![]() |
Mijn spreekbeurt over AUTOMUTILATIE ging.......
Mijn spreekbeurt was super! Ik heb een 8 gehaald! de klas was heel rustig en erg positief. ze vonden het knap dat ik vertelde dat ik het ook had! Het was absoluut niet eng het ging echt gewoon goed. Echt een aanrader om over jezelf te praten veel kinderen reageren positiever dan je denkt voor in de bovenbouw!
Ik verwacht nu geen steun van de klas maar ben wel blij dat weten dat er iets met me is! Echt kom op jongens en durf je klas over je problemen te vertellen (y) knufz Esther |
Geen denken aan. Leer m'n klas kennen.
|
Ik vind het heel fijn voor je:)
Maar wisten ze het al een beetje of zo? Krijg je de RIAGG niet op je dak enzo? |
Hoi leuk dat het jou gelukt is.
Maar bij mij in de klas vinden ze al raar als ik ze dat vertel vinden ze me helemaal een idioot |
moet wel een hele speciale klas zijn waar je in zit...
|
Ken je de klas waarin je nu zit goed??? of issie dit jaar opnieuw samengesteld. ???
ik zit nu dus wel in een nieuwe klas en zou dat nooit doen. ik wil ook niet dat ze mij zo gaan zien. tja ik wil dat ze me eerst leren kennen zonder m'n problemen |
Wow :\ (y)
Moet echt wel een fijne klas zijn.. Dapper van je trouwens, lijkt me echt heel erg moeilijk om daar een spreekbeurt over te houden.. |
goed dat je dat gewoon zo in de kals hebt gedaan...ik zou er zelf ook niet aan moeten denken. ik zie het al voor me, ik geloof dat ze me alleen meer gekker gaan vinden. alleen mijn beste vriendinnen weten het en dat is wel weer genoeg
|
gahahha forget it dan lijk ik zp'n zielepoot die aand8 wil
|
Het lijkt op een schreeuw om hulp als je dat doet.. degene die je kan helpen is een psycholoog.
|
Onzin, ik vroeg ech nie om aandacht en kende mijn klas amper maja
ik heb er wat aan en doe re mee wat je wil. Ik heb geen psycholoog nodig! |
Citaat:
|
Het lijkt me een hele opluchting voor jezeld om te vertellen wat er allemaal met je aan de hand is. dat heeft dan niet echt te maken met aandacht vragen.
|
Citaat:
Hij zag mijn bovenarm en alles wat hij zei was: 'Jah, creatief.' En hij was weer geconcentreerd in de les. Dus je moet gewoon peilen wat ze er van vinden. Vaak reageren ze anders als ze weten dat je het hebt. (dan roepen ze hoe erg het wel niet is maar als ze weten dat je het hebt vinden ze het niet erg meer en als je hulp nodig hebt.... BLABLABLA) |
Ik heb altijd in een klas gezeten die alles van me wist. Toen een keer een gozer riep, dat ik graag zelfmoord wou plegen en ik daar op kickte is ie min of meer verstoten. Iedereen was pissig op hem geworden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |