![]() |
mode?
Wat is mode nou? met elkaar meelopen? andere uitschelden als ze zich anders kleden? ben je alleen 'in' als je draagt wat ' in de mode ' is?
kortom, ik vind mode iets voor meelopers...ben ik de enige die daar zo over denkt? |
Als je de mode mooi vindt,en je kleedt je ook 'in de mode',dan ben je geen meeloper vind ik,je draagt wat je mooi vindt.Punt.
Geen meeloperij(imo). |
Citaat:
|
Citaat:
krijg ik er gelijk een raar beeld bij... |
Citaat:
|
Citaat:
dat is wel stom ,maar later vinden ze het wel mooi,geen probleem toch :) :| |
Citaat:
ok jullie hebben ook gelijk, maar ik ook want het is ook vaak dat mensen je erop aan gaan kijken als je er 'anders' uit ziet. |
mode is een manier om je niet buitengesloten te voelen
|
mode is geen meeloperij, mode is juist nieuw. ligt aan je definietie, mode wordt bedacht door modeontwerpers en dient nieuw enzo te zijn, zogauw alle mensen in hetzelfde h&m shirt lopen is het geen mode meer, dan hebben die pippos in parijs alweer wat nieuws... zo kan je ook kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja,heb ik niet echt last van(nog niet gemerkt althans :d),wel ne keer nageroepen :| en nu,....,sorry,ik zit in een beetje een zeikbui :) |
Iedereen die draagt wat hij/zij echt mooi vindt, is cool.
|
mensen dragen meestal wat ze mooi vinden.. als mensen toevallig dragen wat in de mode is.. vinden ze dat blijkbaar dus mooi.. er zijn natuurlijk ook meelopers en die zullen er altijd blijven.. die doen meestal mensen die populair zijn.. ze kijken tegen ze op.
ze willen graag op die populaire mensen lijken en ook populair zijn.. daarom lopen ze mee met de "meute" opzich nix mis mee.. ze doen tog niemand kwaad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |