Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Meer Respect (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=245869)

Syphon 12-10-2002 11:30

Meer Respect

Hee mensen

Denken jullie dat je meer respect krijgt bij bepaalde kleren.

Gisteren ging ik ( www.cu2.nl/Denim ) naar een feest met de volgende kleren

zwarte sokken
zwarte schoenen
zwarte broek
zwarte boxer
een zwarte longsleeve
zwart vest

Maar volgens mij kreeg ik hierdoor meer respect, teminste dat dacht ik.

Hebben jullie dat ook?

ps: bij het volgende feest wil ik helemaal in het wit, hoe reageren mensen daarop naar jullie mening?

Nigo 12-10-2002 11:34

Citaat:

Syphon schreef:
Hee mensen

Denken jullie dat je meer respect krijgt bij bepaalde kleren.

Gisteren ging ik ( www.cu2.nl/Denim ) naar een feest met de volgende kleren

zwarte sokken
zwarte schoenen
zwarte broek
zwarte boxer
een zwarte longsleeve
zwart vest

Maar volgens mij kreeg ik hierdoor meer respect, teminste dat dacht ik.

Hebben jullie dat ook?

ps: bij het volgende feest wil ik helemaal in het wit, hoe reageren mensen daarop naar jullie mening?

hahaha, plazawanker :P, ach, die fase moet je ook gehad hebben idd ;)

Hmmm, ik denk dat je eerder door de kleding je anders bent gaan voelen/denken over jezelf en daardoor ook anders gedraagd, misschien meer ontspannen/zelfverzekerder overkomt. Kleding heeft imho een psychologisch effect, het is pas goed als jij en je omgeving zich er niet aan ergert, dan voel je je het best ;). Misschien was er dit keer sprake van.
Wit? Zoals de grotewijsman S al ooit in een ander topic zei, kleur bepaalt niet zozeer de style waarin je kleed.

- Cadaveria - 12-10-2002 11:36

Ik dwing respect af met felgkleurde streepjespanties :cool: (y)

Eigenlijk vind ik dit topic best wel nergens op slaan... :o

mood indigow 12-10-2002 11:38

[ali g mode] resecpt [ali g mode]

:rolleyes:

Nigo 12-10-2002 11:39

Citaat:

mood indigow schreef:
[ali g mode] resecpt [ali g mode]

:rolleyes:

:mad: , doe het dan ook goed ;)

R-E-S-T-E-C-P
do you even know what that spells?

restecpah? ;)

Syphon 12-10-2002 11:41

Nee voelde mij niet echt anders, nee dat niet, hmm.

Toch bedankt voor je replay, dat iemand de moeite neemt voor mij :D haha geintje

Nigo 12-10-2002 11:44

Citaat:

Syphon schreef:
Nee voelde mij niet echt anders, nee dat niet, hmm.

Toch bedankt voor je replay, dat iemand de moeite neemt voor mij :D haha geintje

Onbewust wellicht,
ach ja, je moet toch wat over hebben voor je mede-apeldoorner ;)

BrunetJuh 12-10-2002 11:50

ik zou nooit andere kleren gaan dragen om gerespecteerd te worden. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben! Maarruh, wat is gewoonlijk je stijl dan?

Syphon 12-10-2002 12:08

Citaat:

J-tjuh schreef:
ik zou nooit andere kleren gaan dragen om gerespecteerd te worden. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben! Maarruh, wat is gewoonlijk je stijl dan?
Ik wel dan? haha had het gewoon uitgekozen.

Mijn style? tja daar vraag je me wat, laten we het zo zeggen, je kan mijn in veel verschillende soorten kleding verwachten.

ps: prototype wat is je msn ??

Hukkie 12-10-2002 12:10

Citaat:

- Cadaveria - schreef:
Ik dwing respect af met felgkleurde streepjespanties :cool: (y)

Eigenlijk vind ik dit topic best wel nergens op slaan... :o

Echt Hema lalalala

shanli 12-10-2002 12:12

Citaat:

Hukkie schreef:
Echt Hema lalalala
of H&M
pompidompidom :p

bertbart 12-10-2002 12:31

:confused:
in je s.com profiel staat dat je 17 bent en in je cu2-profiel staat dat je 15 bent...:D

- Cadaveria - 12-10-2002 12:37

Citaat:

Hukkie schreef:
Echt Hema lalalala
:D :D

Syphon 12-10-2002 12:42

Citaat:

bertbart schreef:
in je s.com profiel staat dat je 17 bent en in je cu2-profiel staat dat je 15 bent...:D

Jaja maar als je goed leest, staat er onder dat ik 17 ben, moes een x cu2 van een meisje veranderen, toen is haar datum op mijn profiel gekomen :mad:

bertbart 12-10-2002 12:50

Citaat:

Syphon schreef:
Jaja maar als je goed leest, staat er onder dat ik 17 ben, moes een x cu2 van een meisje veranderen, toen is haar datum op mijn profiel gekomen :mad:
wat vreemd zeg :rolleyes:

Li 12-10-2002 13:04

Citaat:

bertbart schreef:
wat vreemd zeg :rolleyes:
Niet zo bijdehand doen he;)

Paranoide 12-10-2002 13:09

Citaat:

Syphon schreef:
Als je zo veel af weet van cu2 dat mensen je vragen om die van hen te veranderen, waarom weet je dan niet dat je leeftijd ook veranderbaar is?

eXo 12-10-2002 13:16

Uh... nee. Is dit topic nou serieus bedoeld?

Roger 12-10-2002 13:21

mensen hebben bij mij altijd respect, eerbied en nederigheid.

Syphon 12-10-2002 13:25

Citaat:

Paranoide schreef:
Als je zo veel af weet van cu2 dat mensen je vragen om die van hen te veranderen, waarom weet je dan niet dat je leeftijd ook veranderbaar is?
Zoveel verstand dat zeg ik helemaal niet, maar kan het echt???

zeg is even, dan maak je mij heel blij.

beuk 12-10-2002 14:30

Citaat:

Roger schreef:
mensen hebben bij mij altijd respect, eerbied en nederigheid.
je moet gekken altijd gelijk geven

Qamra 12-10-2002 14:32

Citaat:

beuk schreef:
je moet gekken altijd gelijk geven
Daar heb je gelijk in..

;) ;)

halve banaan 12-10-2002 15:12

Citaat:

prototype schreef:
:mad: , doe het dan ook goed ;)

R-E-S-T-E-C-P
do you even know what that spells?

restecpah? ;)

:D

konflict 12-10-2002 15:29

hmmm.... dus 't ligt aan m'n kleren.

eXo 12-10-2002 15:32

Ik weet niet veel van respect maar wel dat het helemaal klote is.

mixtape 12-10-2002 15:36

Citaat:

Syphon schreef:

offtopic:
Heb ik ook een keer gehad en op dat moment was het niet mogelijk je leeftijd te veranderen.
Nu (paar maanden later) wel :)

]{ing 12-10-2002 15:43

ik draag zwart, krijg ik nu ook veel respect? :cool:

eXo 12-10-2002 16:24

Citaat:

]{ing schreef:
ik draag zwart, krijg ik nu ook veel respect? :cool:
(y)

Is je body armour ook zwart?

http://www.unrealfortress.com/equipm...ges/armour.gif

ben nog steeds benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen

]{ing 12-10-2002 16:49

ja, zwart :) ik zal eens zoeken naar een plaatje..

]{ing 12-10-2002 16:53

http://www.gaias-web.com/clothing/sw...ing12front.jpg
maar dan met 6 ipv 4 van die 'platen' erop (zijn niet heel erg buigzaam trouwens) de zijkanten zijn van stretch spul dus die zijkant loopt recht naar beneden als je em aan hebt (en niet schuin zoals op de foto)

Diana's~Acolyte 12-10-2002 17:25

Citaat:

]{ing schreef:
maar dan met 6 ipv 4 van die 'platen' erop (zijn niet heel erg buigzaam trouwens) de zijkanten zijn van stretch spul dus die zijkant loopt recht naar beneden als je em aan hebt (en niet schuin zoals op de foto)

Maar dat ding is leuk!! *woei* :)

eXo 12-10-2002 17:26

Citaat:

]{ing schreef:

wow.. vette shit :)

waar koop je zoiets??

Blubje 12-10-2002 19:28

geen idee...nog nooit uitgeprobeerd....ofso
*snapt de bedoeling van t topic niet zo* :o

CraigDavid 12-10-2002 22:11

één keertje kwam ik iemand tegen die geen respect voor me had (kan je je dat voorstelle), toen hebik dat erin geslage
:D

grapje
maar ff serieus, ik dnek niet dat je meer respect krijgt door alleen de kleuren, dan zal het ook aan de kleren moeten ligge

maar je kan WEL MINDER respect krijgen als je belachelijke kleuren/patronen aanhebt.

Rioto 12-10-2002 22:35

Citaat:

]{ing schreef:

Goddamn zo ding wil ik ook ...Wat kost zo ding ..en waar kan je zo ding halen?

eXo 12-10-2002 22:39

Citaat:

Maypole schreef:
Goddamn zo ding wil ik ook ...Wat kost zo ding ..en waar kan je zo ding halen?
handig voor in een vette pit :D

AtHell 12-10-2002 23:32

mwah laat ik het zo zeggen *zoekt een of ander afgerukt te vaak gebruikt klote spreekwoord dat toch stiekem van toepassing is*

'kleren maken de man'

sja .. tis een beetje t zelfde als een winkel als bv. een supermarkt inlopen in altowsmaltow kleding of als lekkere rasechte kakker..

gewoon verschil in uitstraling..

ja het menselijk brijn is tof joh :D wat kleren al niet met je mentale instelling kunnen doen .. vaag :]

SE 13-10-2002 08:54

Citaat:

]{ing schreef:

ben je bang da binlade n aanslag op jou pleegt ofsow?? :confused: :D

]{ing 13-10-2002 09:30

handig in een pit, dat weet ik niet hoor.. :D je wordt trouwens wel redelijk geforceerd recht te blijven staan, en zitten is ook niet echt zo fijn meer (die platen buigen dan net zo dat ze in je maag zitten te duwen)

75 euro kost deze (er zijn ook andere met reflective stuff erop enzo..) wordt verkocht bij de babashop, in maastricht (www.babashop.nl)

eXo 13-10-2002 11:24

Citaat:

]{ing schreef:
handig in een pit, dat weet ik niet hoor.. :D je wordt trouwens wel redelijk geforceerd recht te blijven staan, en zitten is ook niet echt zo fijn meer (die platen buigen dan net zo dat ze in je maag zitten te duwen)

75 euro kost deze (er zijn ook andere met reflective stuff erop enzo..) wordt verkocht bij de babashop, in maastricht (www.babashop.nl)

cool dan ga ik daar es langs.. wel kut dat het bijna 3 uur reistijd is :(

]{ing 13-10-2002 12:14

Citaat:

eXo schreef:
hehe, ik zou eerst bellen en vragen wanneer de sdl bestelling binnenkomt, anders kom je voor niets naar maastricht..

fruitmand 13-10-2002 12:17

ik zit in psychologie, en onze klas deed een experiment waarin een meisje uit onze klas op het treinstation een uit de 5 voorbijlopende mensen zou gaan vragen of ze hun mobiel mochten lenen. Ze had de ene dag een superwijde broek aan met een t-shirt met de tekst "sperm-bank" aan en de tweede dag een bussinesssuit, helemaal in't zwart. Met haar eerste outfit gaven 4 uit de 35 haar hun telefoon, en met de tweede outfit 11 uit de 35.

ik denk dus wel dat je kleding je op een bepaalde manier meer respect geeft

Rioto 13-10-2002 14:52

Citaat:

eXo schreef:
Gozer neem er gelijk ff 1 voor mij mee dan :)

maar dat is niks voor in een vette pit man ...voel je niks ..je moet juist pijn kunnen voelen (y)

Rhinus 13-10-2002 14:57

Citaat:

Syphon schreef:
( www.cu2.nl/Denim )
"Lesbi, bi, homo, hetero: 200% HETERO"

200%? Knap hoor.. VERDOMME DOM SCHAAP 100% IS HET MEESTE WAT KAN BIJ ZO'N DINGEN!

Waarom heb ik zijn CU2 bekeken? :confused:

Nigo 13-10-2002 15:13

Citaat:

fruitmand schreef:
ik zit in psychologie, en onze klas deed een experiment waarin een meisje uit onze klas op het treinstation een uit de 5 voorbijlopende mensen zou gaan vragen of ze hun mobiel mochten lenen. Ze had de ene dag een superwijde broek aan met een t-shirt met de tekst "sperm-bank" aan en de tweede dag een bussinesssuit, helemaal in't zwart. Met haar eerste outfit gaven 4 uit de 35 haar hun telefoon, en met de tweede outfit 11 uit de 35.

ik denk dus wel dat je kleding je op een bepaalde manier meer respect geeft

Leuk empirisch onderzoek, moet je alleen veel meer dan 2x uitvoeren om er een dergelijke conclusie uit te kunnen trekken, met een totaal ander publiek overigens ook.

a new noise 13-10-2002 15:15

Citaat:

Rhinus schreef:

200%? Knap hoor.. VERDOMME DOM SCHAAP 100% IS HET MEESTE WAT KAN BIJ ZO'N DINGEN!

hij's gewoon beetje bang om als homo afgeschilderd te worden.... tja waar dat aan ligt :D

eXo 13-10-2002 18:04

Citaat:

Rhinus schreef:

nieuwsgierigheid? zelfde reden dat ik 'm heb bekeken.. geloof ik, weet nie meer zeker.

King, wat is een SDL bestelling?

Rioto 13-10-2002 19:11

Citaat:

]{ing schreef:

dude ik heb op die site gekeken maar ik zie dat ding er niet op staan ? :confused:

]{ing 13-10-2002 19:20

Citaat:

eXo schreef:
nieuwsgierigheid? zelfde reden dat ik 'm heb bekeken.. geloof ik, weet nie meer zeker.

King, wat is een SDL bestelling?

ding is van het merk SDL, en de eigenares (noor) van de baba shop ging net een grote bestelling doen dus toen heb ik haar gevraagd (o.a.) die bodyarmor voor mij mee te bestellen, zou midden oktober binnenkomen.. en omdat ze goed verkopen neem ik aan dat er heus nog wel meer komen.. mja vandaar sdl bestelling :p

]{ing 13-10-2002 19:21

Citaat:

Maypole schreef:
dude ik heb op die site gekeken maar ik zie dat ding er niet op staan ? :confused:
site is niet up to date, staat sowieso weinig op wat werkelijk in de winkel hangt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.