![]() |
Waar is Dawson's Creek gebleven?
:confused:
Ik wist niet dat het zou ophouden, en opeens was het er niet meer :(... Weet iemand hier iets van?? |
De laatste aflevering was tevens de season 5 finale. Ze zijn in Amerika net begonnen met seizoen 6. Het duurt nog wel ff voordat DC weer op de Nederlandse buis te zien is.
|
dc is gestopt in amerika met opnemen voor altijd....maar wanneer hier de alatste aflevering komt weet ik niet
ik volg het ook niet.. |
Citaat:
|
dacht dat seizoen 6 in januarie hier komt
|
Hmmz... nog ff w8en dus... :-/
maar goed, bedankt voor de info... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anywayz, heeft iemand enig idee of Net 5 ofzo nog gaat herhalen? iets is beter als niets... :D |
ik had mail naar net5 hierover gestuurd en kreeg dit als antwoord:
(goed nieuws ze hebben licentie voor seizoen 6!! :D) Alle 5 seizoenen die wij van de serie Dawson's Creek hebben aangekocht hebben wij nu uitgezonden. Wij hebben seizoen 6 wel al aangekocht, maar de licentie gaat pas over enige tijd in. Waarschijnlijk wordt de serie in het voorjaar van 2003 hervat. Wij zullen dit ruim van tevoren aankondigen in kranten, omroepbladen, internet en teletekst. nog minstens half jaartje w88 dus dat was het slechte nieuws :S |
Das wel weer goed nieuws ja... :D
alleen ut half jaar w8en niet echt... :( btw, reageerden ze bij jou wel? bij mij niet.. :D |
Stom dat ze in de zomer doorgegaan zijn met DC, daardoor heb ik (en veel andere mensen) een stuk gemist, dat ik nu graag had willen zien :(
|
jullie hebben geluk, in Belgie moet men seizoen 5 nog uitzenden!!En kheb er geen idee van wanneer !! :o :mad:
|
vast niet op een zender die we in NL ook kunnen ontvangen... :D
de afleveringen die ik in de zomer niet kon zien heb ik al opgenomen en laten opnemen, dus heb toen nix gemist. Was wel verbaast dat ze niet aan de zomerstop deden met DC ja... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |