![]() |
Jullie ook soms zo'n zin?
Hmmz... beetje vaaghe topic naam... maja... :)
kijk, ik ben btje gestopt met blowe door de week, nie omda et slecht is ofzow.... but my money is running kinda low... maare, hier zit ik kan... "Aphex Twin - Tha" te luistere, zo'n chill nummer als je high bent... maja... ik ben dus gestopt... en ik verveel me dus weleens 's avonds... zoals nu :P en dan luister ik... naar die heerlijke muziek en denk ik... shit man, ik heb wiet... ga blowe dan! :P ik verveel me, tis lekker, ik word high, geen tabak, tis lekker :P dus, gwn, zo'n zin om te blowen... denk misschien ook wel dak et ga doen ook :P en als me wiet op is... haal ik wel als ik geld heb (nee, ik geef niet al mijn geld aan wiet op... ik stel gewoon een maximum, en (ik geef nooit btw aan andere dingen geld uit... behalve waterpijpen (en gel en doe natuurlijk)) en de rest van men geld kom ik niet aan... maja... elke dag blowen is ook niet goed? of boeit et nie? lekker boeiend! hmmz... weer es een gesrpek in me eentje :) maja, zeg es wat hierover :) |
ik heb al een maand niet een joint gerookt en ik droom steeds vaker dat ik blow :confused:
(heeft verder niks mee te maken :o) |
ik ga zo smoken :D
|
haha heb net gesmoked!! :D:D:D:D
waaah lekkerrrrrr |
Afkickverschijnselen :rolleyes: :p
Ik herken het probleem, alleen ik heb het opgelost.. :rolleyes: :p |
ik ben niet gestopt maar ik ken het gevoel, darom smoke ik nu weer :o :p :D
|
:d
|
*gaat naar eigen kamer Aphex Twin - Selected Ambient Sessions opzetten en eentje rollen* :p
mja, ik ken het, ik zou moeten stoppen door de week maar aangezien ik toch niets meer te doen heb voor school.. why not.. ik bedoel.. wiet genoeg :p |
Citaat:
hmm hmm lekker jointje :p |
Nu heb ik ook gelijk zin :D
|
ìk heb wel vakerr zin in blowen hoor.... supervaak zelfs vooral als ik ga slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
beweer jij, als 14 jarige :p, dat je op je 15e nog niet verslaafd kan zijn? |
Citaat:
ik ben weg, naar mijn eigen kamer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
* draait een jointje* zo nu iedereen blij? :p
|
Citaat:
|
ik ben zow gaaahaar :)
blij? ik wel :D :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
aaah ik wil nu!! op dit moment.. halfuurtje w88 kan oowk:s alleen geen geld meer :(
|
Citaat:
ik doe puur in een waterpijp... en dat is minder slecht voor je als met tabak... om de volgende redens: tabak is lichamelijk verslavend... daardoor kan je verslaafd (als je niet rookt, zoals ik) raken aan blowen (joint) en tabak is gewoon ranzig en met tabak word je zo duf soms... en zonder tabak wor je zo lekker high :) trippy achtig dus waarom hoop je dat ik dat niet doe? ik doe niet anders :) |
Citaat:
en aan blowen kun je echt wel verslaafd raken.. geestelijk verslaafd. en met tabak wordt je zo duf soms????? no way! nee, met blowen blijf je scherp en alert :rolleyes: |
Citaat:
yeah right :P scherp en alert... zkr niet als je een joint rookt (ok, misschien ben jij een uitzondering... maar van de meeste joints wordt ik echt wel zooooo duf en zo slaperig...) of wacht? is dit weer sarcasme? iig, je moet es puur in een waterpijp doen :) |
ik heb zooooooooooo'n zin...
ik denk ga ik het doen ook... lekker me purple sensi vaporizen... :) |
ikke heb dat ook...
kan alleen maar smoken als mn ouders er lang niet zijn, s'avonds ofzo, bij mij ligt t duzz niet aan door de week en geld maar aan of ik zonder ouders ben.... en das niet vaak... ik heb ook van die trut-vriendinnen, op school zoeken ze wel s naar een siggy in mn pakje (vuile bietsers :D) en dan: OOOH je hebt een blow erin zitten! ja nou en?! :rolleyes: hmz ze zijn er fel tegen echt superkut.. als ik zin heb om te smoken en ik zeg dat is t gelijk: ooooh je bent verslaafd... tsja dat moes ik ff kwijt, tis ook ontopic *trouwes secretjunk, ik snapte je uitleg na ff nadenken en de route door mn kamer lopen -alvast oefenen :P- thnx* |
:( ...
|
Als ik jou was zou ik het gewoon doen, dan ben je ervanaf.
|
Oooooh! Toen ik niet meer rookte maar wel blowde, geilde ik echt op alles wat rookbaar was! :D
Verder nooit afhankelijk gevoeld van wiet of hasj, alleen dus van tabak.. ;) Nooit het 'ik moet nu echt blowen' gevoel gehad eigenlijk, maar mn vriend wel.. euh.. eigenlijk continu.. |
OK, hier een probleem...
Ik wil smoken, ik kan smoken, ik heb zelfs geld over... Maar, ik zou niet door de week smoken... maar ik heb zo'n zin!!!!! en ik heb een that 70's show die ik nog niet gezien heb... whahaha... If only I had a sign from god... or Jack Herer... |
Citaat:
Moet je morgen echt belangrijke dingen doen? heb je een toets ofzow? beslis zelf maar of gooi een munt dat kan ook :p |
ik blow ook niet meer doordeweeks.
en ik heb zin. [in smoken] en ik heb hasj. wat nu? |
Citaat:
|
ik ga van't weekend pas echt aan de slag :)
|
I saw the sign!
I'm gonna choke tonight... (ze draaiden I'm not an addict op de radio... hahahaha... wat eenn sign... maja, wel veel zin :D) |
And I saw another sign!
nu ga ik zeker choken :) Ik heb een date voor op valentijn (I'm crazy, I know, you don't have to tell me... :)) hehe :) |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal door de pijp :) Maar ik was al gek voordat ik de pijp op pakte :) En nu zijn we Knetter Gek :D Ik ga slapen :P |
Is ook hier een erg bekend fenomeen.
Ik leef een beetje van cash tot cash, ik pin alles wat ik krijg meestal meteen op en mn zakgeld enzo vraag ik tegenwoordig ook cash. Ben vaak blut, terwijl ik toch best veel verdien. Tis erg kut, maar kep t wel naar mn zinn en kep geen schulden. Wel een goede reden om te stoppen, werkt ook, maar geen goede reden om vol te houden, en dat lukt dan ook niet met dit motief :D Toch wachten op een nog betere reden.... |
hmz, geen wiet maar wel 0.5 gram salvia 10 x extract.. :D
|
Jij durft :eek: :D
|
je leeft maar een keer dus als jij je dr beter bij voelt om gewoon te smoken moet je t gewoon doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |