![]() |
Bla'dren dans
Jep, alweer een dichsel met bladeren
Haar armen lichtjes zwevend dansend op het golvend stromen van de wind Zo net, een levensloos en onbewogen maar nu een sprankelend, stralend kind Ze ziet de bladeren dansen, Bewegen zo sierlijk vrij, van tak tot grond tot lucht Vliegen cirkelend, heel gedwee, al Om-haar armen -hoog en zij, in haar gedachten mee Al met de bla'dren vlucht Verliet de spanning haar, met een diepe Adem-Zucht. |
apart, maar niet negatief bedoeld, geeft leuk gevoel mee...
Ik snap alleen je hoofdletter gebruik niet :o |
geweldig geweldig geweldig..
Dit soort dingen zou ik je nog wel eens voor willen horen dragen, om de een of andere reden heb ik het idee dat je daar gevoel voor hebt.. Dit is typisch zo'n stuk wat je heel dromerig/zwevend/golvend zou kunnen lezen en dat past erg goed bij de inhoud hiervan (y) Genesis |
Ik denk om een niet-tekst aan te geven, dat woorden met een hoofdletter buiten het begin van een regel een soort gebeurtenissen zijn. 'Bla'dren' staat me alleen wat tegen, klinkt zo... *bla*, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Blad'ren is het ;)
|
Citaat:
Blad'ren is het;)[/QOUTE] Dat klopt wel:)(uitleg hoofdlettergebruik). Tja de titel was zo denk ik beter geweest; Bladerendans. Bedankt allen voor de reacties!... |
Ik heb je titel veranderd. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |