dat-ie grappig is terwijl ik heb gewoon voor de gek zet voor de andere mensen.

REIE

lieve 28-10-2002 20:38

Mijn vader kwam tot voor een paar maand regelmatig dronken al niet STOMDRONKEN thuis!
Hij moet een beschermengel hebben dat kan niet anders, hij heeft nog nooit ZAT een ongeval gehad!(hij heeft er eens eentje gehad en dan was hij nuchter en was het zijn fout niet! :rolleyes: :p :rolleyes: )

Ging hij voetballen, dan ging de match verder in de kantine en was het daar match pintheffen denk ik! :rolleyes:
Maar hij kon nooit NEEN zeggen of HET IS GENOEG!

M'n moeder,m'n zus en ik hadden er al regelmatig tegen hem over bezig geweest.. dat we het allemaal HEEL vervelend vonden dat hij dronk enzo!Ik heb het niet anders geweten dan m'n vader die aardig wat dronk!!!

Tot m'n moeder een paar maanden geleden echt een heel serieuze ruzie met hem had ... en die heeft echt wel een hele tijd geduurd...(gelukkig ben ik toen een tijdje meegegaan met een vriendin op vakantie, en konden ze toen rustig praten...)
En hebben ze het uitgepraat en heeft hij beloofd niet meer te drinken!
En tot vandaag heeft hij nog steeds geen druppel alcohol gedronken! Ik vind het echt nen dikke proficiat voor m'n pa, ... want ik weet dat het voor hem echt niet gemakkelijk moet geweest zijn! En hij was al genen dikke, maar nu is hij ondertussen ook al 10 kilo afgevallen! Hehe...

Maar het enige nadeel dat ik nu wel heb is, dat hij zich nu ook meer begint te moeien in m'n doen en laten :rolleyes: :p , maar ik heb nu tenminste een pa die niet(meer)drinkt!
En nu kan niemand me nog kwetsende grapjes geven over m'n ZATLAP van een vader!(want die heb je er zowiezo bij--> gelukkig ben ik niet op m'n mondje gevallen en weten ze meteen waar ze staan, na zo'n mislukte grap! :mad: )

Groetjes Lieve,xxx

"Beltaine" 30-10-2002 19:07

Mijn moeder lag bij een motor feestje eens heel erg dronken naast de tent. Toen ik een keer ging kijken waar ze bleef lag ze tussen d'r eigen motor en onze tent in. Ik vroeg: "Mama ben je mssn een beetje ziek?" Zei: "Nee hoor, het gras is zo lekker koel." :rolleyes: ok... Ik bleef er dus maar een beetje staan en keek ernaar. Maar toen kwam ze ineens in actie, ze kroop helemaal naar de motor van een vriend en ging daar maar liggen.
Toen kwam die vriend langs en zei: "Ik heb ook wel eens dromen over zeemeerminnen, en ik weet dat ik een hele geile harley heb maar om er nou voor te gaan liggen..." :d
Dus toen vroeg hij aan d'r: "Wil je mssn een stukje chocola?" Waarna ik een soort kokhalzend geluid hoorde. Toen zei ik: "En een biertje?" Nog een kokhalzend geluidje :d Daarna heb ik d'r consumtie bonnen maar gerolt en ben ik samen met die vriend wat gaan drinken en roken (y)
Moet je maar niet te veel zuipen hoor...

"Beltaine" 30-10-2002 19:11

Citaat:

lieve schreef:
(...)
(y)(y) ik hoop voor je dat het zo blijft...

the Soulfly 09-11-2002 16:38

Citaat:

MiniLion schreef:
wien zijn ouders komen 's avonds wel s dronken thuis???
je hebt wel mooi mijn avatar gestolen(inmiddels veranderd)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.