![]() |
Grease
Hey hey hey ......
ff een vraagske ... Grease is echt zalig hé ma emme sommige mensen geen informatie over alles wada ermee te make heeft ????? alé toch al ne grote merci vo iedereen hé byebye XXXXXXXXXXXXXXXXXX :D |
oke, ik moest het eerst ontcijferen. Maar kijk eens op www.greasemovie.com of ga gewoon naar www.google.com en zoek op grease.
|
over de film kan ik nog geen oordeel geven (ga m deze week kijken)
de soundtrack is van superbe kwaliteit, echt geweldige nummers |
Grease rules nog steeds na 20 jaar !
Op elke zuiderse vakantiebestemming wordt in elke bar, club,disco,... wel eens de grease megamix gedraaid, en dan is het volle bak ambiance!! |
Arrghhh belgen...
|
*geeft geen commentaar op deze film (en al helemaal niet op de muziek) want dan word ik vast gebanned vanwege mn taalgebruik*
grease(n) (n) (n) |
Ik ben er mee opgegroeid, en ik ken ook alle liedjes zo ongeveer uit m'n hoofd. Een van de weinige films die nooit gaat vervelen...
|
Problemen Morgan??!
|
Citaat:
alle liedjes? ik ken (bijna) heel de film uit m'n hoofd :) heb hem echt zóóóóóó vaak gezien!!! en kbegreep niet echt wat je nou zoekt, maar als 't recensies ofzo moeten zijn, moet je maar hier kijken. (duits, frans en engels) |
alles wat met grease te maken heeft..
less than jake heeft een album genaamt greased met alleen maar covers van nummers van grease erop.. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Echt een vet stuk... |
grease iz zooooooooooooooow kewl...
heb hem al heel lang nie meer gezien ma ik hoorde dat de tante van me vriend hem op video heeft :D(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |