Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   pain of salvation (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=248105)

sublime 14-10-2002 16:17

pain of salvation

gister naar een concert geweest van pain of salvation en ik ben zo goed als bekeerd; heb besloten dat deze soort muziek ook erg mooi kan zijn én dat niet alle zangers in dat genre een dubiele stem hebben :)

waarschijnlijk ben ik heel laat met het leren kennen van deze band en komen er nu allemaal diehard fans met opmerkingen van in het begin waren ze veel beter, maar ben toch wel benieuwd wat jullie er van vinden...

-Archangel- 14-10-2002 16:39

Ik heb ze 'ontdekt' dit jaar op dynamo, echt GEWELDIG love, ik heb gelijk cd's gekocht,

supergoeie band!

Silent Enigma 14-10-2002 16:58

toch zo'n Dream Theater voorprogrammaatje :confused:

freakjuh 14-10-2002 17:04

hmm ze traden ook hier in zmeer op, nie geweest...

wat zijn de mooiste nummers?

Glass Ghost 14-10-2002 17:12

Kheb ze even gezien, als voorprogramma van Dream Theater, maar 10 minuutjes ofzo, ze begonnen te vroeg...maar iig, was niet echt onder de indruk...
En met deze muziek, bedoel je ??

sublime 14-10-2002 19:24

Citaat:

Glass Ghost schreef:

En met deze muziek, bedoel je ??

durf er geen genre aan toe te kennen; ben ik heel erg slecht in en strax beledig ik nog mensen :D

maar gewoon een beetje in die stijl, beetje 'donker' ofzo...

okee laat maar. iemand anders die er wel verstand van heeft moet hier maar antwoord op zien te geven :)

btw; ze waren nu hoofdprog hoor... voorprog was cerenicima (of hoe je het ook schrijft)

en wat de mooiste nummers zijn weet ik nog niet, heb pas sinds gister 1 cd en daarvan moet ik voor en achterkant nog uitprinten :)

86dagreed 15-10-2002 13:40

het is een leuke versie van progmetal, simpel gezegd.

Ik heb die 1e 2 cd's. Maar ze nooit live gezien en ben het nit van plan om voor hun apart te betalen, misschien als ik ze op een festival ooit zie.

Vind ' one hour by concrete lake' wel een goede cd, zitten zelfs faith no more invloeden in...

Master of Puppets 15-10-2002 14:55

Citaat:

sublime schreef:
voorprog was cerenicima (of hoe je het ook schrijft)

Cirrha Niva ;)

ja wel leuk.. Remedy Lane is een goeie cd :) heb ze dit jaar ook op Dynamo gezien en daar speelden ze wel goed.

sublime 15-10-2002 17:17

Citaat:

masterofpuppetz schreef:
Cirrha Niva ;)

o... :o nou lijkt er toch best op... toch??? :)

ja wel leuk.. Remedy Lane is een goeie cd :) heb ze dit jaar ook op Dynamo gezien en daar speelden ze wel goed.

heb ook remedy lane; vind #6 zoooo mooi...

Black Rose 15-10-2002 17:24

Heb ongeveer 3/4 jaar geleden een cd van ze gekocht (Remedy Lane), en ik vind ze zeer goed :) Jammer genoeg kon ik niet naar Doa dus daar heb ik ze niet gezien :|

Master of Puppets 16-10-2002 14:09

Citaat:

sublime schreef:
heb ook remedy lane; vind #6 zoooo mooi...
das Undertow geloof ik?

vind ik iig ook 1 van de betere nummers ja ;)

error_inside 16-10-2002 20:18

Ze stonden in het voorprogramma van Dream Theater.
Ik zal het maar op een politiek correcte manier zeggen wat ik van ze vind. Ik vind het een goede band wat muziekanten betreft, voor de rest vind ik het maar niks, maar meningen verschillen.

sublime 16-10-2002 21:30

Citaat:

error_inside schreef:
Ze stonden in het voorprogramma van Dream Theater.
Ik zal het maar op een politiek correcte manier zeggen wat ik van ze vind. Ik vind het een goede band wat muziekanten betreft, voor de rest vind ik het maar niks, maar meningen verschillen.

okee dus wat vind je er nou slecht aan? het gaat toch om de muzikanten? of ligt dat aan mij :S

is het voor jou ook belangrijk dat ze er lekker uitzien?? in dat geval heb je ind pech :D:D;)

Zao 28-06-2006 15:41

Mijn favoriete band ná Metallica, of naast, is misschien beter te zeggen. Heerlijke muziek!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.