Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   the sims unleashed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=246705)

tommetje 10000 13-10-2002 10:15

the sims unleashed

Wie heeft the sims unleashed
Kan ik hem dan van je kopen of zit je op kazaa
ik wil hem gewoon hebben :cool:

ice-dive 13-10-2002 10:25

nou, je pakt je fiets, fietst eerst naar de bank, je zet netjes je fiets tegen het muurtje op slot. Je loopt naar binnen. Vraagt vriendelijk aan de mevrouw achter de balie of je €50 van je rekening af kan halen, helaas kan dit niet want je bent pas 12. Je pakt je fiets weer mee, fietst naar huis, vertelt aan je mama dat je geen geld kon krijgen. Dus mama zegt dat je je fiets maar in de garage moet zetten en dat ze wel even met je mee gaat, met de auto. Jullie komen weer bij de bank aan. En ja hoor na je rekeningnummer, geboortedatum te vertellen krijg jij je 50euro mee. Je kijkt je mama nog eens lief aan zodat ze even met je naar de winkel rijdt. Jij zegt tegen je mama dat je hem wel alleen kan kopen. Dus jij loopt de winkel in, pakt The Sims Unleashed uit het rek (je bekijkt de mooi versierde doos nog eens goed) en loopt naar de kassa toe, jij geeft netjes je €50 en krijgt nog mooi wat wisselgeld terug :) Jij rent weer snel naar je moeder toe om te vertellen dat je hem hebt gevonden. Je rijdt gezellig met je moeder terug naar huis. Eenmaal aangekomen zet je de computer aan, installeer je het spel, en je hebt nog veel speel plezier van The sims :)

:p

tommetje 10000 13-10-2002 10:44

ennne als je nou geen geld heb!!!!!!!!!!!!!!

Dextopia 13-10-2002 11:21

Citaat:

tommetje 10000 schreef:
Sparen.... en/of werken, tenzij he respect heb voor die spellen van Sims, anders haal je het illegaal.

wouter_002 13-10-2002 11:24

The sims unleashed heet in het nederlands beestenboel
het is een heel leuk spel je beurt is 2keer zo groot
want ik heb het spel
het kost 30€ :p

AirRaid 13-10-2002 11:43

Citaat:

tommetje 10000 schreef:
kijk je mammie eens lief aan of ze je het spel wil kopen
en anders w8 je maar tot je geld hebt

SLOTJE

tommetje 10000 13-10-2002 14:39

ja ik snap het wel maar nu we kabel hebben krijg ik het toch niet meer van mijn ouders want ik kan het downloaden van kazaa maar het staat nog niet op kazaa.

Ieke 13-10-2002 17:36

----> V&A
Maar ik denk dat je kans klein is omdat het spel net uit is.

tommetje 10000 13-10-2002 17:54

nou eh hel veel kids hier hebben hem al zoals wouter

Ieke 13-10-2002 19:58

Citaat:

tommetje 10000 schreef:
nou eh hel veel kids hier hebben hem al zoals wouter
Daar gaat het niet om. Het is net uit en ik kan me niet voorstellen als je het spel net hebt het meteen weer door wilt verkopen. Had je het beter kunnen ruilen, je maakt zoveel verlies. En aangezien jij niet zoveel geld hebt kan ik het me voorstellen dat ze hem helemaal niet weg doen.
Verder moet je dit soort verzoeken op Vraag&Aanbod zetten. Daar hoort het. Kijk daar maar eens en je ziet dat daar van dit soort dingen op staan. ;)
Ik zie dat je nog niet zo lang lid bent, misschien is het handig als je alle flora's eens doorkijkt en de announcements, FAQ en de forumgeboden eens doorleest ;)

disposition 13-10-2002 20:50

offtopic: Ik kan de lelijkste huizen ooit maken, heb ik vandaag ontdekt. Yeah :D

anonieme_teddybeer 15-10-2002 08:21

Citaat:

II_Duce schreef:
valt wel mee hoor,
kheb ze allemaal behalve Unleashed, maar die krijg ik vast wel een keer ;)

Ik heb ze allemaal en ik w8 op The Sims Online

het is gewoon weer eens wat anders als unreal

DarkScorpion 16-10-2002 14:20

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
Ik heb ze allemaal en ik w8 op The Sims Online

het is gewoon weer eens wat anders als unreal

ook sims deluxe?

bam 16-10-2002 15:45

Citaat:

tommetje 10000 schreef:
nou eh heel veel kids hier hebben hem al
aha
Dat veranderd de zaak!
Je klikt op start en dan op afsluiten!
Je gaat achter je computer vandaan(!) Je loopt/fiets naar je dichtsbijzijnde vriendje die dit spel heeft (aan gezien je zelf zegt dat heel veel "kids"het spel an hebben) Je kijkt hem lief aan. Vraag aan hem/zij/het (ofzo) of je The Sims mag lenen.
zodra je het spel geleend heb zet je je computer aan(!)
je zet alle bestanden die op de cd staan netjes in 1 Map.
nadat je dat gedaan heb instaleer je The Sims Unleashed.(in een andere map) je opent KaZzAa zoekt op The Sims no cd (mag dit?) en Voila

[Edit] Je loopt/fietst weer terug naar je vrienje bedankt hem vriendelijk en gaat naar huis om er dan achter te komen dat je comp te sloom is(!)[/edit]
(DIT LAASTE STUK IS NIET OP REALITEIT BERUST)

MazeMouse 21-10-2002 11:12

ACh, ik heb de volledige serie compleet en origineel. BEHALVE BEESTENBOEL. Ow well, even sparen dan maar weer. (duur geintje, overal zo fan van zijn dat je het origineel wilt)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.