![]() |
wie van jullie
Kent Bert visscher?
Hij is geweldig.... schikt het? nee! :> wie weet nogmeer leuke citaten uit zijn shows??? |
nee nog nooit van gehoord:P ken er bijna alles van alhoewel de laatste voorstelling die ik zag (geluk zit in grote dingen volgens mij) as niet geweldig. fijna nuances was wel de beste met het bloemschikken enzo:P
vlieg!! kan ik niet te laat..... oh bert wat zie je dat goed ik weet het het is mijn vak |
Als berdien stenberg met een dwarsfluit in dr reet opkomt nou goed? Als ik fluit sloerie!!!
|
bluhh bert vischer...verschrikkelijk, veeeel te hyper :)
|
Dit hoort thuis op Het podium.. en een duidelijkere titel is nogal wenselijk (aangepast dus)
|
Citaat:
|
WAT ZIJN JULLIE EEN TERING PUBLIEK ZEG hehe
|
in een discotheek zat ik van de week en ik voelde mij daar zo alleen.... was er warrrrrrrrrrmmmmmmmmmm en drrrrrrrrrrruk ik zat naast een leeeeeegeeeeeeeee kruk.
poe wat is het druk er kan niemand meer bij. hey een lege kruk hier naast me |
Citaat:
Citaat:
|
Trainer?
Ja lul? Oma? Ja vervelendst kleinkind? Ghehe |
*auw, ik heb een dak in me oog*
*shit, nu zit me lul vast in een rolstoel* *maar waar was ik gebleven, ojah ik hing dus op de kop naakt in een kerstboom... ohnee, dat was een andere keer* *ja en dan liet je jezelf van het podium afvallen en dan ving het orkest je op, of niet dat deed pijn, maar het was wel leuk* |
In de slager, waar hij ruzie meehad:
Ik haalde 4 ons gehakt, ze vraagt aan me "Mag het iets meer zijn?" Ik zeg: "Ja hoor", en ze flikkert er zo nog 3 kilo bovenop... :D |
achteraan in de rij bij een volle winkel: 'Wie was er dan?'
'Ja, ik!' |
Vertel meer Bert, we schrijven mee....
De beflijster.... De wereld van de fitelate filetati filatili.... DE WERELD VAN DE POSTZEGELS!!!! k'Heb thuis voor 10 mille aan boerenbont... Un grand moule. Un moule enorme! Ik wil gewoon koersuh!! :D :D :D |
ik ken hem ja...
|
Ben ik een paar jaar geleden nog eens tegengekomen in de Intersport in Groningen :p
Vind hem wel een beetje hyper, maar zijn humor is wel melig. "Dit is een Japanse kamikaze postzegel die nog niet weet dat de oorlog is afgelopen" (weet niet zeker of goed citaat is) |
Jaaa bert is meesterlijk!
|
Gadver, ik vind hem een melker.
Hij zegt iets waarvan hij merkt dat zijn publiek het grappig vindt, dan heeft hij zoiets van "Hmm, mijn publiek lacht", Bert z'n reactie: Jeuj, laten we het NOG een keer zeggen! Een kenmerk van een goede cabaretier is dat hij weet wanneer iets gepast/getimed is, en wanneer iets niet (meer) grappig is. NA 30 KEER HETZELFDE GEZEGD TE HEBBEN IS NIETS MEER GRAPPIG BERT. Leer het eens jongen... :( Deze man heeft leuke teksten, maar kan door zijn drukke, ongelooflijk domme, simpele, hersenloze manier van die teksten eruit gooien er zo'n lading aan meegeven, dat het gewoon zwaar vervelend wordt, ipv grappig. Daarbij is hij nog actiever dan ik + mijn stotterende neefje met ADHD (net een beatboxer die jongen) en kan je er dus totaal geen wijs uit. Een paar valiumpjes zouden hem niet misstaan... |
Citaten weet ik nu ff niet, maar leuk issie wel. :)
Hopelijk kan ik nog kaartjes krijgen voor alsie in Naaldwijk optreedt... |
'hele warme groep'
'origami' *vin um geweldig* |
"Hang mijn bijbal in de mosterd"
"toen stond ik op dat feestje iets te lang te praten met een ex-vriendin, Suzanne. Over haar schouder heen zag ik mijn vriendin staan met een rookwolk boven haar hoofd en een glas spa in haar handen, kortom DIE WIL NAAR HUIS!" "Ik ben net even met Lideweij aan het golfen.." "ik heb maar een handicap en da's mijn wijf!" |
Meester?
''ja dom huftertje'' De kinderen zeggen dat ik niet zo mooi ben ''Nee dat klopt jij bent heel lelijk ze mogen je slaan!'' ''én dan nog iets, je blijft dit jaar zitten'' Maar schooljaar is nog niet eens begonnen?!! ''Ja dus begin er maar niet aan'!' |
ben een keer naar een optreden van bert visscher geweest in zaandam :P
dat was erg kewl :P (y) |
Hij is geweldig!!!!
Bij de nieuwste voorstelling ben ik backstage gegaan, en heb ik zijn naam geroepen, en toen kwam ie zijn kleedkamer uit, gekleed in alleen een handdoekje!!! Hij is zoooo aardig! * Epileer mijn bilnaad bij maanlicht* 'Slaap je al?' 'Nee, jij?' 'Ja, ik stel altijd vragen in mijn slaap haha' 'Wat ben jij grappig' ''t is mijn vak laten we nou maar gaan slapen' 'Zou ze al slapen? Heel voorzichtig strelen...' 'aaaaah hij streelt me dan slaapt ie lekker nog niet, maar niet vragen of ie slaapt, maar niet vragen of ie slaapt anders krijg je weer die 'ja ik streel altijd in mijn slaap 2-0 jij maakt ontbijt' 'ooooh wat ligt dit lekker, ik denk dat ze slaapt. pst, slaap je? 'Ja' 'Nee dus' 'Weet je...' 'Nou?' '...ik sliep ook nog niet' 'ah ga weg' 'Lig je lekker ik lig wel heerlijk maar ik denk dat we moeten gaan slapen we moeten beiden heel vroeg op' 'Laten we maar gaan slapen, goed, laten we dat maar doen dan weltrusten' 'jij ook, weltrusten..' 'Zo liggen of lepeltjes?' 'Nee, zo ligt heerlijk' 'Arm niet in de weg?' 'Nee arm niet in de weg' 'Jij hebt veel meer deken...' 'owww..... hier heb jij alle deken' 'Ja..nou lig ik lekker' 'Hou me heel goed vast' 'Wat is er dan?' 'Niks, gewoon dat je me heel goed vasthoudt.. ik heb het hartstikke warm..' 'Jij wou ook alle deken' 'Hier heb jij wat deken terug' 'Ja nou lig ik lekker' (...) 'Is dit jouw voet?' 'Nee die van jou nou goed' 'Gek, dan hebben we er vijf' 'Zullen we morgen naar de Bahama's gaan en dat ze alles verkopen en dat we gewoon samen weggaan, lekker alles doen, alles doen we weg kan ons het schelen.. 'doen we toch niet' 'nee maar het is zo lekker om over te kletsen..' 'maar dat is wel zo' 'Maar laten we nou maar gaan, goed laten we nou maar gaan slapen' 'wat, jij ook slaap lekker..hee! ik hoor wat..het huis staat in brand' 'Geeft niks, gaat wel weer uit' 'Jij wil echt slapen, ik dat we moeten slapen, slaap lek...of zullen we vrijen?...Ja nou slaap je zeker! Even knabbelen aan het rechteroor..kijk daar istie alweer.' 'Wat is er moeten we al op' 'Nee we hoeven nog niet op maar je sliep' 'Nee hoor ik sliep niet' 'Wel je sliep wel' 'Nietes' 'Welles' 'Nietes' 'Wat zei ik dan als laatste..?' '.... iets met dekens' (...) 'Laat jij de hond nog even uit?' 'Ha ha we hebben geen hond geintje' 'Jij zou nog wel de vuilnis doen..' 'Ah nee..' 'Ja dat zou je nog wel doen' 'Ahhh doe ik echt volgende week alle honderdachtentachtig zakken...vergeetachtig tiepje...' 'Oww.. wat ligt dit lekker..eeeeeeeeeeennnnn ik heb je lief...........hallo....ik heb je lieieieieief...hallooooo...ik heb je lief...ha-llo..nee hallo, ik heb je lie..hal-lo...tt..jijijij mijiji oooooook....huhhh huhhh huhh huhhhh' (duurt wel lang als je het tijdens het luisteren op moet schrijven, maar het is zooo'n leuk stukje) (het heet 'slaapliedje') ' |
ik gaat in maart ofzo naar ene try out vna zn nieuwe show...
maar deze vond ik echt hilarisch (ik weet niet of ie helemaal klopt) ik moet schuilen!! hier! nee! daar! nee! daar kan niet, daar is te klein!! hier dan!! die was echt prachtig... en die van DE HELLM!!! das ook een klassieker... en die HUEEELP!!! wahaha... geniale man... |
Bert is zo fantastisch!!! Echt ik blijf erom lachen :D
Slaapliedje roelt!!!! En kruiswoordpuzzel: "Een bloem drie letters doodse stilte, hoe heet die muis? IENIEMIENIEEEE!!!" "En wat hebben we nodig bij het educatief honingslingeren? Nijlpaarden!! Nee natuurlijk niet man, die zijn veel te groot. Ow sorry Bert, gumgumgumgumgum, nee voor het educatief honingslingeren hebben wij nodig: de bijtjes! Ow das handig dan laten we de IJ van nijlpaarden gewoon staan!!" "De Oehoe. Geluid van de oehoe een kort krachtig oehoe. Voorkomen een maal vorige eeuw. Die lul is een keer langsgevlogen: Oehoe, nooit meer wat van gehoord" "He-le-maal NIKS!" :D |
en ik wist het niet meerrrrr, soms weet je het echt niet meerrrrrrrrrrrrrrr
Hijs geweldig:) |
Citaat:
|
laatst in nijmegen gezien! geniaal. echt geweldig. 4 programmas gezein en ze blijven leuk!
Svetlana Kokkiejakova! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |