![]() |
oude pcspellen
wie heeft er onlangs nog 'n klassieker bovengehaald? ik heb hier thuis nu Command&Conquer liggen, blijft ubercool spel met (y) gameplay en dito soundtrack (imho)
|
Bij mij werkt de eerste C&C niet... mn soundkaart wil ie niet pakken
(Soudblaster Live! 5.0) |
Transport Tycoon deluxe.
|
Ook C&C1 en Age of empires 1 collection met ALLEN add ons....18 ofzo
greetz |
Ik heb laatst alle muziek van C&C (TD), RA, RA:CS, RA:AM, TS, TS:FS, RA2 en RA2:YR omgezet naar MP3 :)
|
Citaat:
ow en nu ? |
Citaat:
hier zit 'n 5.1 live in, pakt ie wel... |
oude spelen als winciv, The incedible Machine enzo blijven roeleren :)
En speel ik nog zo heel af en toe op mijn 468 :) de goeie ouwe tijd :) |
sam & max en full throttle :cool:
|
Warcraft (1)
|
Citaat:
Maar Full Throttle was ook zeker kewl :D Konijntjes over mijnenveld laten lopen, vervelende ventjes van hun motors af meppen en schoppen en hele lastige puzzeltjes oplossen :D |
ik ben ook al Dune2 vergeten!!!
Die hoort toch echt thuis bij rijtje oude top games :D |
Citaat:
Wat voor OS heb je? Xp? |
Citaat:
ik had 9 jaar geleden ofzo? (wanneer kwam CC uit?) toen had ik em al gekopieerd was iets van 10+ diskette's ofzo ;) (lang geleden) maarja... ontopic euhmm..... settlers II en sc II |
Citaat:
|
ik ben nog steeds een fanatieke CM2 speler
ook speel ik af toe nog wel eens Transport tycoon, FIFA 99, Champ kong, SW Galag, Warcraft 2, Carmageddon II eigenlijk de reden dat ik afgelopen week win98 weer op mn pc heb gezet. Krakend geluid bij die games (onder XP) vind ik ech tniet kunnen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb pas geleden Planescape nog eens gespeeld.. blijft goed verhaal... C&C soundtracks waren inderdaad erg goed.. net als de WC2 (die je ook in je CD-speler kan afspelen :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en toch pasten ze op x aantal diskettes ;) toen bestonden nog geen branders oid btw... zijn er toevallig mensen die het spel ' fragile allegiance' kennen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
*denk denk denk* (t'is al tijdje geleden.. en me hersencelletjes waren nog niet volgroeid) nee geen filmpjes ... muziek?? ik had iig wel sound ;) |
Citaat:
Als je C&C uitspeelde kreeg je geen eindfilmpjes enzo. :p En geen tussenfilmpjes. :) Disketteversies waren altijd stripped. :p |
Citaat:
kreeg wel zo'n score geval en zo'n briefing gedoe eindfilmpje?? kan ik me nie meer herinerren:D:D tuurlijk zijn diskette versies gestripped anders was ik met 100en diskettes, uren bezig geweest om het spel te installeren s :D |
Citaat:
Daarom dus. :D |
muahaha!!
ik ga zaterdag lannen! zeker weten dat we gaan Quake 1'en!! en zekerz ook SHADOWWARRIOR :D ahhhh de good oldies!! echt chill!! :p |
transport tycoon deluxe is een klassieker van de uberbovenste plank
|
Citaat:
Zonde, die filmpjes zijn :cool: |
pong
asteroids pacman |
Warcraft 1 en 2 weer eens uitgespeeld laatst
|
ej weet iemand misschien waar je die oude games een beetje kunt downloaden??
|
ik heb nog niet veel echt oude klassiekers gezien behalve pong, asteroids, pacman en TIM.
Heeft niemand van jullie spellen gespeeld zoals: KEEN (1 t/m 6) Bubble and Bobble Wolfenstein Grand Prix 1 enz... |
Citaat:
|
Ik heb Keen 1-6 nog wel op floppy hiero :)
|
ik heb hier nog wel een oude pc staan, waar ik nog wel eens wat van die old school games op speel. Bubble and Bobble en commander keen zijn gewoon the best :cool:
|
Vergeet, Cannon Fodder natuurlijk niet en Simon The Sorcerer 2 was ook wel leuk, verder natuurlijk pizza tycoon, Transport Tycoon, Sam en Max, Full Throthle, de complete C&C serie, X-Com, eva
|
Ik vermaak me nog weleens met een goed potje (Dangerous) Dave of Red Baron.
http://www.classic-trash.com/ |
Ik spel nog steeds veel Fatal Racing en WWF4. Vooral ten tijde van Crazy Bytes 4 waren er goede spellen op de markt. Jammer dat ik nooit CB 1,2 en 3 in handen heb gekregen :(
|
De beste site qua Abandon Ware is nog altijd met grote afstand: www.the-underdogs.org
|
Death Rally
TTD Simcity |
|
populous
1989 |
Citaat:
alleen keen nog nooit gehad |
Speel maar eens wat oude spellen met MAME... kep er wel even over gedaan om de hele ROMset compleet te krijgen... :D
|
lol ik heb een paar dagen geleden Quake1 en Shadow Warriors gespeeld over lan:D
uber lol die spellen!! |
ze zouden meer oude spelletjes van vroeger moeten uitbrengen veel meer
|
Citaat:
|
^^^Helaas wordt je dan door 361 gamefabrikanten tegelijk aangeklaagd wegens schending van het auteursrecht...Goeiedag Bijlmerbajes! :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |