![]() |
Meer Respect
Hee mensen
Denken jullie dat je meer respect krijgt bij bepaalde kleren. Gisteren ging ik ( www.cu2.nl/Denim ) naar een feest met de volgende kleren zwarte sokken zwarte schoenen zwarte broek zwarte boxer een zwarte longsleeve zwart vest Maar volgens mij kreeg ik hierdoor meer respect, teminste dat dacht ik. Hebben jullie dat ook? ps: bij het volgende feest wil ik helemaal in het wit, hoe reageren mensen daarop naar jullie mening? |
Citaat:
Hmmm, ik denk dat je eerder door de kleding je anders bent gaan voelen/denken over jezelf en daardoor ook anders gedraagd, misschien meer ontspannen/zelfverzekerder overkomt. Kleding heeft imho een psychologisch effect, het is pas goed als jij en je omgeving zich er niet aan ergert, dan voel je je het best ;). Misschien was er dit keer sprake van. Wit? Zoals de grotewijsman S al ooit in een ander topic zei, kleur bepaalt niet zozeer de style waarin je kleed. |
Ik dwing respect af met felgkleurde streepjespanties :cool: (y)
Eigenlijk vind ik dit topic best wel nergens op slaan... :o |
[ali g mode] resecpt [ali g mode]
:rolleyes: |
Citaat:
R-E-S-T-E-C-P do you even know what that spells? restecpah? ;) |
Nee voelde mij niet echt anders, nee dat niet, hmm.
Toch bedankt voor je replay, dat iemand de moeite neemt voor mij :D haha geintje |
Citaat:
ach ja, je moet toch wat over hebben voor je mede-apeldoorner ;) |
ik zou nooit andere kleren gaan dragen om gerespecteerd te worden. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben! Maarruh, wat is gewoonlijk je stijl dan?
|
Citaat:
Mijn style? tja daar vraag je me wat, laten we het zo zeggen, je kan mijn in veel verschillende soorten kleding verwachten. ps: prototype wat is je msn ?? |
Citaat:
|
Citaat:
pompidompidom :p |
:confused:
in je s.com profiel staat dat je 17 bent en in je cu2-profiel staat dat je 15 bent...:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh... nee. Is dit topic nou serieus bedoeld?
|
mensen hebben bij mij altijd respect, eerbied en nederigheid.
|
Citaat:
zeg is even, dan maak je mij heel blij. |
Citaat:
|
Citaat:
;) ;) |
Citaat:
|
hmmm.... dus 't ligt aan m'n kleren.
|
Ik weet niet veel van respect maar wel dat het helemaal klote is.
|
Citaat:
offtopic: Heb ik ook een keer gehad en op dat moment was het niet mogelijk je leeftijd te veranderen. Nu (paar maanden later) wel :) |
ik draag zwart, krijg ik nu ook veel respect? :cool:
|
Citaat:
Is je body armour ook zwart? http://www.unrealfortress.com/equipm...ges/armour.gif ben nog steeds benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen |
:confused:
ja, zwart :) ik zal eens zoeken naar een plaatje.. |
http://www.gaias-web.com/clothing/sw...ing12front.jpg
maar dan met 6 ipv 4 van die 'platen' erop (zijn niet heel erg buigzaam trouwens) de zijkanten zijn van stretch spul dus die zijkant loopt recht naar beneden als je em aan hebt (en niet schuin zoals op de foto) |
Citaat:
|
Citaat:
waar koop je zoiets?? |
geen idee...nog nooit uitgeprobeerd....ofso
*snapt de bedoeling van t topic niet zo* :o |
één keertje kwam ik iemand tegen die geen respect voor me had (kan je je dat voorstelle), toen hebik dat erin geslage
:D grapje maar ff serieus, ik dnek niet dat je meer respect krijgt door alleen de kleuren, dan zal het ook aan de kleren moeten ligge maar je kan WEL MINDER respect krijgen als je belachelijke kleuren/patronen aanhebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah laat ik het zo zeggen *zoekt een of ander afgerukt te vaak gebruikt klote spreekwoord dat toch stiekem van toepassing is*
'kleren maken de man' sja .. tis een beetje t zelfde als een winkel als bv. een supermarkt inlopen in altowsmaltow kleding of als lekkere rasechte kakker.. gewoon verschil in uitstraling.. ja het menselijk brijn is tof joh :D wat kleren al niet met je mentale instelling kunnen doen .. vaag :] |
Citaat:
|
handig in een pit, dat weet ik niet hoor.. :D je wordt trouwens wel redelijk geforceerd recht te blijven staan, en zitten is ook niet echt zo fijn meer (die platen buigen dan net zo dat ze in je maag zitten te duwen)
75 euro kost deze (er zijn ook andere met reflective stuff erop enzo..) wordt verkocht bij de babashop, in maastricht (www.babashop.nl) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit in psychologie, en onze klas deed een experiment waarin een meisje uit onze klas op het treinstation een uit de 5 voorbijlopende mensen zou gaan vragen of ze hun mobiel mochten lenen. Ze had de ene dag een superwijde broek aan met een t-shirt met de tekst "sperm-bank" aan en de tweede dag een bussinesssuit, helemaal in't zwart. Met haar eerste outfit gaven 4 uit de 35 haar hun telefoon, en met de tweede outfit 11 uit de 35.
ik denk dus wel dat je kleding je op een bepaalde manier meer respect geeft |
Citaat:
maar dat is niks voor in een vette pit man ...voel je niks ..je moet juist pijn kunnen voelen (y) |
Citaat:
200%? Knap hoor.. VERDOMME DOM SCHAAP 100% IS HET MEESTE WAT KAN BIJ ZO'N DINGEN! Waarom heb ik zijn CU2 bekeken? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
King, wat is een SDL bestelling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|