![]() |
ik wil roken
Ik heb al wel eens gerookt, al een hele tijd terug. 2 dagen ofzo, ik ben gestopt omdat ik me er eigenlijk voor schaamde. Tis dus niet zo dat ik wou roken om stoer te zijn. Maar ik heb wel de neiging om te roken merk ik. Veel mensen in mijn omgeving roken en dat heeft ook wel wat effect op mij. Liever had ik gewoon een hekel gehad aan roken, dat ik het smerig vondt ofzo maar dat heb ik niet. Ik heb gewoon de neiging om er ook één op te steken. Reden waarom ik het niet doe is omdat ik me ervoor schaam. Hoe moet ik iedereen in mijn omgeving dan vertellen dat ik ben begonnen met roken enzo? Ik zit hier best wel mee, steeds die neiging om het ook te doen, iemand een advies of wat dan ook?
|
hey, als jij zeker weet dat je je hele leven verslaafd wil zijn aan roken moet je gewoon gaan roken. Waarvoor zou je je schamen ?? je zegt toch net dat iedereen rookt in je omgeving ??
Nou dan schamen zij zch vast even hard als jij. Of ze schamen zich helemaal niet, en dan is er dus ook helemaal geen reden voor jou om je te schamen. Koop gewoon straks een pakje shag of sigaretten, want als je het gewoon wilt moet je het ook gewoon doen. Dat vertellen, neem de tijd. Ze zien je van zelf wel eens roken ...succes |
Nou ja, als je wil roken, dan doe je dat toch?
Waarom zou je je schamen? Als je 12 oid bent, snap ik t wel, maar als je n paar jaar ouder bent, waarom schamen? (niet dat ik bedoel dat het goed is :)) Ik denk niet dat je mensen hoeft te vertellen dat je bent begonnen met roken, dat merken ze vanzelf wel.. Zo erg is het nou ook weer niet, zoveel mensen roken.. |
had ik eerst ook, durfde nie echt op school te roken, nu ben ik zwaar gaan matigen en rook niet veel meer ( maar ben niet gestopt) en rook nu alleen nog weles eentje voor het slapen gaan......
|
Offtopic reacties verwijderd (zowat alles dus). Een roken vs. niet-roken flamewar houdt je maar elders: daar gaat het hier niet om.
|
Citaat:
|
maar truikt soms wel lekker :eek:
maar kgaaa niej roken :D hele slechte ervaringen dr meej als iedereen da had rookte dur niemand :o knuvv |
Niet roken.
Heel simpel. Je krijgt er later alleen maar problemen mee! Een tumor in een long is vaak dodelijk... tumoren in beide longen zijn ALTIJD dodelijk. |
ja en als je dat zelf meemaakt bij iemand waar je veel om geeft doe je t dus echt niej
|
Citaat:
|
Citaat:
Heroine is illegaal Heroine is een harddrug Heroine heeft andere effecten Heroine wordt om andere redenen gebruikt Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef dus echt niet te roken, heb het nog nooit gedaan, laast wel een x geblowed, dacht als ik dat doe heb ik teminste nog effect bij roken volgens mij niet maar dat had ik dus ook niet, dus dat doe ik ook niet. Ga over 2,5 jaar naar de commandos of naar de korps wil mezelf testen. ps: wie weet een HELE GOEIE manier im je discipline te testen? |
Hmm ik sport al, hardlopen soms en mtb vaker.
Leren, jaja binnenkort toets week. Ja een rare ben je wel |
ik heb ook een rookprobleem
ik ben al mn hele leven tegen roken geweest, en heb de afgelopen 3 jaar alleen maar tegen mensen gezegd "je mag niet roken, het is slecht voor je, denk aan de gevolgen ervan" en nu zie ik iedereen op mijn nieuwe school roken, en wil ik het ook zo graag ik schaam me er echt voor, dat ik nu tegen mezelf inga en dingen wil doen waar ik al zo lang fanatisch tegen ben :( ik weet ook niet wat ik ermee moet doen...ik wil het niet, maar aan de andere kant zo graag |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |