![]() |
[design] fuif affiche
http://bulbanos.digitalrice.com/preview.jpg
ik heb een fuif afficheke ontworpen, commentaar? |
ziet er niet erg professioneel uit ;) en ik vind het ook niet echt mooi, n00b design :p
|
ehmm...nee. sorry =\
|
|
Ik vind het ook maar niks..
Je vuurwerk is rafelig, je gebruikt 3 of 4 verschillende lettertypes (en niet bepaald de mooiste), bepaalde woorden vallen weg, het woord 'vuif' ziet eruit alsof het acht keer achter elkaar als jpeg is opgeslagen, het idee van die lichtval is wel leuk maar nu is het beneden wel erg leeg... Al met al waarschijnlijk een prima affiche voor het desbetreffende feest :D |
Beetje erg saaie kleuren ook
Het moet juist opvallend zijn lijkt me, dus ik zou gewoon alle kleuren van de regenboog erin verwerken, zodat je geen wit meer zit, maar het lekker kleurig is en opvalt.. Maar ook weer niet te kinderachtig, dus er moeten wel wat mooie effecten in, zodat het er ook een stuk proffessioneler uitziet dan dit euh affiche |
erg doop. deze moet je drukken
|
Dat licht bovenaan vind ik niet mooi, evenals het lettertype van 'vrijdag...' en 'happy hour...'. Verder vraag ik me af waarom het een fuiv is, en geen fuif.., en of iedereen weet wat vvk en adk betekent. Mooier dan de affiches voor onze schoolfeestjes toch :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |