![]() |
onderhuidse pukkels
Hebben jullie ook zo'n last van die onderhuidse pukkels???? Weet iemand wat je er aan kan doen???????/ ALS er iets aan te doen valt....
|
Ik weet niet helemaal wat je bedoeld.. Sorry..
|
Van die pukkels die je op zich niet ziet, maar die ziten onder je huid en doen heel erg zeer en als ze zeg maar wel aan de 'oppervlakte' komen, dan zie je ze meteen 2 weken lang....
|
jaaaaaaaaaaaaaa, ik ken dat probleem, heb der momenteel ook beetje last van , maar 'k weet echt nie wat je der moet aan doen :???
nou ja, ik gebruik een goeie getinte dagcrème, dan valt het nie zo op... -xxx- Ems |
Wat je ook doet je moet ze niet uitknijpen ofzoiets. Ik heb gehoord dat dat flinke littekens achterlaat. Met rust laten. Het duurt wel lang voordat het weggaat, maar ga er niet aan zitten kloten ofzoiets. Want dan heb je er dus de rest van je leven een litteken bij.
|
Ik heb ze ook wel. Maar ik krap ze meestal open dus ze zijn nooit echt huge op mijn gezicht aanwezig. Toen ik aan de dianepil was had ik er geen last meer van maar ja ik ben met de pil gestopt
|
ik heb net de diane pil en het lijkt bij mij eerder meer te worden... Gaat misschien nog wel over?
|
Citaat:
Misschien is het gewoon de leeftijd en gaat het over een paar jaar over. I hope so |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |