![]() |
Abominabele situatie!
Een collega van me, met beduidend minder edele bedoelingen, dacht 'even' een dame van klasse te kunnen 'scoren' op het Dating forum. Nu ben ik hier pas nieuw en heb ongeregistreerd wel wat kunnen volgen. Waarom zie ik slechts ordinaire dames daar ronghangen opzoek naar plat sexueel contact en duiten voor hun eeuwig mierzoete drankje waarvan de naam niet eens correct kunnen schrijven, laat staan uitspreken. Zijn hier (nog) wel dames met een zeker bewustzijn voor klasse en stijl? Of gaat het Nederlandse peil toch echt omlaag...
|
1- klasse bepaal je al niet door geforceerd taalgebruik
2-er zijn hier een paar dames met klasse en stijl 3-als je nou hier eens beter op zou letten had je ze opgemerkt 4-wat een kutstukje |
Zeg kerel, waar maak je je druk om?
|
Citaat:
|
laat me raden die masterjay gast of zo?
|
Goh.. naar hè?
|
Idd, een zeer abominabele situatie waar je in verkeert. Heb je geen counselor op school..?
|
haha, volgens mij kan jij dan nog wel eventjes doorzoeken :D
|
hehe, humor, zou hij zelf wel snappen wat ie schrijft??
iig, if u don't like it, get the fuck off :) |
meisjes op zoek naar plat sexueel contact? ik mis weer eens iets, urls graag:/
|
uhm wil je t misschien ff vertalen?? want hier snap ik niet veel van zegmaar... :p
|
Citaat:
|
mail adres: succes_is_een_keuze@megacool.nl
woonplaats: net buiten wassenaar hobbys: bier, zeilen, balletje slaan schooltype:sales engineer van een niet nader te noemen kabelbedrijf of je bent wel erg standaard kak of dit is gewoon een forummer undercover :cool: :D en het gaat weer lekker vandaag |
Citaat:
volgens mij is het biertjehakken die een bierdrinkende kakker speelt ;) :D |
Citaat:
|
it wasn't me
toemdedoem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |