Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [punk] Pyogenesis (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=248139)

skatefamke 14-10-2002 16:45

[punk] Pyogenesis

De band Pyogenesis komt komende vrijdag optreden in Iduna, het poppodium in Drachten, waar ik vrijwilliger ben. Kent iemand deze band? Wat vinden jullie van hun muziek? Gewoon benieuwd...

Rick FSB 14-10-2002 17:14

Ik vind het wel een coole band. Vooral de cd's 'Lovenation sugarhead ep'', 'Mono' en 'Unpop' zijn erg cool!
Wel grappig dat de band ooit is begonnen als een doom/death metal bandje!

Rebirth Of Cool 14-10-2002 17:18

Citaat:

skatefamke schreef:
De band Pyogenesis komt komende vrijdag optreden in Iduna, het poppodium in Drachten, waar ik vrijwilliger ben. Kent iemand deze band? Wat vinden jullie van hun muziek? Gewoon benieuwd...
He, weet jij ook of er nog bandjes kunnen spelen deze winter?
Wij (www.playroll.cjb.net) zouden graag een keer in iduna willen spelen. We komen zelf uit Assen.
Kijk eens op onze site!

skatefamke 14-10-2002 18:50

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
He, weet jij ook of er nog bandjes kunnen spelen deze winter?
Wij (www.playroll.cjb.net) zouden graag een keer in iduna willen spelen. We komen zelf uit Assen.
Kijk eens op onze site!

uhm... nou toevallig zijn er wat wisselingen geweest in iduna met programmeur en pr-functie enzoooo... en daardoor is het programma momenteel minder compleet dan andere jaren.. je hebt geluk! ik zou toen eens zo'n punkfestivalletje organiseren, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan.

wat je zelf kan doen is de site checken: www.iduna.demon.nl
daar staat ergens een adres.. demootje sturen + CONTACT OPNEMEN TELEFONISCH met iemand in iduna... want zonder contact verdwijnt je demootje zowieso onderaan de dikke berg met demootjes :( . maar goed.... uuuh.... ik zal eens kijken of er nog eens een punkfestivalletje georganiseerd kan worden.. zowieso cool.. en dan denk ik ook aan jullie hoor :)

skatefamke 14-10-2002 22:32

heeft pyogenesis veel cd's ?

Rick FSB 15-10-2002 07:17

Citaat:

skatefamke schreef:
heeft pyogenesis veel cd's ?
Pyogenesis heeft heel wat cd's en ep's. Ik dacht iets van 9! (inclusief de death metal periode).

NecroDopey 15-10-2002 07:45

Spelen ze tegenwoordig punk? LOL.. Ken ze alleen van de oude periode, es wat nieuwe nummers downloaden :D:D

skatefamke 15-10-2002 09:24

Het nummer "I don't know" heeft wel wat van Undeclinable...
En "Blue Smiley's Plan" wat van Weezer...
Beetje dan, tis wel heel cool :)

Rebirth Of Cool 15-10-2002 10:47

Citaat:

skatefamke schreef:
uhm... nou toevallig zijn er wat wisselingen geweest in iduna met programmeur en pr-functie enzoooo... en daardoor is het programma momenteel minder compleet dan andere jaren.. je hebt geluk! ik zou toen eens zo'n punkfestivalletje organiseren, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan.

wat je zelf kan doen is de site checken: www.iduna.demon.nl
daar staat ergens een adres.. demootje sturen + CONTACT OPNEMEN TELEFONISCH met iemand in iduna... want zonder contact verdwijnt je demootje zowieso onderaan de dikke berg met demootjes :( . maar goed.... uuuh.... ik zal eens kijken of er nog eens een punkfestivalletje georganiseerd kan worden.. zowieso cool.. en dan denk ik ook aan jullie hoor :)

Bedankt voor je reactie, ik zal het in de groep gooien, ga vooral door met punk dingen organiseren!
En ja, ik of iemand anders zal wel even bellen met Iduna.
Eneh, ik las dat je ook in het bolwerk zit ........??
Let us know

skatefamke 15-10-2002 11:03

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
Bedankt voor je reactie, ik zal het in de groep gooien, ga vooral door met punk dingen organiseren!
En ja, ik of iemand anders zal wel even bellen met Iduna.
Eneh, ik las dat je ook in het bolwerk zit ........??
Let us know

ja maar voor het bolwerk doe ik alleenhet verspreiden van wat posters en boekjes in drachten

skatefamke 19-10-2002 00:48

en het concert heeft vanavond plaatsgevonden.

omdat iduna pas 1,5 week wist van het optreden (pyogenesis had al een andere show gepland, maar dat ging onverwacht niet meer door... ze wilden toch graag optreden, dus zo kon iduna ze heeeeeeel goedkoop 'krijgen') en er geen promotie kon plaatsvinden in zo een korte tijd, was het vrij rustig....

MAAR die gasten van pyogenesis maakten er echt een coole show van! vroegen mensen op het podium en vroegen hun naam.. en nou ja, moeilijk te omschrijven, maar er was supercoole interactie met het publiek!

nog nooit eerder gezien dat een band zo cool omging met maar 20 mensen in het publiek (meestal gaan bandleden zeuren, dat er betere promotie had moeten zijn etc en dan spelen ze omdat ze moeten, maar niet omdat ze het willen)! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.