![]() |
Situatie
Ik draai door als een DJ
visualiseer 't als een VJ Breng me nou niet op een goed idee gewend aan wanklanken, niks zuivere tonen Ik vecht met hemonium, je wil echt niet met me samenwonen 'k heb frisse lucht nodig als een mafkees Ik heb het zo benauwd dat je 't aan me afleest groot gebracht, klein gehouden bloeide laat Van verwerkt naar bijna verwelkt daarna werd ik kwaad Van kwaad tot erger iets te veel gemist iets te vaak op me ziel getrapt als je het niet wist Het is geen verwijt als het mij bevrijdt openheid staat bij mij in het krijt voor altijd Nou raak ik haar ook nog is kwijt en ik ben een slechte verliezer Na al die jaren haal ik me emoties uit de diepvrieser en al gaat het door merg en been Gevoelens moeten ergens heen. |
owkejjj wat is dr allemaal mis mee??
|
probeer het eens onder te verdelen in strofes
ik was allereerst aangesproken door dat dj en vj, bleek het gedicht niet over housecultuur of iets in die richting te gaan... wel jammer... eigenlijk wordt het me ook niet helemaal duidelijk waar het dan wél over gaat. verdeel t dus eerst even in stukken, zodat je weet wat bij wat hoort en connectie met elkaar heeft enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |