![]() |
Batman returns
Wie heeft gezien? Toch wel één van de betere Batman films. Ben grote fan van Catwoman en vooral van Penguin.
|
Van de oude batman films hou ik niet. Maar van Batman and Robin, met Jim Carrey, kan ik vaak genieten. Jim C. speelt echt goed, hij is grappig.
Alleen de oude batman films, met de maffe special effects, nee. Da's niet aan mij besteed. |
Citaat:
|
Vond het een erg mooie film, vooral om de decors en kostuums, echt gewelldig :). Er wordt ook goed in geacteerd.
Die tanden van Penguin..... gatver :D . Vond ik heel gaaf gedaan. |
Citaat:
De twee Tim Burton Batmans waren lekker donkere, zwartgallige films. Die van Schumacher vonk maar matig. Visueel best aantrekkelijk, maar niet zo duister als bij Burton. De allereerste Batman film uit 1960 (met als vijanden een blonde Joker, the Riddler, Penguin en Catwoman) is trouwens ook erg leuk om te zien. "Holy Halloween, Batman! There's a torpedo coming right at us!" "Yes, there is a man climbing up our wall." en mijn favoriet: Politieman: "Do you think they'll try to take over Gothham City?" Batman: "One of them could do that, but there are four." P: "They'll take over the entire country?" B: "If there were two of them, I would say yes. But there are four. I think they'll take over.... (tunununu) the world |
Tim Burton's Batman (1989)
http://images.amazon.com/images/P/07...1.MZZZZZZZ.gif Fantastisch. Tim Burton's Batman Returns (1992) http://images.amazon.com/images/P/07...1.MZZZZZZZ.gif Het kijken waard en iets meer. De rest: (n) |
The Joker: Bruce... Wayne, n'est-ce pas?
Bruce Wayne: Most of the time. |
batman returns was wel 1 van de betere vond ik (heb alle 4 gezien) lekker duister allemaal. samen met batman forever ( met 2 face (favo bad guy) en the riddler) de beste batman films. slechtste vond ik batman en robin.verhaal wa niet heel tof en de bad guys niet te aansprekend
|
De Tim Burton-films zijn de oude, nietwaar?
Hetgene wat die oude films voor mij nu juist zo afstotelijk, vreselijk en gruwelijk irriterend maakt, zijn die droge opmerkingen, kreten zoals "Holy Halloween" en dergelijke opmerkingen. en dean de kwaliteit, als hij in zijn batcave gaat, kan je echt zien dat alles nep is. De achtergrond bij zijn auto is zo... Hoe zal ik het noemen, nep? Je kan zooooo duidelijk zien dat het m.b.v. een blauw scherm is opgenomen. Nee, van een batman film ( en dergelijke films) vraag ik toch sneller meer bedrog naar de kijker, zodat ik echt kan denken dat het echt is. Niet dat ik de special effects zo special vind omdat ze voorspelbaar, nep en saai zijn. Ik ga dan toch sneller voor de nieuwe batmans :) |
kheb um weer gemist, kzag het gister pas in de gids staan :(
best klote, i love batman... of iig de burtons dan.. magoed alles van burton is geweldig... |
Citaat:
"Holy Halloween" en dergelijke kreten zitten vooral in Batman uit 1960, vermakelijke cult, en in de twee laatste afleveringen. De Tim Burton films zijn Batman met Jack Nichelson als the Joker en Batman Returns met Danny deVito als the Penguin en Sara Michelle Gellar als Catwoman. |
Citaat:
|
de BATMAN films en series doen me denken aan de Gebroeders Grimm sprookjes die ook in lieflijke verhaaltjes zijn veranderd.
|
Citaat:
De film is opgenomen in 1992, toen was SMG 15 (want bouwjaar 1977).... OMG! *FAP FAP FAP* :o :p |
Citaat:
Tim Burton heeft Batman (1989) en Batman Returns (1992) geregisseerd, Joel Schumacher Batman Forever (1995) en Batman & Robin (1997)... Ik vind de eerste twee delen niet bepaald oud te noemen ;) En over die effecten: Batman (1989) had helemaal geen slechte effecten, jij doelt denk ik alweer op een versie uit de jaren 60... |
ik vind dat ze telkens slechter zijn gaan worden
de eerste is dus de beste, de laatste dus de slechtste |
Citaat:
|
tim burton = (y)
|
Sara Michelle Gellar, Michelle Pfeiffer... allebei Michelle okee
|
Fijne sfeer, énorm goede muziek en natuurlijk een überlekkere Catwoman.
Wanneer Pinguin en Batman met elkaar staan te converseren en Catwoman haar intrede maakt met 'miauw' en daarna een fijne explosie: geweldig! |
Ik denk dat ik wil dat iemand een foto van Catwoman gaat posten. Dus.. Please!
(Ik ken al die films niet.) |
Citaat:
http://club.telepolis.com/pfeifferfi...es/catwm07.jpg http://club.telepolis.com/pfeifferfi...es/catwm05.jpg |
Oh en batman en batman returns zijn gewoon de beste; inderdaad vanwege de donkere sfeer en .. uh .. kweet niet.
Die daarna worden een SFX festijn, vooral batman&robin. Hoewel ik george clooney wel een toffe gast vind, hij was totaal ongeschikt voor batman. Clooney is een happy camper blije peer gast, en dat speelt die ook in al zijn films. Bruce Wayne/Batsy is niet bepaald een happy camper. hrm. Ik wil echt dat Tim Burton en Michael Keaton terugkomen. *zucht* een Batman 3 redo doen ofzo. *zucht 2x* |
Latex is geil. :)
|
Citaat:
Medium Quality DivX(1.72MB) Low Quality DivX(436KB) :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D meow .. .. Muziek is ook geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
:> |
Citaat:
|
Citaat:
|
reviews van een of andere 'bob the moo' waar ik mezelf heel erg in terug kan vinden. Hoewel de reviews op de eerste twee films ook wel wat negatief zijn:
Batman review Batman Returns review Batman Forever review "The story to this makes the first two films look like Shakespeare." "Here the script is pointless and any character development is thrown out the window." "The main loss is the loss of darkness - Schumacher maximises the audience by making it kiddie friendly and losing any edge the original had." ".. turns it into a childish ill-formed Happy Meal. Terrible." Batman & Robin review "The fourth film finds the formula finally falling to pieces. I love Batman and am willing to forgive a lot in order to see a Batman film. Here I hung my head for 2 hours while this embarrassing, vacuous piece of trash unfolded before my eyes. " "The action scenes are just plain stupid" "Overall this is a terrible film. Schumacher completes his aim of killing off the series in a flurry of gaudy stupid action set pieces." *zucht* |
Darren Aronofsky's 'the fountain' is stopgezet (grrr, brad pitt, grrr), maar dat geeft 'm wel weer tijd om aan Batman: Year One te werken. 't Werd weer 's tijd voor een goede Batman-film....:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BATMAN HEERST DE PAN UIT! (y)
|
Altijd lache, met die pinguin:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |