![]() |
ik heb het altijd koud, vet vreeeemd
thuis heb ik het altijd koud, maar as ik me dan dik aan ga kleden zit ik binnen 10 minuten echt te zweten van de hitte, het is echt vet raar.
maar ik weet dus niet wat ik eraan kan doen en hoe het komt, misschien door slaapgebrek ofzo. is er iemand die dit ook heeft? |
ik heb het altijd koud. bij mij thuis kan ik in een t shirtje in het huis lopen, want het is dan 21 graden of hoger. bij mijn schoonouders is het altijd 18-19 graden... echt koud op school als ik het net een beetje behagelijk heb, moet van mijn klasgenoten het raam open omdat ze "stikken van de hitte". het heeft (volgens mij) niks met jou te maken, maar met je lichaam. misschien ben je zo koud als je ongesteld moet worden? zou kunnen toch?
|
Gebruik je veel drugs??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je gebruikt geen drugs, maar blowt alleen redelijk veel. Vind ik knap van je!
|
nee t gaat over veel drugs.
Ik weet truowens niet ik ben zelf best een koukleum.... maar nou heb ik t toevallig erg warm kuzziess |
ik heb van de zomer een shocktherapie gehad in een zwitserse bergrivier, en sinds dan weet ik pas wat koud is. nu vind ik het zalig buiten |
Ik heb het ook altijd koud, maar dat komt doordat ik niet zoveel eet.
|
mijn zuz heeft het ook altijd koud, die heeft zoown syndroom.. uhm.. syndroom van reinard ofzow http://forum.scholieren.com/frown.gif kweet niet zeker... kzal daluk nog es kijke... maar ze heeft ut iig altijd koud, altijd dode vingers/tenen enzow...
|
Eet je wel genoeg??
|
Citaat:
|
Kheb het ook altijd koud..soms zijn me hele vingers blauw en dood, heel eng om te zien, maar dat heb ik ook maar in periodes, namelijk alleen als ik erg moe ben of weinig weerstand heb. IK raad je aan genoeg te slapen en elke dag een vitaminepil te slikken en genoeg fruit te eten!! |
Citaat:
Offtopic, ik schijn wel op die Hartnett te lijken volgens vele :S |
hmmz, ik eet vrij weinig, misschien heeft ut daar wat mee te maken, maar ik ben oowk vaak moe ensow, maar dat komt door opgekropte stress ensow
|
Citaat:
Als ik normaal eet is alles ok, maar als ik mezelf weer wat minder in de handen heb ( en dus NIET eet ) heb ik het ontzettend koud en produceer ik gewoon helemaal geen warmte, ook als ik onder een deken lig ofzow. |
Citaat:
ik denk wel dat dat het is, want as ik een tijdje wat beter eet heb ik het gelijk ook een stuk warmen!! thnx |
het kan ook komen doordat je misschien ondergewicht hebt? want als je te licht bent kun je je lichaam niet goed opwarmen..?
|
ik heb altijd hele koude voeten, worden zelfs niet warm met pantoffels ofzo.
en mn enkels zijn meestal ook koud |
kheb ook altijd koude voeten en enkels vooral 's nachts. echt mega kut, niemand weet zeker wat daar tegen te doen is he?
|
Citaat:
|
ik heb t ook altijd steenkoud, maar mijn ouders en zusjes hebben het altijd warm, vroeger was het altijd 18-19 graden in huis http://forum.scholieren.com/frown.gif nu gelukkig 20 maar ik heb het nog steenkoud, zit ik met 2 truien aan en heb ik nog kippevel en dan laten ze rustig het raam openstaan (IN DE WINTER) omdat ze t zo warm hebben, en rekening met mij houden ho maar.
Ik vreet me kapot dus daar ligt het niet aan, mijn moeder verstopt nu zelfs eten http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |