Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Fetisj met kleding? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=245816)

MasterJay 12-10-2002 10:08

Fetisj met kleding?

Een beetje verdergaand op het topic over Fetishes: ik zag eergister op Health & Life Adult (sat. zender) een docu over fetishes met kleding.. m.a.w. opwindend vinden van bep. kleding bij je partner... ik kan zo gauw niet iets bedenken maar meeste jongens hebben dat toch al (denk aan strak kort rokje etc.)? Jullie mening erover?

Evito 12-10-2002 10:42

Ik heb het alleen met extreem geile laarsjes waar de broek op de juiste manier overheen valt,
verder niet,
die rokjes niet eigenlijk

nare man 12-10-2002 11:50

Eh, nee. Kijk, een broek die mooi om het achterwerk valt is natuurlijk mooi om te zien (mits die broek om een meisje met een mooi achterste zit, natuurlijk :o) maar een fetisj...nee. Bij de seks heb ik liever dat we allebei gewoon naakt zijn, lijkt me wel zo handig. :)

Rickjansen84 12-10-2002 12:57

een zuster pakje, met kort rokje strak topje.. geen slipje:).. haren in 2 paardenstaartjes.. best wel geil ja;)..
zmzlzl

Esmée 12-10-2002 13:51

Nee.. tuurlijk ik vind iemand aantrekkelijker als de kleding ook mooi is en zo maar daar houdt het ook mee op.

Krummeltje 12-10-2002 13:56

Bij dit soort dingen moet ik denken aan die aflevering van Sex And The City waar Charlotte een schoenenfetisjist krijgt: die komt klaar als hij haar dr schoenen aan mag doen... ik lag dubbel... Dat snap ik dus echt niet!

Evito 12-10-2002 14:13

Citaat:

Krummeltje schreef:
Bij dit soort dingen moet ik denken aan die aflevering van Sex And The City waar Charlotte een schoenenfetisjist krijgt: die komt klaar als hij haar dr schoenen aan mag doen... ik lag dubbel... Dat snap ik dus echt niet!

Jaaa
wat koel!
ik begrijp het wel
:D :D

)Vampje( 12-10-2002 14:20

Hmz, ik vind een (leuke) jongen in een leren broek of een camouflagebroek erg sexy, maar om dat nou een fetisj te noemen...

Orion16 12-10-2002 15:12

Citaat:

Vampiria schreef:
Hmz, ik vind een (leuke) jongen in een leren broek of een camouflagebroek erg sexy, maar om dat nou een fetisj te noemen...
Een leren broek? Dat zou ik dus never nooit aantrekken tenzij ik een fagget of vage alto/gothic combinatie was.

Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek (y) maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

YoungSimba 12-10-2002 15:26

Wederom niet echt een fetisj, maar een shirt zonder mouwen kan erg opwindend zijn (nu ja, degene in het shirt dan, natuurlijk). Een tuinbroek zonder shirt of wat dan ook kan hetzelfde effect hebben.

a new noise 12-10-2002 16:11

l-a-t-e-x

en quite standaard : blousje, stropdas en kort donker haar (in scheiding)

etc. etc. kleding maakt de man ....geil

Deathflower 12-10-2002 20:56

:rolleyes:
shit, sounds like me :D

bij jongens heb ik dat niet echt, maar bij meisjes [ben bi] idd latex, veterlaarzen [tot kniën of hoger], korte rokjes [ze moet wel a nice ass hebben natuurlijk!], strakke leren broek [idem dito], kort haar [niet a la tondeuse!!!]

maar goed, zo zie ik er zelf dus ook ongeveer uit:D

)Vampje( 13-10-2002 11:55

Citaat:

Orion16 schreef:
Een leren broek? Dat zou ik dus never nooit aantrekken tenzij ik een fagget of vage alto/gothic combinatie was.

Ja, maar daarom val ik ook altijd op 'faggets', dat vind ik lekker namelijk. :rolleyes:
En dat jij zo'n broek niet aantrekt maakt de wereld er alleen maar mooier op.

Lievelotje 13-10-2002 13:18

ik heb meer een fetish wet wat is zelf aan heb, kan dat ook?

Orion16 13-10-2002 13:30

Citaat:

Vampiria schreef:
Ja, maar daarom val ik ook altijd op 'faggets', dat vind ik lekker namelijk. :rolleyes:
En dat jij zo'n broek niet aantrekt maakt de wereld er alleen maar mooier op.

Heuh, Right. Ik zou het zelf nooit doen nee en ik zou raar opkijken als ik een van m'n vrienden zie in een leren broek. Dat is dus puur mijn eigen mening. Maar als je een jongen in zo'n broek aantrekkelijk vind dan moet je dat toch lekker zelf weten?! Niet iedereen is hetzelfde..

a new noise 13-10-2002 13:55

Citaat:

Deathflower schreef:
:rolleyes:
shit, sounds like me :D

zeg zullen we dan maar eens gaan werken aan dat biologie project?

Hukkie 14-10-2002 11:57

Jongens/mannen met gemilimeterd haar en bakkebaarden (evt. een baardrandje langs de kaaklijk), wijde broek, strak T-shirt en een nonchalante blik: ......oeoeoeoeoeoehhh....... http://www.smilies.nl/square/sqembarrassed.gif

Hukkie 14-10-2002 11:58

Citaat:

Rickjansen84 schreef:
een zuster pakje
Die kun je bij Intertoys kopen ;)

~Dark Voice~ 14-10-2002 12:10

Ik heb geen echte fetish, maar..

Bij mij ligt het aan de persoon om wie het gaat. Bij mijn vriend kan ik helemaal warm worden als ie mooie zwarte kleding aanheeft.
Bij een meisje van mijn school vind ik spijkerbroeken met een strak truitje fantastisch, maar bij een ander meisje moet het allemaal wijd zijn..

Ik heb zegmaar niet een algemeen iets wat ik mooi/geil vind, dat is per persoon verschillend..

wentie 14-10-2002 13:31

Liever naked !!!!!!!!!!!!!!!!!
adams kostuum haha : :eek:

Wim Wok 14-10-2002 14:32

hmz, nou niet echt n fetish, maar als mn vriendin hoge hakken aan heeft krijg ik wel zin jah..maarja, die gaan dan toch uit...

Diana's~Acolyte 15-10-2002 17:22

Hm niet echt een fetisj, maar jongens met een strakke zwarte(lak/latex) broek,new rocks en een leukkig cyberdog of gatentruitje is wel ...aantrekkelijk ...oder etwas

)Vampje( 15-10-2002 17:47

Citaat:

Wim Wok schreef:
hmz, nou niet echt n fetish, maar als mn vriendin hoge hakken aan heeft krijg ik wel zin jah..maarja, die gaan dan toch uit...
Aan laten is spannender...

Wim Wok 15-10-2002 18:42

Citaat:

Vampiria schreef:
Aan laten is spannender...
jah als t aan mij ligt...:) maar denk nie dat mn vriendin da wil :(

wie offert zich op?! ;)

GRRR 16-10-2002 03:28

vond het altijd wel geil als me ex haar topje aan liet tijdens de sex. ze had grote borsten en die zagen er echt gweldig uit in haar topjes :>

DJ Incompetent 16-10-2002 03:29

alleen een regenjas aan :]

anonieme_teddybeer 16-10-2002 06:27

Citaat:

Krummeltje schreef:
same here

Beta-ark 17-10-2002 22:54

hahah zon rode pumps met zon panty met jarretels en zwart superkort leren rokje (hooker-look)

Lanfeust 19-10-2002 04:55

Citaat:

MasterJay schreef:
Een beetje verdergaand op het topic over Fetishes: ik zag eergister op Health & Life Adult (sat. zender) een docu over fetishes met kleding.. m.a.w. opwindend vinden van bep. kleding bij je partner... ik kan zo gauw niet iets bedenken maar meeste jongens hebben dat toch al (denk aan strak kort rokje etc.)? Jullie mening erover?
Heel vaak wordt een fetisj gezien als "ik vind dit leuk". Natuurlijk vindt elke jongen strakke korte rokjes leuk, maar dat maakt het geen fetisj. Net zo min een naakt lichaam een fetisj is omdat je dat graag ziet. Is het strakke truitje leuk om het truitje of omdat de boezem van degene die het draagt dan zo mooi en prominent in beeld komt? En dan kun je op je klompen aanvoelen dat het het laatste is.

Naar mijn mening is een fetisj te omschrijven als deze quote:
Citaat:

Krummeltje schreef:
Dat snap ik dus echt niet!
Mensen snappen mijn fetisj niet en ik die van hen niet. Ik heb niks met schoenen, kan me ook niet voorstellen om daar opgewonden van te raken. Maar dat principe geldt voor veel (seksuele) voorkeuren. Als in luiers rondwandelen niet jouw ding is snap je niet waarom mensen dat wel doen. Wat is de erotiek achter een lichaamsdeel in het gips? Beats me.

Een fetisj is niet normaal, dus niemand biecht het op. Wat je dan krijgt zijn 'bekentenissen' van wat mensen leuk vinden. "Als een vrouw echt heel erg mooi is, dan is een strakke broek mijn fetisj" "een jongen moet er uitzien als David Charvet en als hij dan schoenen aanheeft vind ik hem echt heel erg leuk". Een fetisj is niet persoonsgebonden. Een wollen trui van die vrouw bij de bakker is net zo erotisch als wanneer je vriendin een wollen trui aanheeft. Nou vooruit bij iemand die je echt onknap vindt zal het wat minder zijn, maar je hoeft je niet aangetrokken te voelen tot een persoon om de kleding te adoreren.

Mijn eigen fetisj gaat wel verder dan mijn homepage doet vermoeden, elk kledingstuk onder de 40 denier volstaat ;) Wanneer het begon, geen idee. Maar het was er en is er nog steeds. Het is door de jaren wel wat geëvolueerd van enkel kousen naar ook panty's en tenslotte de pantykousjes ook maar. En die fetisj hoeft niet in combinatie met een bepaalde lengte, haarkleur, cupmaat, levensvisie of andere (persoonsgebonde) verplichtingen. Nouja geslacht vrouwelijk :P

italianboy 19-10-2002 08:55

fetisj gaat te ver..

maar een vrouw in een krijtstreeppak met zoals nare man aangaf de broek mooi om de mooie billen

count me in :eek:

martine17 22-10-2002 11:56

MAN IN PAK!!! Dat is echt het opwindendste wat er is!

En Orion16 die zei :Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

Waar wil je nog zo'n meisje vinden??? Plateauzolen zijn al 5 jaar uit de mode (thank god)!!!

Wim Wok 22-10-2002 15:14

Citaat:

martine17 schreef:
Waar wil je nog zo'n meisje vinden??? Plateauzolen zijn al 5 jaar uit de mode (thank god)!!!
jah, dat is zó not-done!

Diana's~Acolyte 22-10-2002 17:16

*steekt vingertje op* Ik draag nog steeds plateauzolen.. :eek:
Wel hoge met gespjes enzo..dus geen hakken!bah!

a new noise 22-10-2002 19:26

zag vandaag nette jongedame met hockey-achtig-rokje
(y)

wortelQ 22-10-2002 20:28

Ik ken een meisje die er super geil uitziet als ze gewoon een strakke spijkerbroek aan heeft. Het maakt dan niet uit wat ze daar boven draagt, dikke wollen trui, of strak topje (liefst nix natuurlijk :p ). Maar ik blijf altijd naar dr staren. Wat een mooie meid is dat....

! am mE 22-10-2002 20:30

Citaat:

Wim Wok schreef:
jah als t aan mij ligt...:) maar denk nie dat mn vriendin da wil :(

wie offert zich op?! ;)

Als je het me nooit vraagt kom je inderdaad nergens? Waarom vertel je me dit soort dingen niet gewoon?

a new noise 22-10-2002 21:25

Citaat:

! am mE schreef:
Als je het me nooit vraagt kom je inderdaad nergens? Waarom vertel je me dit soort dingen niet gewoon?

omdat hij de hele dag forumt ;)

Orion16 22-10-2002 21:34

Citaat:

martine17 schreef:
MAN IN PAK!!! Dat is echt het opwindendste wat er is!

En Orion16 die zei :Bij een meisje vind ik het wel erg mooi staan zo'n leren broek maar kort rokje, kniehoge laarzen met hoge hakken en plateauzolen is natuurlijk ook geil

Nou, laarzen met plateauzolen / hoge hakken dan, whatever.. :P heb ik geen verstand van want ik heb nooit een meisje gehad die zoiets droeg :o :(

Wim Wok 22-10-2002 21:45

Citaat:

a new noise schreef:
omdat hij de hele dag forumt ;)
hé, fuck you! :D

science 24-10-2002 15:17

Nylon kousen :D:D:D *zwijmel* met de nadruk op kousen
hoge hakken met een bandje om de enkel *no meer zwijmel*

panties komen er sinds mijn vriendin hold-ups draagt echt niet meer in. langleve de kousen !!!

Beyoned 25-10-2002 10:59

lage broek string erboven uit kort truitje met harde tepels die je erdoor heen ziet zitten :D

Deathflower 25-10-2002 15:35

Citaat:

a new noise schreef:
zeg zullen we dan maar eens gaan werken aan dat biologie project?
*hmzzz* jammer...was ik al aan begonnen met mn vriend èn mn vriendin :(

volgende x beter? :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.