![]() |
Nieuwe Trend
Hee iedereen,
De laatste tijd als ik uitga zie ik steeds meer mensen met "harde"dingen of teksten op hun tshirts.. Dit lijkt wel een rage beginnen te worden. Nu vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden en of jullie dat ook zouden willen en/of durven te dragen?! Ik vind het persoonlijk wel cool en heb zelf ook een paar t-shirts... mzzl, Sebas ps. oja ik heb wel een keer een tshirt gekocht op de volgende site, daar kunnen jullie ook een paar voorbeeldjes vinden: http://www.thrillertshirts.com |
Nieuwe trend? dacht het niet, betrekkelijk oud dunkt me zo?
'k vind ze soms wel humor, maar zelf dragen nee. 'k ben al mongolisch genoeg, daar heb ik geen t-shirt voor nodig (y) |
Citaat:
|
nog nooit gezien. maar ik kom ook nooit in de skihut :rolleyes:
|
Sommige dingen zijn nog wel grappig...
Zelf heb ik bijv. een shirt met "Tell your girlfriend I said thanks" erop. En dat is dan ook gewoon als grapje bedoelt, dus daar zie ik niets verkeerds in... (en ik wil nog steeds die met "One by one the penguins steal my sanity" :D ) |
die easytie is koel :D
|
Funshirts dus eigenlijk..
Ik vind ze wel cool, ik heb eigenlijk alleen nog maar van die dingen.. |
Nieuw?
Ze zijn er al vrij lang volgens mij.. :confused: Ach ja, vind het wel cool :) |
ja klopt...
Ik zag vrijdag ook 2.. De ene met heel groot:'DICK' er op, de andere met "Masturbation isnt a crime" |
"Let's masturbate."
:D :D (Y)... waarom zijn die krengen 17,50 pleuro? :\ |
m'n moeder spaart die dingen :D
|
Ik heb dr 2 in mn kast liggen, maar ik draag ze niet..
Heb wel bandshirts met van die teksten, die draag ik nog wel.. |
vast leuk als je in vlierden woont...
|
Ik vind ze vreselijk.
|
Mja.
De tekst DKNY shockeerd mensen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm wel lelijke shirts...
|
nieuw is t zeker niet, vind ze ook niet zo leuk, meestal ken je ze ook allemaal al, na een tijdje ben je ze beu, soms zie je wel eens mensen die wel een leuke en originele aan hebben, dan kan t wel leuk ijn hoor :)
en die van die site vind ik niet eens mooie... |
hee iedereen!
Ja het blijkt toch al een tijdje te bestaan zoals ik zie.. ik had er nog nooit zo onwijs op gelet. K heb al een keer een t-shirt van die site die ik had gegeven besteld.. Weten jullie dan nog andere leuke sites of wat vinden jullie dan cool om op een t-shirt te hebbuh? K vond die site die ik gegeven had al best grof :cool: mzzl, Sebas |
die met die stropdas is wel cool
|
die van pleeboi zouden ze in discotheken verplicht moeten maken voor mannelijke toiletjuffrouwen :p
|
ik vind die t-shirt echt dom en irritant
als het nou eens grappig was |
Ik vind het niet zo leuk, ik vind ze vrij aandachtvragend.
|
Citaat:
|
k vind die van pac man met die xtc pilletjes echt meesterlijk!
|
Ik hou veel meer van deze shirtjes dan van bandshirts..
kheb zelf de bekende barbie is a slut, girlie met volkomen kut, en eentje met de tekst: some girls do, some girls don't, i might.. |
ja dat vind ik ook echt onwijs, waar heb je die shirtjes dan vandaan?
Sebas |
barbie is a slut, uit de large besteld,
volkomen kut, uit een winkeltje (cupido) hier in Breda some girls do, some girls don't, i might.. gewoon van de C&A.. |
Ik vònd ze leuk
....maar na 3894 x dezelfde tekst gezien te hebben...mwa.. |
Citaat:
|
Als er nou eens echt iets provocerends opstond.. mja dan is het misschien wel leuk maar om nou tien keer op een dag tegen "fuck you" en dergelijken aan te lopen... zonde.
|
Die van die site vind ik niet zo leuk .. kben wel eens op een andere site geweest (kweet nietmeer welke) maar die vond ik wel grappig .. van: "Sometimes I PEE when I laugh" en "Homosexuals are GAY" .. naja .. sneue dingen beetje wel :)
|
toen ik 14 was vond ik het mischien leuk...
beetje triest |
Citaat:
die hebben btw nu weer een nieuwe :p deze: http://www.tshirthell.com/shirts/products/a172/a172.gif |
hmzz ben er nie zo weg van (n)
|
Citaat:
|
hmm, ik snap hem nog steeds niet :D
|
Citaat:
|
hmm, dan zal ik wel dom zijn :D
|
Hey dat zijn die t-shirts die je al zeker 3 jaar in de Large kunt bestellen.
en het is nu een trend? Goh, grappig. |
nou het blijkt dat toch al heel veel mensen dit fenomeen kennen, k wist niet eens dat dat al zo lang bestond..
wel vet vool! k las trouwens net op http://www.thrillertshirts.com/ dat als je daar teksten bedenkt die zij gebruiken dat je dan twee tshirts van ze krijg, dat is wel vet! laters |
|
mja, je moet wel ff verder kijken voor de wat leukere shirts...
|
Citaat:
Laatst had hij bij een man een Tarot-kaart neer gelegd met het teken van de dood erop. Hij had met een stift 'I AM GOD' erop gekalkt. Vandaar. Oh ja, die man van de Tarot-kaart is dus ook neergeschoten door hem :( . |
ik vind ze afschuwelijk lelijk
|
Een klasgenoot heeft een t-shirt met daarop; "Het is is geel en je kunt erop staan" en op de achterkant staat een kuiken..
Ghehe misschien hardstikke on-orgineel maar ik vond hem zo koel! :D :D (dat t-shirt, maar ook die jongen is koel ;)) |
ik vind ze niet echt origineel meer, maar sommigen zijn wel grappig
|
bespottelijk
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |