Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   waar vind ik ... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=248306)

Ninnoc 14-10-2002 18:47

waar vind ik ...

taaadaaa het grote waar vind ik topic.

stel hier je vragen over bepaalde kledingstukken of winkels waar je naar op zoek bent.

S 17-10-2002 19:52

Citaat:

rosi schreef:
Daarnaast.. heeft die man maar 1 foto van zichzelf ofzo? (of is dit een domme opmerking)
Zoals je ziet is dat geen foto, maar het allerbekendste schilderij dat er van hem is gemaakt.

En nee, hij heeft niet maar één foto, wat knap was voor die tijd.

Zie:

http://i.timeinc.net/time/time100/he...ix/guevara.jpg
http://www.marxists.org/francais/img/guevara.gif
http://square.umin.ac.jp/kitty/image/guevara.jpg
^^ Das de foto, waarvan het schilderij is gemaakt.
http://pages.ivillage.com/vosgica/si...cheguevara.jpg
enz. enz

Citaat:

Wat boeit Che nou eigenlijk...zou ik graag willen weten van de Aanbidders.
Ach... Ik ben echt geen aanbidder. Maar ik vind het gewoon tof, dat hij samen met Fidel Castro Cuba (samen met nog 2 andere landen) heeft bevrijdt. Klaar.

a new noise 17-10-2002 22:18

-coole strakke zwarte shirts (zonder afschuwelijke dingen als GSUS erop)
-strakke shirts/hoodies van hardcore bands

Black Sugar 17-10-2002 23:13

Citaat:

Ninnoc schreef:
taaadaaa het grote waar vind ik topic.

stel hier je vragen over bepaalde kledingstukken of winkels waar je naar op zoek bent.

:) Dit lukte mij dus niet.
Eindelijk.
Mja, veel vind plezier zou ik zeggen.

Roos 18-10-2002 11:26

Citaat:

S schreef:
Zoals je ziet is dat geen foto, maar het allerbekendste schilderij dat er van hem is gemaakt.

En nee, hij heeft niet maar één foto, wat knap was voor die tijd.

Ah okay.. je ziet namelijk overal alleen maar dat plaatje.. :)

MarilynManson 18-10-2002 14:33

GOEDKOPE hoge streepjessokken,rose-zwart of paars-zwart fsoow ??!

Mortischa 18-10-2002 14:48

een fel rooie en groene mascara

Ninnoc 18-10-2002 14:54

Citaat:

Mortischa schreef:
groene hebben ze bij de bodyshop (hadden tenminste), beetje mintgroen/
rode, heb ik ook naar gezocht maar kon ik niet vinden, maar er is wel rode haarmascara

independancy wanted 18-10-2002 15:08

Waar vind ik:

* Een zwarte stretch-broek van het merk Cars (Ik heb namelijk zo'n broek gehad, maar die is inmiddels versleten en ik wil weer een nieuwe, maar ik kan ze nergens meer vinden) Ik bedoel een echt strakke stretch-broek dus: legging-style :)

boardbabe 18-10-2002 16:26

Citaat:

Mortischa schreef:
ik heb een felgroene bij de Yves Rocher gekocht maar die is kut dus niet kopen :) (nuttige post)

mensje85 19-10-2002 19:52

Ik ga binnen kort naar amsterdam! En nou wil ik graag weten waar daar 'alternatieve' winkeltjes zoals de blue moon, netjes, enz.. zitten.
Als het kan graag de beschrijving erbij hoe je erheen komt want ik kom haast nooit in amsterdam. Thnx!!

SuperS 19-10-2002 20:02

ik had hier net ergens het tijdschrift MAN liggen (ben het nu weer kwijt) en daar stond een broek in van tommy, en dat was een geruitte broek, nou zat ik net op site van tommy maar kan nix vinde :( en 'k moet die broek gewoon hebbe, iemand enig idee, 'k woon trouwens bij maastricht

Mysterons 19-10-2002 20:21

Citaat:

Mortischa schreef:

groene hebben ze bij de etos [etos huismerk gewoon]. maar ik heb hem en je ziet alleen dat ie groen is als er echt licht op valt. heb trouwens ook paarse en witte, die paarse is erg mooi, die witte is ronduit walchelijk :D misschien hebben ze ook rode :confused: weet ook niet of ze ze nu nog hebben.

ruby soho 19-10-2002 20:26

Citaat:

independancy wanted schreef:
Waar vind ik:

* Een zwarte stretch-broek van het merk Cars (Ik heb namelijk zo'n broek gehad, maar die is inmiddels versleten en ik wil weer een nieuwe, maar ik kan ze nergens meer vinden) Ik bedoel een echt strakke stretch-broek dus: legging-style :)

only

S 20-10-2002 14:06

Om nog even op de Prada's terug te komen...

Je weet er om erover te beginnen helemaal geen ruk van die schoenen. Je hebt helemaal geen research oid gedaan.

Een kort enkelmodel kost 270 euro. De laarzen zitten rond de 400 euro. Je kunt dus voor die 175 euro van je geen hoge Prada's krijgen. Misschien in de uitverkoop.

Waarom kopen als je niets van het merk weet? Zonder research? Zonder enige kennis over andere schoenen ervan...

Ik snap het niet helemaal. Je koopt ze omdat je vrienden zeggen dat ze tof zijn... Of niet?

Nigo 20-10-2002 14:24

Citaat:

S schreef:

Je weet er om erover te beginnen helemaal geen ruk van die schoenen. Je hebt helemaal geen research oid gedaan.

Een kort enkelmodel kost 270 euro. De laarzen zitten rond de 400 euro. Je kunt dus voor die 175 euro van je geen hoge Prada's krijgen. Misschien in de uitverkoop.

Waarom kopen als je niets van het merk weet? Zonder research? Zonder enige kennis over andere schoenen ervan...

Ik snap het niet helemaal. Je koopt ze omdat je vrienden zeggen dat ze tof zijn... Of niet?

ik denk eerder dat die 170 euro beter uit te besteden zijn aan tissues na het lezen van deze reply :D

Dat kan subtieler S ;), straks begint hij te huilen.

S 20-10-2002 14:46

Citaat:

S schreef:

Ik lees net zelf nog even deze post door en zie dat hij nogal bijterig overkomt. *HAM*

Ik bedoelde dus, dat je eerst moet gaan rondzoeken. Dat is juist het leuke.

Je zegt dat je Prada's gaat kopen, maar je weet niet waar.

WTF?! Dat wil zeggen dat je ze irl nog nooit hebt gezien! Of niet?

Prada's zijn supermooi, maar ga eerst even zoeken. Hier in Den Bosch hebben ze ze alleen voor heren bij Azzurro. In de uitverkoop gaan ze ook naar Due.

Ik hou maar op...

mensje85 21-10-2002 18:51

Ik wil graag dr martens maar die passen niet (te breed) dus ik zoek een alternatief ervoor! bijv. 'nep' dr martens ofsow, van een ander merk dus, het liefst ook met zo'n geel stiksel!!

heavinly 21-10-2002 19:14

Citaat:

MarilynManson schreef:
GOEDKOPE hoge streepjessokken,rose-zwart of paars-zwart fsoow ??!
V&D, Hema?

Roos 21-10-2002 19:55

...ik snap niet waarom niemand een winkelketen begint met 100 winkels overal in het land, met winkels die heel veel verschillende streepjessokken, kilts, vleugeltjes, aparte make-up en nephaar verkoopt voor een mooi prijsje.
Je loopt echt binnen dan...

forum.scholieren.com 22-10-2002 03:51

http://www.dickies.de/dickies/images...ts/stsb001.gif

hiervan de trui-versie

waar kan ik die kopen?

Qamra 22-10-2002 08:02

Citaat:

rosi schreef:
...ik snap niet waarom niemand een winkelketen begint met 100 winkels overal in het land, met winkels die heel veel verschillende streepjessokken, kilts, vleugeltjes, aparte make-up en nephaar verkoopt voor een mooi prijsje.

Nou.. leef je uit zou ik zeggen ;)

Nigo 22-10-2002 10:56

Citaat:

forum.scholieren.com schreef:
http://www.dickies.de/dickies/images...ts/stsb001.gif

hiervan de trui-versie

waar kan ik die kopen?

Erm, overal wel zo'n beetje? American Base als ik me niet vergis.

lacht 22-10-2002 12:02

van die spitse laarsjes, platte zool, zwart witte stiksels ritsje aan de zijkant, in de buurt van nijmegen (evt. eindhoven)

Horror Kitty 22-10-2002 12:07

Ik ga woensdag naar R'dam en vroeg me af
of en waar de volgende dingen te vinden zijn :

Mary-Janes, Panties met witte skulls, Niet al te dure pruiken (in zwart of neon-kleuren), Goggles (moet ik nog steeds 'ns hebben :))..

Hmmjah, dat was t :) alvast thnx..

forum.scholieren.com 22-10-2002 12:08

Citaat:

prototype schreef:
Erm, overal wel zo'n beetje? American Base als ik me niet vergis.
waar ligt dat?

Nigo 22-10-2002 12:14

Citaat:

forum.scholieren.com schreef:
waar ligt dat?
American Base
Marktstraat 3 D
7311 LH APELDOORN
tel: 055-5785655

Zowat elke skate/leger depot heeft dickies truien denk ik.

boardbabe 22-10-2002 16:45

Citaat:

rosi schreef:

nej joh, dan is het niet leuk meer (n)

lacht 22-10-2002 16:50

heupstrings??--->hunkemoller

lacht 22-10-2002 17:11

HELLLLLUPPPP :eek: :confused: :(

kga morgen winkelen en ik MOET ( :o )e schoenen vinden....
(welke schoen?? zie reply hierboven..)

Mysterons 22-10-2002 17:21

Citaat:

lacht schreef:
HELLLLLUPPPP :eek: :confused: :(

kga morgen winkelen en ik MOET ( :o )e schoenen vinden....
(welke schoen?? zie reply hierboven..)

waarom moet je perse die :|

ik weet het niet trouwens.. maar ze klinken heel hip, gewoon elke hippe schoenenzaak afgaan.

Qamra 22-10-2002 17:27

Citaat:

wallflower schreef:
Niet al te dure pruiken (in zwart of neon-kleuren
In de 1ste en 2de middellandstraat zitten best wel wat afro-shops, hebben ze ook pruiken... ik de straat ervoor (richting marconiplein) zitten ook veel afro-shopjes..

lacht 22-10-2002 18:49

Citaat:

MoonDance schreef:
waarom moet je perse die :|

ik weet het niet trouwens.. maar ze klinken heel hip, gewoon elke hippe schoenenzaak afgaan.

haha klinkt ziek he :o

maar ik kan nooit leuke schoenen vinden en nou heb ik leuke gezien (toen iemand ze aanhad :( ) en nu wil ik ze gwooon heeeeeeeel graag hebben tja... :D

Avelon 22-10-2002 20:10

Citaat:

boardbabe schreef:
nej joh, dan is het niet leuk meer (n)
niet?
dan heb je tenminste wat te kiezen
en wordt het gelijk goedkoper
nja als het dan verschillende ketens gaan worden :D

boardbabe 22-10-2002 20:24

Citaat:

Avelon schreef:
niet?
dan heb je tenminste wat te kiezen
en wordt het gelijk goedkoper
nja als het dan verschillende ketens gaan worden :D

ja dat wel, maar dan zie je weer gelijk ie-der-een ermee lopen. Toch minder vind ik

boardbabe 22-10-2002 20:25

Citaat:

lacht schreef:
haha klinkt ziek he :o

maar ik kan nooit leuke schoenen vinden en nou heb ik leuke gezien (toen iemand ze aanhad :( ) en nu wil ik ze gwooon heeeeeeeel graag hebben tja... :D

kun je het niet gewoon aan diegene vragen (of is het iemand die je niet kent)

Avelon 22-10-2002 20:28

Citaat:

boardbabe schreef:
ja dat wel, maar dan zie je weer gelijk ie-der-een ermee lopen. Toch minder vind ik
iedereen? ach
hooguit op een feestje/ tijdens het uitgaan in een bep scene (?)
en daar zijn toch al velen hetzelfde
dat maakt toch helemaal niet uit

boardbabe 22-10-2002 20:42

Citaat:

Avelon schreef:
iedereen? ach
hooguit op een feestje/ tijdens het uitgaan in een bep scene (?)
en daar zijn toch al velen hetzelfde
dat maakt toch helemaal niet uit

bij ons op school is het zo:
Als er een bepaalde winkel mooi gevonden wordt dan stormt iedereen daar massaal op af en loopt in dezelfde kleren :)
achja, opzich boeit het ook niet zo :)

ruby soho 22-10-2002 21:38

waarom draag je het eigenlijk? omdat je het zelf mooi vind en je er goed in voelt of omdat je dan lekker apart en anders dan anderen bent?

boardbabe 22-10-2002 22:17

Citaat:

ruby soho schreef:
waarom draag je het eigenlijk? omdat je het zelf mooi vind en je er goed in voelt of omdat je dan lekker apart en anders dan anderen bent?
omdat ik het zelf mooi vind en ik me er goed in voel. Ik voel me beter in kleren die niet iedereen aanheeft. Dan voel ik me meer mezelf, en minder net-als-al-die-anderen. Meer speciaal, snappie? Ik doe het niet om het anders zijn ofzo, hoor ;)

lacht 22-10-2002 22:17

wat kunnen mensen toch moeilijk doen, waarom moet iedereen zo nodig uniek wezen, (is ook 'Ã_n' volgens mij, daarmee dus ook weeer gelijk 'uit' hmmm maak je lekker druk om niks zou ik zeggen..)

volgens mij is het tegenwoordig weer bijna juist unieker als je weer iemand na doet... :rolleyes:

boardbabe 22-10-2002 22:18

Citaat:

lacht schreef:
wat kunnen mensen toch moeilijk doen, waarom moet iedereen zo nodig uniek wezen,\
als ik me daar nou fijn bij voel.

[edit]trouwens: in mijn omgeving ben ik zo'n beetje de enige die uniek wil wezen. Op onze school kennen ze haast geen groepsvorming. [/edit]

lacht 22-10-2002 22:30

Hier laat je het zeker bij?

punkyfish 22-10-2002 22:36

Wat een gedoe toch altijd.

boardbabe 22-10-2002 22:38

Citaat:

lacht schreef:
hier laaat je het zeker bij?
juist :)

~blue christal~ 23-10-2002 11:41

Iemand bekend in Amsterdam? Vast wel.
Ik zoek de winkel Zipper, en ze zeiden eerst tegen mij dat ie vlak bij t waterlooplein zit, maar ik ben zo scheel dat ik m niet kan vinden.
En anders winkeltjes die erop lijken ofzo?

boardbabe 23-10-2002 12:35

Citaat:

~blue christal~ schreef:
Ik zoek de winkel Zipper, en ze zeiden eerst tegen mij dat ie vlak bij t waterlooplein zit, maar ik ben zo scheel dat ik m niet kan vinden.

mja, hij zit inderdaad vlak bij het waterlooplein. Ik weet niet heel precies waar, maar ik weet wel dat er 2 afdelingen van Zipper zijn (stond tenminste op de deur ofzo)

S 23-10-2002 13:20

Citaat:

~blue christal~ schreef:

Waarom heb je het toen je in Amsterdam was niet even aan iemand gevraagd daar dan?

Nu kun je weer terug. Oke, dat is niet zo'n ramp, maar toch :D.

Gwen. 23-10-2002 16:34

Citaat:

rosi schreef:

Inderdaad.

mensje85 23-10-2002 19:50

In Leiden leuke 'aternatieve' winkeltjes, de blue moon hebbik al gevonden! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.