![]() |
[netwerk] via een adsl router, kan dat?
en als het kan hoe kan ik bv printer delen of op een andere pc in het netwerk komen?
|
niemand?
|
Hangt ervan af welke router. Als de router een ingebouwde switch heeft wel.
Je geeft ook zo ontzettend veel informatie rond je vraag, echt ontzettend makkelijk. *zucht* :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik open een topic "Ik heb een probleem met mijn computer", en vervolgens moet de rest maar vragen wat het probleem dan is? Tis geen vragenspel voor een wasmachine... :rolleyes: Evenzogoed ben ik ook nog zo gek om voor je te gaan zoeken. Ik vond, na wel 5 seconden zoeken :rolleyes:: http://www.exam-ta.ac.uk/alcatelrouter.htm Alcatel Speed Touch 510 ADSL Router Alcatel ST510 4 port 10Base - T Switch - POTS - ROW Alcatel have also released Speed Touch 510 router for home networking that enables you to link upto 4 PCS through one DSL Internet connection. En verder zoek je zelf maar wat informatie over bestand- en printerdeling. Want volgens mij heb je nog niet 1x de moeite genomen om www.google.nl in te typen :rolleyes: Vraag er dan ff om... hmpf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus jij gelooft ook dat als je de garage belt en zegt
"me voertuig is kapot" dat de garage weet wat er aan de hand is.? je mag dan geen verstand hebben van auto's maar je zegt dan wel dat je band bijvoorbeeld lek is. of dat je moter raar doet. en wat voor merk auto het is. toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is je vraag allang beantwoord door Henri, een paar posts hierboven. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |