![]() |
Wat is de beste opstelling van het NL elftal?
v/d Sar
Stam F. De boer Hofland R. de Boer v. Bommel Davids Zenden v/d Vaart Kluivert v. Nistelrooy |
Citaat:
ik zou Hasselbaink erin zetten voor Kluivert of van Nistelrooy |
Ja kan ook, ik zat ook al te denken om nog iets met van hooijdonk te doen, maar die is ook niet fit...
|
Citaat:
v/d V@@rt is ook gebleseerd hoor :rolleyes: |
Code:
v/d Sar |
Citaat:
|
Met ouwe bokken (niet lettend op jong talenten):
Van der Sar, Bosvelt, Stam, F. de Boer, Zenden, R. de Boer, Davids, Cocu, Overmars, Van Nistelrooy en Kluivert. Met jonkies: Van der Sar, Bosvelt, Hofland, Stam, F. de Boer, Van der Vaart, Van Bommel, Cocu, Davids, Kluivert, van Nistelrooy. |
1.Vd Sar
2. Bosvelt 3.Stam 4.Hofland 5.Cocu 6.Van Bommel 7.Vd Meyde 8.Davids 9.Van Nistelrooy 10.Kluivert 11.Zenden |
------------------------------Moens---------------------------------
---Ricksen-----------Stam-----------F. de Boer-----v. Bronckhorst--- ----v. d. Vaart--------Cocu--------Davids-------Zenden------------- ----------------------------Kluivert---------------------------------- -------------------------v. Nistelrooy------------------------------- Dit is echt de beste opstelling als je geen rekening houdt met blessures of vorm crisissen. (y) (En o.k. misschien hoort Moens niet in de basis, maar wel minstens op de bank. :D :rolleyes: ) |
Als iedereen fit is:o
Basis: Van de Sar Reiziger (bij gebrek aan beter) Stam f. de Boer Van Bronckhorst Van der Meyde Davids Van der Vaart Zenden Makaay Van Nistelrooij Bank: Kluivert Van Hooijdonk Bosvelt Westerveld Van Bommel Overmars Seedorf Ik hou Kluivert op de bank, niet omdat die slechter is dan Makaay(integendeel:o) maar omdat ik Makaay beter bij Van Nistelrooij vind passen:) |
-------kluivert-makaay--------
zenden-v/dvaart-seedorf -----------davids------------- cocu-de boer-stam-melchiot -------------v/d sar------------ bank: zoetebier, van bommel, reiziger, hasselbaink, v. nistelrooij, r. de boer, overmars tribune: ricksen en v/d meyde graag |
Ik zie vrijwel iedereen met 4 verdedigers spelen, ik zal ff betogen waarom ik er voor 3 heb gekozen:
Vrijwel alle teams spelen met 2 spitsen, als we daar dan 2 verdedigers tegen zetten, want Nederland heeft de kwaliteit verdedigers die dat kunnen, houden we als nog 1 vrije man over. Hierdoor kunnen we het middenveld versterken, waardoor we met een vijfmanmiddenveld kunnen spelen. De kwaliteit op het middenveld is dusdanig hoog, dat je het middenveld dan in handen krijgt. |
Johnnie Karelse
stam F de boer cocu Schreuder Overmars R de boer Davids vd Vaart Van Nistelrooij Bergkamp |
Citaat:
|
3 - 4 - 3
Zoetebier Stam F. De Boer Reiziger V.d Vaart Seedorf Davids Zenden Kluivert V.Nistelrooy Hasselbaink |
Citaat:
|
Van der Sar en van der Vaart moeten er wel inzitten. Hebben zich wel bewezen denk ik.
Kluivert ben ik het ook met eens. (vind die van climax eigenlijk heel goed! :) :D ) |
van Breukelen
van Basten Bergkamp Rep Cruyff de Wolf van Tiggelen Kaffiya Nelly Schumacher Woods |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |