![]() |
The Music
Nou vond ik eergisteren tussen de perpetuele tweedefasejungle op mijn bureau een kladblaadje waar op gekrabbeld stond - in mijn handschrift nog wel- 'The Music - Take the long road'.
(Niet dat ik me kon herinneren dat geschreven te hebben) Gisteren vond ik in diezelfde teringbende een cd-bon van 20 euro. Dus ik hol naar de platenzaak, ruk die cd uit het schap, gooi die bon tegen de gozer achter de kassa, ren terug naar huis, douw 'm in mijn cdspeler. En het was goed! Ik was aangenaam verrast want The Music bleek een heel originele en rare gitaren- en elektronica-band te zijn. Kennen jullie ze? Welke diepe emoties worden bij jou gewekt door The Music? :D |
Zag eens een clipje op The Box, best wel vaag en best wel oke
Kan me niet echt meer iets herinneren behalve dat de bandleden in het rond vlogen. Maar vind het geen leuke bandnaam :D |
waren vorige week zaterdag in de melkweg. Speelde supergoed. De cd vind ik tegenvallen, maar is goed te beluisteren. Live roeleren ze echt
|
The Music rockt als Led Zeppelin (zanger klinkt zelfs als Robert Plant) en swingt als de Stone Roses (y) . En met een nummer getiteld "You might as well try to fuck me" kan het natuurlijk al helemaal niet meer kapot :D .
|
Ja, Take The Long Road had ik ook al genoteerd. Lekker nummer!
Zeg, kun je die CD niet eens rippen enzo? |
*kan nix vinden op Kazaa*
dat krijg je met zo'n naam |
best een relaxte band ja
|
|
Citaat:
Stap 2: men vinkt "artist" aan Stap 3: men typt "The Music" Stap 4: in de gevonden lijst zet men de artiesten op alfabet Stap 5: men scrolt door naar de letter "T" en vind daar "The Music", zijn er echter maar een paar Stap 6: men klikt op een van die nummers met de rechtermuisknop en kiest voor "find more from.... artist Tadaaaaa!!!!! |
Citaat:
Op dat moment waren er gewoon geen files van The Music, en nu ook weer niet - hangt gewoon vanaf of er mensen online zijn, en dat zijn er idd erg weinig |
Citaat:
Wel goeie band trouwens |
jah daar heb ik eens 'n nummer van gehoord/gezien op de box geloof ik
the people heette het, klonk wel ok |
Citaat:
ja, briljante band vind ik. een beetje van BRMC, een beetje van The Cooper Temple Clause. ja! |
Citaat:
|
Citaat:
daar ga ik nu van downloaden! |
ik heb gisteren op mijn andere pc 2 interviews met ze gescand.. zal ik weldra posten :)
|
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=28884
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=28885 Ik had het belooft, het artikel uit de Q :D |
kvind et een hele lekkere cd (y)
|
ik heb die twee nummers die op de site staan gedownd, klinkt erg koel!
|
The people!!
Yeah ze zijn coooooooooooooooooooool. Iets nieuws, iets lekkers, iets om mee te spelen... Yeahooo Take the long road and walk it, The Truth is no words, Float!!, The People, aah ze zijn cool. It's okay, eat fish, cause they don't have any feelings. Sorry, ff er tussen door. The music @ pinkpop 2003, I Hope!@!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en b. |
Citaat:
|
Hey, tis dus een ouwe topic waar ik gisteren dat interview bij het toegevoegd, hope you noticed. Zijn de plaatjes een beetje leesbaar? Ik had ze namelijk eerst in een betere (jpg)-kwaliteit maar van m'n uploader mochten ze maar 160 k zijn.
Oh en Smells like; 2 dingen :D -The People is idd retecool, - Het is "...But it's O.K. to eat fish, 'cause they don't have any feelings" |
heb geinspireerd door deze topic 2 liedjes gedownload; 'take the long road and walk it' en 'the walls get smaller' en het eerste nr vind ik gewoon wel geinig, maar 'the walls get smaller' vind ik eigenlijk echt waanzinnig goed! echt prachtig gewoon.
ik ga nog maar eens meer downen! ik had er nog helemaal nooit van gehoord van dit bandje |
ze touren nu trouwens met the vines door de VS...
mooie package :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |