![]() |
the sims unleashed
Wie heeft the sims unleashed
Kan ik hem dan van je kopen of zit je op kazaa ik wil hem gewoon hebben :cool: |
nou, je pakt je fiets, fietst eerst naar de bank, je zet netjes je fiets tegen het muurtje op slot. Je loopt naar binnen. Vraagt vriendelijk aan de mevrouw achter de balie of je €50 van je rekening af kan halen, helaas kan dit niet want je bent pas 12. Je pakt je fiets weer mee, fietst naar huis, vertelt aan je mama dat je geen geld kon krijgen. Dus mama zegt dat je je fiets maar in de garage moet zetten en dat ze wel even met je mee gaat, met de auto. Jullie komen weer bij de bank aan. En ja hoor na je rekeningnummer, geboortedatum te vertellen krijg jij je 50euro mee. Je kijkt je mama nog eens lief aan zodat ze even met je naar de winkel rijdt. Jij zegt tegen je mama dat je hem wel alleen kan kopen. Dus jij loopt de winkel in, pakt The Sims Unleashed uit het rek (je bekijkt de mooi versierde doos nog eens goed) en loopt naar de kassa toe, jij geeft netjes je €50 en krijgt nog mooi wat wisselgeld terug :) Jij rent weer snel naar je moeder toe om te vertellen dat je hem hebt gevonden. Je rijdt gezellig met je moeder terug naar huis. Eenmaal aangekomen zet je de computer aan, installeer je het spel, en je hebt nog veel speel plezier van The sims :)
:p |
ennne als je nou geen geld heb!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
The sims unleashed heet in het nederlands beestenboel
het is een heel leuk spel je beurt is 2keer zo groot want ik heb het spel het kost 30€ :p |
Citaat:
en anders w8 je maar tot je geld hebt SLOTJE |
ja ik snap het wel maar nu we kabel hebben krijg ik het toch niet meer van mijn ouders want ik kan het downloaden van kazaa maar het staat nog niet op kazaa.
|
----> V&A
Maar ik denk dat je kans klein is omdat het spel net uit is. |
nou eh hel veel kids hier hebben hem al zoals wouter
|
Citaat:
Verder moet je dit soort verzoeken op Vraag&Aanbod zetten. Daar hoort het. Kijk daar maar eens en je ziet dat daar van dit soort dingen op staan. ;) Ik zie dat je nog niet zo lang lid bent, misschien is het handig als je alle flora's eens doorkijkt en de announcements, FAQ en de forumgeboden eens doorleest ;) |
offtopic: Ik kan de lelijkste huizen ooit maken, heb ik vandaag ontdekt. Yeah :D
|
Citaat:
het is gewoon weer eens wat anders als unreal |
Citaat:
ook sims deluxe? |
Citaat:
Dat veranderd de zaak! Je klikt op start en dan op afsluiten! Je gaat achter je computer vandaan(!) Je loopt/fiets naar je dichtsbijzijnde vriendje die dit spel heeft (aan gezien je zelf zegt dat heel veel "kids"het spel an hebben) Je kijkt hem lief aan. Vraag aan hem/zij/het (ofzo) of je The Sims mag lenen. zodra je het spel geleend heb zet je je computer aan(!) je zet alle bestanden die op de cd staan netjes in 1 Map. nadat je dat gedaan heb instaleer je The Sims Unleashed.(in een andere map) je opent KaZzAa zoekt op The Sims no cd (mag dit?) en Voila [Edit] Je loopt/fietst weer terug naar je vrienje bedankt hem vriendelijk en gaat naar huis om er dan achter te komen dat je comp te sloom is(!)[/edit] (DIT LAASTE STUK IS NIET OP REALITEIT BERUST) |
ACh, ik heb de volledige serie compleet en origineel. BEHALVE BEESTENBOEL. Ow well, even sparen dan maar weer. (duur geintje, overal zo fan van zijn dat je het origineel wilt)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |